EØS 067-2019 Kontorrekvisita og skolemateriell mm.
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Avsluttet
EØS 067-2019 Kontorrekvisita og skolemateriell mm.
Rammeavtale for kjøp av kontorrekvisita, skolemateriell, kontorkjøkkenprodukter og data/ergonomiprodukter.
Denne rammeavtalen skal omfatte levering til alle oppdragsgivers avdelinger og enheter - for fullstendig oversikt se hjemmesider tilhørende Bergen kommune og hver samarbeidspart. Vi gjør oppmerksom på at enheter kan ha flere leveringsadresser.
Bergen kommune har pr. i dag ca. 277 400 innbyggere og kommunen er organisert med ca. 840 enheter ca. 2. 400 leveringsadresser, herunder bla. Skoler, barnehager, sykehjem, kulturinstitusjoner og administrasjon. i tillegg omfattes også kommunale og interkommunale foretak som er deleide eller heleide virksomheter og anses inkludert i konsernet Bergen kommune.
Et innkjøpssamarbeid med flere kommuner samt interkommunale selskap, med bk som vertskommune, er etablert og denne anbudskonkurransen vil derfor gjelde for flere virksomheter utover bk.
Det kan skje enkelte endringer i løpet av kontraktsperioden i forhold til deltagende samarbeidsparter. Enkelte nye sykehjem og institusjoner er under bygging og vil bli gitt muligheten til å delta, mens andre kan bli avviklet. i sum vil dette ikke medføre endringer i volum eller leveringsforpliktelser av større betydning.
Kommuner kan også endres som følge av sammenslåing eller andre politiske vedtak.
Avtaleperioden vil være 2 år fra avtaledato med ensidig opsjon for ytterligere 1 + 1 år. Forventet oppstart er mars 2020.
Oppdragsgiver ønsker gjennom sine anskaffelser å være med på å ivareta miljøhensyn og sikre sosiale og etiske standarder. Det er derfor stilt en rekke miljøkrav og kriterier i denne konkurransen.
Denne rammeavtalen skal omfatte levering til alle oppdragsgivers avdelinger og enheter - for fullstendig oversikt se hjemmesider tilhørende Bergen kommune og hver samarbeidspart. Vi gjør oppmerksom på at enheter kan ha flere leveringsadresser.
Bergen kommune har pr. i dag ca. 277 400 innbyggere og kommunen er organisert med ca. 840 enheter ca. 2. 400 leveringsadresser, herunder bla. Skoler, barnehager, sykehjem, kulturinstitusjoner og administrasjon. i tillegg omfattes også kommunale og interkommunale foretak som er deleide eller heleide virksomheter og anses inkludert i konsernet Bergen kommune.
Et innkjøpssamarbeid med flere kommuner samt interkommunale selskap, med bk som vertskommune, er etablert og denne anbudskonkurransen vil derfor gjelde for flere virksomheter utover bk.
Det kan skje enkelte endringer i løpet av kontraktsperioden i forhold til deltagende samarbeidsparter. Enkelte nye sykehjem og institusjoner er under bygging og vil bli gitt muligheten til å delta, mens andre kan bli avviklet. i sum vil dette ikke medføre endringer i volum eller leveringsforpliktelser av større betydning.
Kommuner kan også endres som følge av sammenslåing eller andre politiske vedtak.
Avtaleperioden vil være 2 år fra avtaledato med ensidig opsjon for ytterligere 1 + 1 år. Forventet oppstart er mars 2020.
Oppdragsgiver ønsker gjennom sine anskaffelser å være med på å ivareta miljøhensyn og sikre sosiale og etiske standarder. Det er derfor stilt en rekke miljøkrav og kriterier i denne konkurransen.
Anbud id:
623613
-
Sted:
-
Registrert:Friday 27. December 2019
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i
6 anbud
-
Gelenderet/rekkverketGelenderet/rekkverket ut mot hovedveien er ødelagt, Vi trenger noen som kan bytte Gelenderet innen 01 mars.
-
Oslo
-
Sunday 26. January 2025
-
-
Transport av sofa innen OsloHar kjøpt sofa som ønskes transportert hjem og bæres ut og inn.
-
Oslo
-
Sunday 26. January 2025
-
-
FlyttevaskTirsdag 25. 02. 2025 - ca 50 kvadratmeter, 1 bad, 1 bod, 1 kjøkken, tre rom, gangen, inngangen
-
Sør-Varanger
-
Sunday 26. January 2025
-