Bedriftsservice håndteringssystem/Enterprise Service Management system (Brukerstøttesystem NTNU)
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Avsluttet
Bedriftsservice håndteringssystem/Enterprise Service Management system (Brukerstøttesystem NTNU)
Ntnu ønsker å digitalisere mottakspunkt for brukerhenvendelser. Brukere av ntnu sine tjenester skal ha ett sted å henvende seg for alle typer behov for støtte, enten det er for å melde feil, hjelp til bruk, bestille endringer, el. l. i dette kontaktpunktet skal det meget raskt avklare hva henvendelsen gjelder. Dette skal skje ved bruk av en selvhjelpsportal. Ved behov som ikke løses i den digitale dialogen skal henvendelsen rutes til relevant helpdesk for manuell støtte. Antall manuelle behandlinger blir på denne måten redusert, og det gir saksbehandlere mer rom for å gi verdiøkende støtte til brukerne. Denne effekten forventes å øke etter hvert som kunnskapsbasen for selvhjelpsdelen bygges opp. Til dette formålet ønsker ntnu å anskaffe et Enterprise Service Management-system.
Anbud id:
605874
-
Sted:
-
Registrert:Wednesday 4. September 2019
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i
6 anbud
-
Jeg vil reparere tre gamle stolerStolene er ødelagt i setet som er rotting. Jeg tenker at det er ok å erstatte rottingen med en plate. Jeg kan bringe stolene til verkstedet
-
Bergen
-
Thursday 30. January 2025
-
-
Flytte sofaFlytte en sofa, lengste del 320 cm og andre del 250cm Fra Drammen (mårstien) til Oslo (vøyensvingen 2. Etg)
-
Oslo
-
Wednesday 29. January 2025
-
-
Henting av SoffaHei. Mye koster frakt: 1. Hente soffa på 212 cm i kråkerøy Østfold og frakte til horten vestfold. Eller alternativ 2. Soffa 215 cm fra vollen Asker til horten vestfold. Med vennlig hilsen Nina
-
Horten
-
Wednesday 29. January 2025
-
-
Sparkle tre vegger i to romØnsker tilbud på sparkling av tre vegger i to rom. Totalt 6 vegger og 30 kvm veggflate.
-
Bærum
-
Wednesday 29. January 2025
-