Bedriftsservice håndteringssystem/Enterprise Service Management system (Brukerstøttesystem NTNU)
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Avsluttet
Bedriftsservice håndteringssystem/Enterprise Service Management system (Brukerstøttesystem NTNU)
Ntnu ønsker å digitalisere mottakspunkt for brukerhenvendelser. Brukere av ntnu sine tjenester skal ha ett sted å henvende seg for alle typer behov for støtte, enten det er for å melde feil, hjelp til bruk, bestille endringer, el. l. i dette kontaktpunktet skal det meget raskt avklare hva henvendelsen gjelder. Dette skal skje ved bruk av en selvhjelpsportal. Ved behov som ikke løses i den digitale dialogen skal henvendelsen rutes til relevant helpdesk for manuell støtte. Antall manuelle behandlinger blir på denne måten redusert, og det gir saksbehandlere mer rom for å gi verdiøkende støtte til brukerne. Denne effekten forventes å øke etter hvert som kunnskapsbasen for selvhjelpsdelen bygges opp. Til dette formålet ønsker ntnu å anskaffe et Enterprise Service Management-system.
Anbud id:
605874
-
Sted:
-
Registrert:Wednesday 4. September 2019
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i
6 anbud
-
Bytte av egr på vw passat alltrackBytte av egr på vw passat alltrack kZ62643 rundt bergen
-
Nordre Follo
-
Friday 29. November 2024
-
-
Sarpsborg - OsloHente to båtpropeller i Sarpsborg og levere i Oslo / bærum. må gjøres ila ca en uke.
-
Bærum
-
Friday 29. November 2024
-
-
Liste, lage større døråpning og sette inn ny dørVi har lister, trenger å få listet pent rundt dører, i gangen og vindfang. Kjøpte en dør som er for stor, må få plass til døra som skal gå til vindfanget, har ikke noe karm heller. Større døråpnin...
-
Lørenskog
-
Friday 29. November 2024
-
-
Sikringer slår seg ut, stikkontakter gnistrer og lys blinkerJeg har akkurat kjøpt ny leilighet (52kvm) og ser at det må være noe feil med det elektriske. på kjøkkenet blir sikringen overbelastet og slår seg ut om komfyr og oppvaskmaskin går samtidig, taklys b...
-
Oslo
-
Friday 29. November 2024
-