Digital arbeidsmiljøkartlegging DAK
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Avsluttet
Digital arbeidsmiljøkartlegging DAK
Stami skal etablere ny løsning for digital innsamling av arbeidsmiljødata (dak), der forskere kan utarbeide og gjennomføre spørreundersøkelser. Systemet skal brukes til såvel engangs spørreundersøkelser og gjentakende dagbokundersøkelser, samt lagring av besvarelsene til forskningsrettet arbeid.
stami ser for seg en skybasert løsning, der målet er at en første versjon av løsningen skal være klar til bruk fra 01. 12. 2020. stami ser for seg en trinnvis implementering av dak fra første produksjonsdato og gjennom 2021.
stami er i utgangspunktet ute etter en standard løsning med tilpasninger/konfigurasjoner. En del av dak skal brukes til standard "medarbeiderundersøkelser" (mu). Denne løsningen skal gjøre det mulig å administrere medarbeiderundersøkelse til flere statlige virksomheter ved bruk av en selvbetjeningsløsning som inngår i den tekniske løsningen. mu skal kunne bestilles fra dfØ (Direktoratet for forvaltning og økonomistyring) sin «Arbeidsgiverportal». Hensikten er å tilby denne delen av løsningen til statlige virksomheter som ønsker å gjennomføre medarbeiderundersøkelser i egen virksomhet. Dette vil bli implementert gjennom et tredjeparts system som stami tenker å utvikle selv (aip). aip vil ta i mot bestillinger fra den enkelte statlige virksomhet, innhenter samtykke fra respondentene, og starte en standard undersøkelse i dak. Dette medfører at dak må ha api som muliggjør dette.
Tilbyderne må selv sørge for å koordinere eventuelle underleverandører, slik at det leveres tilbud på en komplett dak-løsning.
For nærmere informasjon viser vi til Bilag 1: Kundens behovsbeskrivelse.
Et utkast til selve konkurransegrunnlaget er lagt ved dette kvalifiseringsgrunnlaget. Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å foreta mindre, ikke vesentlige endringer i dette grunnlaget før leverandører inviteres til å gi tilbud.
Deltilbud/grupper
Det er ikke adgang til å gi tilbud på deler av oppdraget, og ei heller alternative tilbud. Oppdragsgiver har vurdert å dele opp oppdraget iht foa §19-4, men har kommet til at det ikke er hensiktsmessig for denne anskaffelsen. Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å anta hele eller deler av et (info fjernet) vil bli inngått kontrakt med en leverandør.
stami ser for seg en skybasert løsning, der målet er at en første versjon av løsningen skal være klar til bruk fra 01. 12. 2020. stami ser for seg en trinnvis implementering av dak fra første produksjonsdato og gjennom 2021.
stami er i utgangspunktet ute etter en standard løsning med tilpasninger/konfigurasjoner. En del av dak skal brukes til standard "medarbeiderundersøkelser" (mu). Denne løsningen skal gjøre det mulig å administrere medarbeiderundersøkelse til flere statlige virksomheter ved bruk av en selvbetjeningsløsning som inngår i den tekniske løsningen. mu skal kunne bestilles fra dfØ (Direktoratet for forvaltning og økonomistyring) sin «Arbeidsgiverportal». Hensikten er å tilby denne delen av løsningen til statlige virksomheter som ønsker å gjennomføre medarbeiderundersøkelser i egen virksomhet. Dette vil bli implementert gjennom et tredjeparts system som stami tenker å utvikle selv (aip). aip vil ta i mot bestillinger fra den enkelte statlige virksomhet, innhenter samtykke fra respondentene, og starte en standard undersøkelse i dak. Dette medfører at dak må ha api som muliggjør dette.
Tilbyderne må selv sørge for å koordinere eventuelle underleverandører, slik at det leveres tilbud på en komplett dak-løsning.
For nærmere informasjon viser vi til Bilag 1: Kundens behovsbeskrivelse.
Et utkast til selve konkurransegrunnlaget er lagt ved dette kvalifiseringsgrunnlaget. Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å foreta mindre, ikke vesentlige endringer i dette grunnlaget før leverandører inviteres til å gi tilbud.
Deltilbud/grupper
Det er ikke adgang til å gi tilbud på deler av oppdraget, og ei heller alternative tilbud. Oppdragsgiver har vurdert å dele opp oppdraget iht foa §19-4, men har kommet til at det ikke er hensiktsmessig for denne anskaffelsen. Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å anta hele eller deler av et (info fjernet) vil bli inngått kontrakt med en leverandør.
Anbud id:
666274
-
Sted:
-
Registrert:Saturday 29. August 2020
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i
6 anbud
-
Frakt av Ford Transit fra 1409 Skotbu til BergenTrenger og få fraktet Transit til bergen fra Skotbu. Bilen starter ikke men ruller. Egenvekt 2396 kilo Lengde 5, 53 m Bredde 2, 10 m. høyde 2, 5 m må leveres på Nesttun.
-
Bergen
-
Monday 27. January 2025
-
-
Vi søker regnskaps- og økonomiekspert til vår bedriftVi er en nyoppstartet totalentreprenør med store ambisjoner og en ordrereserve på 8–9 mnok for 2025. For å sikre solid økonomistyring og effektiv drift, søker vi en dyktig regnskaps- og økonomieksper...
-
Oslo
-
Monday 27. January 2025
-
-
Stille inn microtempbryterHar en microtemp bryter digital type som må stilles inn. når jeg slår den på så greier jeg ikke å regulere varmen.
-
Hustadvika
-
Monday 27. January 2025
-
-
Service ventilasjons anleggService ventilasjonsanlegg for privat hjem. Stedet jobben utføres er Oppegård. Ønsker profesjonelle. Rens og skift av filter. Pris under 4000 kr.
-
Nordre Follo
-
Monday 27. January 2025
-