IT/Web og Support i Innlandet
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Innlandet
Avsluttet
Biladministrasjon - prekvalifisering, sak 24/10273
Formålet med anskaffelsen er å innføre et skybasert system slik at kommunene enkelt kan administrere sine kjøretøy, ha oversikt og kontroll. Systemet skal forbedre og forenkle kjøretøyansvarliges arbeidshverdag, samt gi en helhetlig oversikt og sømløs bruksopplevelse på tvers av moduler og funksjoner for alle brukere av systemet. løsningen skal tilby selvbetjening for kommunens ansatte, og det skal være enkelt å få oversikt, booke, benytte fysiske nøkkelskap knyttet til brukernes id-kort samt eksisterende interne bestillingsrutiner og hente/levere kjøretøy. løsningen skal være fleksibel og skalerbar for å ivareta kommende behov for mobilitet i takt med samfunnsutviklingen og virksomhetens modenhet. Kommunene ønsker å redusere driftskostnadene knyttet til kjøretøybeholdningen. Det skal gjøres ved å ansvarliggjøre ansatte som benytter kommunale biler slik at kjørekulturen bedres og det blir færre skader. Data i det nye systemet skal i tillegg brukes til å optimalisere kjøretøybeholdningen, blant annet ved å sikre jevn kilometerbelastning, vurdere eie framfor leie og beslutte hvor mange kjøretøy som til enhver tid trengs.
Anbud id:
948281
-
Registrert:Saturday 13. July 2024
Er du interessert i dette oppdraget?