Callsenter tjeneste for Skolefrukt i Oslo
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Oslo
Avsluttet
Callsenter tjeneste for Skolefrukt
Opplysningskontoret for frukt og grønt (ofg) drifter abonnementsordningen skolefrukt som gjelder 1-7 skoler på vegne av Helsedirektoratet. i forbindelse med abonnementsordningen er det mange henvendelser fra foresatte, spesielt ved oppstart av hvert semester (skolestart i august/september og ved semesterstart i januar). i tillegg vil skoler og leverandører kunne ha spørsmål knyttet til administrasjonssystemet, ved for eksempel klargjøring foran hvert semester. ofg har organisert en mindre enhet som har ansvaret for driften. Denne enheten må avlastes, spesielt med tanke på henvendelser fra foresatte og skoler. Det er spesielt mange henvendelser i forbindelse med skolestart i august/september og ved semesterstart i januar. Vi har derfor et telefonsvarsenter som kan ta telefoner for å assistere foresatte og skoleansatte som står fast under bruk av en Internett løsning. Henvendelsene kan både være på telefon, pr. e-post og ved samtalefunksjon på Internet (chat). i tillegg skal det utføres en faktureringtjeneste for foreldre/skoler som ønsker fakturaer tilsendt i posten. Faktureringtjenesten fungerer som følger: Hver natt sendes en e-post til en e-postadresse hos kundesenteret med en vedlagt pdf-fil. Pdf filen inneholder ferdige genererte fakturaer som er tilpasset ferdigtrykte giroblanketter. Kundesenteret skriver fakturaene ut på ferdigtrykte giroblanketter, legger de i ferdigtrykte konvolutter og sender det i posten dagen etter at filene er mottatt. i perioden august-september forventes omtrent 4000 utsendte fakturaer og i perioden desember-januar omtrent 1500 fakturaer. på de mest hektiske dagene ved skolestart i august forventes mer enn 200 fakturaer daglig. Ved semesterstart er behovet estimert fra 5 til 10 personer (dagtid), mens det i roligere perioder (eksempel april og november) kun kan være behov for 1 til 2 personer. En leverandør plikter å ha en servicegrad på 80 % på inngående samtaler, samt at disse skal besvares innen 20 sekunder. Gjennomsnittet pr. Samtale er 8 minutter. Det må være høy kvalitet på besvarelsene, samtidig som endringer og hjelp skal skrives inn i skolefrukt administrasjonssystem. Det betyr at de som svarer må være opplært. Opplæringen vil bli gitt av oppdragsgiver. Leverandøren har ansvar for at det til enhver tid er tilstrekkelig antall arbeidsplasser og tilstrekkelig bemanning for å kunne utføre tjenesten for oppdragsgiver. For å gi et estimat på størrelsen på prosjektet så har vi følgende basert på erfaringer og forventning: Antall telefonsamtaler: 7. 000 Antall e-mail behandlet: 2. 300 Antall samtaler på Internet (chat): 500 Erfaringsmessig så er snitt tid bruk på innkomne samtaler 8 min og på innkomne e-post 3 min. i tillegg forventes en etterbehandling på ca. 8 min i snitt på innkomne samtaler. Utgangspunktet for avtalen er 4 år. Dersom rammebetingelsene endres, for eksempel at behovet for oppdraget ikke lenger er til stede, vil oppdragsgiver kunne si opp avtalen med 3 måneders varsel. Ligger tilbyder utenfor Oslo og omegn, må tilbyder beskrive hvordan dialog og opplæring vil foregå overfor oppdragsgiver. Hvordan prise tilbudet: Timepris i hele avtaleperioden for telefonsamtaler, e-post og samtaler på Internett (chat). på faktureringtjenesten kan en enten gi pris pr. Faktura eller legge det inn som en del av totalavtalen med samme timepris som det øvrige tilbudet. Hvis sistnevnte blir valgt, bør en estimere omtrent antall fakturaer som vil bli effektuert pr time.
Anbud id:
309914
-
Sted:Oslo
-
Registrert:Thursday 19. June 2014
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i Oslo
6 anbud
-
Rør til Kjøkkenvask og Oppvaskmaskin i nytt kjøkkenSøker rørlegger til liten jobb - skal installere nytt kjøkken og trenger dermed å legge rør til ny vask(1) og oppvaskmaskin (2)(se bilde). Potensielt også en mindre jobb på badet hvis ønskelig. Helst...
-
Oslo
-
Sunday 12. January 2025
-
-
Stoler fra Trondheim til OsloHar 6 stoler som må transporteres fra Trondheim til Oslo. Kan stables.
-
Oslo
-
Sunday 12. January 2025
-
-
Avløp kjøkken tettHei, avløpet i kjøkkenvasken og oppvaskmaskinen er delvis tiltettet. Vannet går langsomt ned i sluket. Vannet kan bli i kummen opptil noen minutter. Matolje og kanskje også matrester i sluket er grun...
-
Oslo
-
Sunday 12. January 2025
-
-
Floating shelf til kjøkken veggTrenger hjelp til å lage/ henge opp en "floating shelf til kjøkken. Se vedlegg for kjøkken og inspo.
-
Oslo
-
Sunday 12. January 2025
-
-
Frakt av en vuggeTrenger å få fraktet en vugge fra Fauske til Oslo, vuggen er 100 år så den kan ikke demonteres.
-
Oslo
-
Sunday 12. January 2025
-
-
OppvaskmaskinMaskinen fyller og tømmer seg. Stopper etter ca 1 minutt etter fylling. Står stille i 5 minutter. tømmer seg. (Feilkode 1e) Diagnosere, mulig bytte av av sirkulasjonspumpe. Modell : logik LDW60T19N
-
Oslo
-
Sunday 12. January 2025
-