EØS 040-2018 Kontorrekvisita og skolemateriell mv.
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Avsluttet
EØS 040-2018 Kontorrekvisita og skolemateriell mv.
Bergen kommune med samarbeidsparter, heretter kalt oppdragsgiver, inviterer med dette til åpen anbudskonkurranse. Oppdragsgiver skal inngå rammeavtale med én leverandør for kjøp av kontorrekvisita, skolemateriell, kontorkjøkkenprodukter og data/ergonomiprodukter.
Denne rammeavtalen skal omfatte levering til alle oppdragsgivers avdelinger og enheter - for fullstendig oversikt se hjemmesider tilhørende Bergen kommune og hver samarbeidspart. Vi gjør oppmerksom på at enheter kan ha flere leveringsadresser.
Bergen kommune har pr. i dag ca. 277 400 innbyggere og kommunen er organisert med ca. 840 enheter ca. 2. 000 leveringsadresser), herunder bla. Skoler, barnehager, sykehjem, kulturinstitusjoner og administrasjon. i tillegg omfattes også kommunale og interkommunale foretak som er deleide eller heleide virksomheter og anses inkludert i konsernet Bergen kommune.
Et innkjøpssamarbeid med flere kommuner samt interkommunale selskap, med bk som vertskommune, er etablert og denne anbudskonkurransen vil derfor gjelde for flere virksomheter utover bk.
Kort beskrivelse av anskaffelsen:
Oppdragsgiver har som formål gjennom denne konkurransen å inngå den økonomisk mest fordelaktige avtale om levering av kontorrekvisita og skolemateriell m. v. Gjennom rammeavtale.
Avtaleperioden vil være 2 år fra avtaledato med ensidig opsjon for ytterligere 1 + 1 år. Forventet oppstart er januar 2019.
Oppdragsgiver ønsker gjennom sine anskaffelser å være med på å ivareta miljøhensyn og sikre sosiale og etiske standarder. Det er derfor stilt en rekke miljøkrav og kriterier i denne konkurransen.
Denne rammeavtalen skal omfatte levering til alle oppdragsgivers avdelinger og enheter - for fullstendig oversikt se hjemmesider tilhørende Bergen kommune og hver samarbeidspart. Vi gjør oppmerksom på at enheter kan ha flere leveringsadresser.
Bergen kommune har pr. i dag ca. 277 400 innbyggere og kommunen er organisert med ca. 840 enheter ca. 2. 000 leveringsadresser), herunder bla. Skoler, barnehager, sykehjem, kulturinstitusjoner og administrasjon. i tillegg omfattes også kommunale og interkommunale foretak som er deleide eller heleide virksomheter og anses inkludert i konsernet Bergen kommune.
Et innkjøpssamarbeid med flere kommuner samt interkommunale selskap, med bk som vertskommune, er etablert og denne anbudskonkurransen vil derfor gjelde for flere virksomheter utover bk.
Kort beskrivelse av anskaffelsen:
Oppdragsgiver har som formål gjennom denne konkurransen å inngå den økonomisk mest fordelaktige avtale om levering av kontorrekvisita og skolemateriell m. v. Gjennom rammeavtale.
Avtaleperioden vil være 2 år fra avtaledato med ensidig opsjon for ytterligere 1 + 1 år. Forventet oppstart er januar 2019.
Oppdragsgiver ønsker gjennom sine anskaffelser å være med på å ivareta miljøhensyn og sikre sosiale og etiske standarder. Det er derfor stilt en rekke miljøkrav og kriterier i denne konkurransen.
Anbud id:
548511
-
Sted:
-
Registrert:Wednesday 26. September 2018
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i
6 anbud
-
-
ElektrikerHenge opp en lysekrone ( tung) i en ekte rosett, i en leilighet i Bogstadveien i Oslo Tror ikke man trenger en elektriker, men en teknisk anlagt person.
-
Oslo
-
Monday 13. January 2025
-
-
Frakt av rammemadrass 120×200Frakte rammemadrassen til ny adresse i Oslo. Den er 120×200×28 cm. Uten ben. må hentes ut av garasje på Stjørdal og bæres inn i boligblokk i Oslo, 4 etg. m/ heis. Ønskes levert i Oslo senest 17/1
-
Stjørdal
-
Monday 13. January 2025
-
-
Hente juletreHei. Vi har er juletre på terrassen vi trenger å bli kvitt.
-
Nordre Follo
-
Monday 13. January 2025
-
-
Frakte sommerdekkFrakte sommerdekk fra Voss i Vestland til Finnsnes på Senja
-
Voss
-
Monday 13. January 2025
-