IT/Web og Support i Østfold
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Østfold
Avsluttet
Digitalt Stoffkartotek - 2. gangs utlysning
Kunden har et behov for å arbeide systematisk med å redusere risiko forbundet med bruk av kjemikalier, samt effektivisere og øke kvaliteten på hms arbeidet i kommunen.
Formålet med anskaffelsen kan oppsummeres på følgende måte:
- Gi brukere tilgang til informasjon for å kunne ivareta egen helse og sikkerhet
- Gi grunnlag for kartlegging og vurdering av risiko, og da særlig med hensyn på stoffenes helseskadelige egenskaper og risikoreduserende tiltak
- Dokumentere enhetens forekomst og lagring av helseskadelige stoffer
- Utfase bruk av de farligste stoffene (substitusjonsplikten)
- Sikre tryggest mulig bruk og lagring av helseskadelige stoffer
Kunden ønsker tilgang til programvare via Internett som en SaaS (Software as a Service). Programvaren skal benyttes av kommunens ansatte.
Alle kommuneansatte som skal benytte systemet, skal automatisk kunne logge seg på med sin brukerident (Single Sign On), som de har i kommunen uten at brukeren må taste inn et nytt brukernavn og passord til det elektroniske stoffkartoteket. Det betyr at i kommunens Citrixløsning skal det være mulig å åpne programmet via en link til programmet eller via en snarvei på desktoppen inne i Citrix, som fører brukeren direkte inn i løsningen.
Kunden ønsker pris på å sette opp sso i kundens identitetstilbyder (Microsoft ad). Grupper og tilganger for kommunens ansatte som har tilgang til Citrix, samt nødvendig federering inngår i oppdraget. Oppsett av sso inklusive nødvendig federering er en ensidig opsjon fra oppdragsgiver side.
Det skal i tillegg være mulig for andre interessenter eller ansatte som ikke har tilgang til Citrix og logge seg inn med vanlig passord i løsningen.
Leverandøren skal tilby telefonhjelp i tidsrommet 09: 00-15: 00 på hverdager, for superbrukene.
Formålet med anskaffelsen kan oppsummeres på følgende måte:
- Gi brukere tilgang til informasjon for å kunne ivareta egen helse og sikkerhet
- Gi grunnlag for kartlegging og vurdering av risiko, og da særlig med hensyn på stoffenes helseskadelige egenskaper og risikoreduserende tiltak
- Dokumentere enhetens forekomst og lagring av helseskadelige stoffer
- Utfase bruk av de farligste stoffene (substitusjonsplikten)
- Sikre tryggest mulig bruk og lagring av helseskadelige stoffer
Kunden ønsker tilgang til programvare via Internett som en SaaS (Software as a Service). Programvaren skal benyttes av kommunens ansatte.
Alle kommuneansatte som skal benytte systemet, skal automatisk kunne logge seg på med sin brukerident (Single Sign On), som de har i kommunen uten at brukeren må taste inn et nytt brukernavn og passord til det elektroniske stoffkartoteket. Det betyr at i kommunens Citrixløsning skal det være mulig å åpne programmet via en link til programmet eller via en snarvei på desktoppen inne i Citrix, som fører brukeren direkte inn i løsningen.
Kunden ønsker pris på å sette opp sso i kundens identitetstilbyder (Microsoft ad). Grupper og tilganger for kommunens ansatte som har tilgang til Citrix, samt nødvendig federering inngår i oppdraget. Oppsett av sso inklusive nødvendig federering er en ensidig opsjon fra oppdragsgiver side.
Det skal i tillegg være mulig for andre interessenter eller ansatte som ikke har tilgang til Citrix og logge seg inn med vanlig passord i løsningen.
Leverandøren skal tilby telefonhjelp i tidsrommet 09: 00-15: 00 på hverdager, for superbrukene.
Anbud id:
665429
-
Sted:Øvre Eiker
-
Registrert:Tuesday 25. August 2020
Er du interessert i dette oppdraget?