Diatermi forbruksmateriell til sykehusene i Helse Sør-Øst
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Avsluttet
Diatermi forbruksmateriell til sykehusene i Helse Sør-Øst
Anskaffelsen en foreløpig delt inn i følgende delleveranser:
- Delleveranse 1: Diatermipenner m/tilbehør
- Delleveranse 2: Diatermiplater og kabler
- Delleveranse 3: Elektroderensere til diatermi
- Delleveranse 4: Bipolare pinsetter og kabler
Denne inndelingen er hentet fra forrige anskaffelse 2016 og derfor kun veiledende. Inndelingen vil ikke bli avklart før prosjektmøte og høringsrunde både internt og med leverandører.
Vedlagt til denne veiledende kunngjøring er:
- kartlegging av logistikk spørreskjema
- sortimentsspørreskjema
Kartlegging av logistikk spørreskjema
Dokumentet skal brukes til å kartlegge forhold som påvirker sortiment-og logistikkforhold til hsØ og brukes som underlag til forsyningsstrategi i anskaffelsen
Sortimentsskjemaet
Dokumentet viser en oversikt over hvilket sortiment som var etterspurt i 2016. Oppdragsgiver ønsker å kartlegge hvilke leverandører som kan tilby på hvilke artikler på linjenivå. Hensikten med denne kartleggingen er for å unngå ekskludering av leverandører. Vi ønsker også å kvalitetssikre volumet som blir satt i anskaffelsen og ønsker derfor at leverandør fyller inn antall (stk.) solgt årlig på linjenivå.
Frist for å levere utfylt skjema er satt til 6 september.
- Delleveranse 1: Diatermipenner m/tilbehør
- Delleveranse 2: Diatermiplater og kabler
- Delleveranse 3: Elektroderensere til diatermi
- Delleveranse 4: Bipolare pinsetter og kabler
Denne inndelingen er hentet fra forrige anskaffelse 2016 og derfor kun veiledende. Inndelingen vil ikke bli avklart før prosjektmøte og høringsrunde både internt og med leverandører.
Vedlagt til denne veiledende kunngjøring er:
- kartlegging av logistikk spørreskjema
- sortimentsspørreskjema
Kartlegging av logistikk spørreskjema
Dokumentet skal brukes til å kartlegge forhold som påvirker sortiment-og logistikkforhold til hsØ og brukes som underlag til forsyningsstrategi i anskaffelsen
Sortimentsskjemaet
Dokumentet viser en oversikt over hvilket sortiment som var etterspurt i 2016. Oppdragsgiver ønsker å kartlegge hvilke leverandører som kan tilby på hvilke artikler på linjenivå. Hensikten med denne kartleggingen er for å unngå ekskludering av leverandører. Vi ønsker også å kvalitetssikre volumet som blir satt i anskaffelsen og ønsker derfor at leverandør fyller inn antall (stk.) solgt årlig på linjenivå.
Frist for å levere utfylt skjema er satt til 6 september.
Anbud id:
599679
-
Sted:
-
Registrert:Sunday 4. August 2019
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i
6 anbud
-
Vaskehjelp leilighet.Vi er et ektepar som ønsker vaskehjelp en gang i måneden. Leiligheten er 90 kV. m. Vi bor i Tromsdalen. TLf. (info fjernet). Mvh. Peggy
-
Tromsø
-
Thursday 23. January 2025
-
-
Bord ca 207 langt 102 bredt 77 cm høyt, ca 100 kgSkal fraktes fra Seim v Bergen postnr 5912 til sætre i Asker, ikke hast. løftehjelp begge steder
-
Asker
-
Thursday 23. January 2025
-
-
Slipe gulvØnsker å slipe hvitpigmentere og olje 25 år gammelt vokset furugulv i stue. Gulvet er ca 30 m2
-
Bergen
-
Thursday 23. January 2025
-
-
Montering av IKEA kjøkkenØnsker pris på montering av nytt lite kjøkken fra ikea i vår leilighet. Arbeidet ønskes utført i midten av februar men tid kan avtales nærmere. Vedlagt er 2 bilder av det gamle kjøkken som skal rives...
-
Oslo
-
Thursday 23. January 2025
-
-
Div mangler og reperasjoner etter kontroll for eu godkjenningLegger ved bilde av kontrollseddel som viser hva som må fikses. Ønsker pris på det.
-
Stavanger
-
Thursday 23. January 2025
-