Elektroniske medisindispensere i Østfold
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Østfold
Avsluttet
Elektroniske medisindispensere
Hamar kommune, sammen med kommunene Stange, Ringebu, Gran og Jevnaker har til hensikt å inngå en rammeavtale for 2 år, med oppdragsgiverstyrt opsjon på forlengelse i 1+1 år, for 70-110 elektroniske medisindispensere. Øyer komme gis opsjon på å tiltre rammeavtalen med 5 medisindispensere. Etter 2 årsperioden vil kommunene foreta en ny vurdering av markedet før eventuell utløsning av opsjon på forlengelse av rammeavtalen. Dette med hensyn til mulig konkurranseutsetting.
Medisindispenseren må inneha en rekke nødvendige funksjonaliteter for at ønsket gevinst skal oppnås. Sikkerheten må være høy for å unngå å måtte supplere med manuelle prosesser og korrigeringer ved feil bruk.
Kommunene har undersøkt markedet for medisindispensere. vår konklusjon er så langt at det kun er Evondos som tilfredsstiller de krav vi har til medisindispensere for de aktuelle tjenestemottakerne.
løsningen/medisindispenserne skal ha:
Alarmvarsling til telefoner etter definerte kjeder.
Dispenseren må kunne fylles med to separate multidoseruller for fleksibel etterfylling.
Dispenseren må kunne gi mulighet for å ta med multidoseposer ved fravær.
Dispenseren må kunne varsle tjenestemottaker med tale, tekst, lyd og lys.
Dispenseren må ha batteri-backup ved strømbrudd.
Dispenseren må kunne lese direkte av multidoseposene tidspunkt for medisinering.
Dispenseren må kunne kontrollere at det er riktig multidoserull i maskinen.
Dispenseren skal ha låsbar beholder for medisiner som ikke er tatt.
løsningen skal varsle tjenesten ved strømstans eller at strømkabel blir trukket ut.
løsningen skal ha teknisk overvåkning og support med mulighet for fjernhåndtering av leverandøren ved feil.
løsningen skal ha personlig innlogging så man så det loggføres hvem som har gjort endringer.
Alarmvarsling dersom dispenseren utsettes for skade eller forsøkt brutt opp.
låsbar beholder for medisiner som ikke blir tatt til riktig tid.
løsningen skal ha loggfunksjon.
Tjenestemottaker skal kunne varsles om andre medisiner enn dem som pakkes i multidose.
En plattform for administrering av multidosedispenseren og som genererer rapporter om. Etterlevelse. Plattformen skal ha en sikker pålogging.
løsningen skal ha skjerm som kan brukes som kommunikasjonsplattform mellom operatører i hjemmebaserte tjenester og brukeren.
Kommunene ønsker med dette å informere markedet og det gis herved en 14 dagers klagefrist på ovennevnte. Fristen løper fra og med kunngjøringsdato i Doffin.
Kommunene ber leverandører som mener at det ikke er grunnlag for å gjennomføre anskaffelsen uten å følge de ordinære kunngjøringsreglene i anskaffelsesforskriften, om å ta kontakt innen angitt frist.
Medisindispenseren må inneha en rekke nødvendige funksjonaliteter for at ønsket gevinst skal oppnås. Sikkerheten må være høy for å unngå å måtte supplere med manuelle prosesser og korrigeringer ved feil bruk.
Kommunene har undersøkt markedet for medisindispensere. vår konklusjon er så langt at det kun er Evondos som tilfredsstiller de krav vi har til medisindispensere for de aktuelle tjenestemottakerne.
løsningen/medisindispenserne skal ha:
Alarmvarsling til telefoner etter definerte kjeder.
Dispenseren må kunne fylles med to separate multidoseruller for fleksibel etterfylling.
Dispenseren må kunne gi mulighet for å ta med multidoseposer ved fravær.
Dispenseren må kunne varsle tjenestemottaker med tale, tekst, lyd og lys.
Dispenseren må ha batteri-backup ved strømbrudd.
Dispenseren må kunne lese direkte av multidoseposene tidspunkt for medisinering.
Dispenseren må kunne kontrollere at det er riktig multidoserull i maskinen.
Dispenseren skal ha låsbar beholder for medisiner som ikke er tatt.
løsningen skal varsle tjenesten ved strømstans eller at strømkabel blir trukket ut.
løsningen skal ha teknisk overvåkning og support med mulighet for fjernhåndtering av leverandøren ved feil.
løsningen skal ha personlig innlogging så man så det loggføres hvem som har gjort endringer.
Alarmvarsling dersom dispenseren utsettes for skade eller forsøkt brutt opp.
låsbar beholder for medisiner som ikke blir tatt til riktig tid.
løsningen skal ha loggfunksjon.
Tjenestemottaker skal kunne varsles om andre medisiner enn dem som pakkes i multidose.
En plattform for administrering av multidosedispenseren og som genererer rapporter om. Etterlevelse. Plattformen skal ha en sikker pålogging.
løsningen skal ha skjerm som kan brukes som kommunikasjonsplattform mellom operatører i hjemmebaserte tjenester og brukeren.
Kommunene ønsker med dette å informere markedet og det gis herved en 14 dagers klagefrist på ovennevnte. Fristen løper fra og med kunngjøringsdato i Doffin.
Kommunene ber leverandører som mener at det ikke er grunnlag for å gjennomføre anskaffelsen uten å følge de ordinære kunngjøringsreglene i anskaffelsesforskriften, om å ta kontakt innen angitt frist.
Anbud id:
492354
-
Registrert:Tuesday 17. October 2017
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i Østfold
6 anbud
-
-
Transport av 4 stk 20» vinterhjulLurer på å kjøpe 4 brukte 20» vinterhjul som må fraktes fra 2319 Hamar til 4706 Vennesla, eventuelt Kristiansand Pris?
-
Hamar
-
Saturday 25. January 2025
-
-
Skifte registerreim og vannpumpeSkifte register reim og vannpumpe. Har kjøpt deler som er bra. Peugeot 3008 automat, 2010 mod CF54349 håper på svar, mvh Vigdis Eriksen
-
Hamar
-
Friday 24. January 2025
-
-
Rens av partikkelfilter på Volvo v50Rense partikkelfilter på Volvo V50, 2011 mod?
-
Stange
-
Friday 24. January 2025
-
-
Frakt av bildelerTrenger frakt av 4 felger i pappeske, høyredør å bakluke i glassfiber og en plastikk frontrute til en bmw 1serie. Delene ligger i karlskrona i sverige, å trenger frakt til Lillestrøm/Hamar
-
Hamar
-
Thursday 23. January 2025
-