EØS 045-2018 Drikkeautomater kaffe/varmdrikk/vann (Ny kunngjøring)
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Avsluttet
EØS 045-2018 Drikkeautomater kaffe/varmdrikk/vann (Ny kunngjøring)
Leverandøren skal kunne tilby ulike typer maskiner/automater, både gulv -og bordmodeller inklusive service og vedlikehold. De helautomatiske maskinene skal ha ulike produktvalg og skal også ha mulighet til å lage melkebaserte drikker (basert på tørrmelk), kakao og tevann. i tillegg skal anskaffelsen inneholde leveranser av vannkjølere og forbruksvarer som kaffe, sjokoladedrikk og melketopping. Det etterspørres ikke etter løsninger med engangskapsler eller instante suppeprodukter.
Oppdragsgiverne representerer en rekke ulike virksomheter. Bergen kommune har ikke hatt tidligere rammeavtale på dette området, men noen av de ulike virksomhetene og samarbeidspartnerne har egne avtaler med ulikt utløpstidspunkt. De vil avrope på avtalen når disse utgår. Det er vanskelig å anslå omsetningen i avtaleperioden, men den forventes å ligge i intervallet 10 - 20 mnok i avtaleperioden (4 år). Det oppgitte volum medfører ingen kjøpsplikt for oppdragsgiver. Endringer i organisering, budsjett og rutiner kan påvirke totalvolumet. Per i dag har mange virksomheter i kommunen inngått serviceavtaler med dagens leverandører med en varighet på 3-5 år, hvilket vil si at mange av de nåværende serviceavtalene vil overlappe med ny leverandørs rammeavtale. på grunn av dette forventes økende omsetning ut over i avtaleperioden.
Oppdragsgiverne representerer en rekke ulike virksomheter. Bergen kommune har ikke hatt tidligere rammeavtale på dette området, men noen av de ulike virksomhetene og samarbeidspartnerne har egne avtaler med ulikt utløpstidspunkt. De vil avrope på avtalen når disse utgår. Det er vanskelig å anslå omsetningen i avtaleperioden, men den forventes å ligge i intervallet 10 - 20 mnok i avtaleperioden (4 år). Det oppgitte volum medfører ingen kjøpsplikt for oppdragsgiver. Endringer i organisering, budsjett og rutiner kan påvirke totalvolumet. Per i dag har mange virksomheter i kommunen inngått serviceavtaler med dagens leverandører med en varighet på 3-5 år, hvilket vil si at mange av de nåværende serviceavtalene vil overlappe med ny leverandørs rammeavtale. på grunn av dette forventes økende omsetning ut over i avtaleperioden.
Anbud id:
558244
-
Sted:
-
Registrert:Monday 26. November 2018
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i
6 anbud
-
Reparere ventil til kaldtvann under vaskJeg får ikke til å stenge ventilen til kaldtvann under vasken. Mulig det bare er plast rattet som ikke har skikkelig tak i metallet ettersom vannet i huset kan stå på uten at det lekker fra vasken.
-
Bergen
-
Thursday 26. December 2024
-
-
Haster - Renholder til Airnbnb leiligheter i TønsbergEr du fleksibel, ansvarsbevisst og ønsker en ekstra inntekt? (info fjernet) søker en dyktig renholder til en ekstravaktstilling på ca. 10 timer i uken. Dine arbeidsoppgaver vil inkludere: - Klargjøring a...
-
Tønsberg
-
Thursday 26. December 2024
-
-
Heve hele taket 9x8mNåværende 2. Etasje er bare halv etasje. Jeg ønsker å heve hele taket slik at 2. Etasje blir full etasje. Med vennlig hilsen Thomas (info fjernet)
-
Kristiansand
-
Thursday 26. December 2024
-
-
Smekklås til ytterdør med nøkkelsystemØnsker tilbud på å få byttet til smekklås med vanlig nøkkelsystem på en ytterdør i tomannsbolig. Ønsker kun skriftlige henvendelser. på forhånd takk.
-
Oslo
-
Thursday 26. December 2024
-