Behov for markedsinformasjon - Anskaffelse av telt
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Avsluttet
Behov for markedsinformasjon - Anskaffelse av telt
I forkant av denne anskaffelsen ønsker Oppdragsgiver å benytte seg av kompetansen i leverandørmarkedet, og håper derfor at leverandørmarkedet vil ta seg tid til å kommentere de anskaffelsesdokumentene som offentliggjøres på dette tidspunktet. Disse er ikke endelige, og hensikten er å bruke eventuelle innspill til å forbedre konkurransedokumentene og sørge for at de treffer leverandørmarkedet best mulig ved publisering. Oppdragsgiver er særlig interessert i innspill til kravspesifikasjon og leverandørenes ledetider.
Teltanskaffelsen består av ett delområde og skal dekke følgende:
- 4-6 mannstelt (Type a)
- 2-mannstelt (Type b)
- 1-mannstelt (Type c)
Vi har delt inn undersøkelsen i to deler. Den første delen går generelt på anskaffelsen og den andre delen går på kravspesifikasjonen. Hver del av markedsundersøkelsen har et eget svarskjema.
Vedlagte dokumenter:
- Vedlegg 1 - Generelle spørsmål
- Vedlegg 2 - Tilbakemeldingsskjema for kravspesifikasjon
- Vedlegg 3 - Kravspesifikasjon telt
- Vedlegg 4 - Scenariobeskrivelse
Tilbakemeldinger på generelle spørsmål besvares i excel-skjemaet «Vedlegg 1 - Generelle spørsmål». Tilbakemeldinger på kravspesifikasjonen besvares i word-dokumentet «Vedlegg 2 -Tilbakemeldingsskjema kravspesifikasjoner».
Dokumentene som er vedlagt denne markedsundersøkelsen er ikke utfyllende.
Tilbydernes frist for innspill til Oppdragsgiver er satt til 21. Januar klokken 12. 00.
Oppdragsgiver ønsker på forhånd å takke for alle innsendte tilbakemeldinger.
Teltanskaffelsen består av ett delområde og skal dekke følgende:
- 4-6 mannstelt (Type a)
- 2-mannstelt (Type b)
- 1-mannstelt (Type c)
Vi har delt inn undersøkelsen i to deler. Den første delen går generelt på anskaffelsen og den andre delen går på kravspesifikasjonen. Hver del av markedsundersøkelsen har et eget svarskjema.
Vedlagte dokumenter:
- Vedlegg 1 - Generelle spørsmål
- Vedlegg 2 - Tilbakemeldingsskjema for kravspesifikasjon
- Vedlegg 3 - Kravspesifikasjon telt
- Vedlegg 4 - Scenariobeskrivelse
Tilbakemeldinger på generelle spørsmål besvares i excel-skjemaet «Vedlegg 1 - Generelle spørsmål». Tilbakemeldinger på kravspesifikasjonen besvares i word-dokumentet «Vedlegg 2 -Tilbakemeldingsskjema kravspesifikasjoner».
Dokumentene som er vedlagt denne markedsundersøkelsen er ikke utfyllende.
Tilbydernes frist for innspill til Oppdragsgiver er satt til 21. Januar klokken 12. 00.
Oppdragsgiver ønsker på forhånd å takke for alle innsendte tilbakemeldinger.
Anbud id:
691448
-
Sted:
-
Registrert:Sunday 10. January 2021
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i
6 anbud
-
Legge lyddempende plater i 20m2 tak av murDet skal legges 20m2 med dobbelt gipsplater i et tak av mur. Det skal monteres Senor Omega dempeklosser (60 stk.) og lektes med 30x48mm justert furulekte. Det skal listes med standard taklist hele vei...
-
Sandefjord
-
Tuesday 11. February 2025
-
-
Bytte kjøkkenkranHei. Har kjøpt en ny kjøkkenkran som jeg ønsker hjelp til å bytte ut. Slangene som fulgte med var for korte, så trenger evt nytt til dette også. Det jeg har sirkla rundt er delen som er for korte på...
-
Oslo
-
Friday 7. February 2025
-
-
Listing av vegg absorbenter BergenHei Har en jobb på ca 900 m2 veggabsorbenter, som skal listes rundt med 25/25 mm vinkelist. må gjæres i hjørner. Ca 220 stk totalt, med ulike mål Skal startes snarest og beregnet ferdig ila 4 - 5 uk...
-
Osterøy
-
Tuesday 11. February 2025
-
-
Husvask innvendigØnsker vask av leilighet innvendig : tak, vegger, inni skap kjøkken, bad og soverom. Ca 85 kvadrat.
-
Horten
-
Tuesday 11. February 2025
-
-
Lekasje på pinjong/bakakselBilen er en 81 Corvette med 350 motor og kasse
-
Bærum
-
Tuesday 11. February 2025
-
-