Etablering av dynamisk innkjøpsordning for kjøp av kontor- og skolemøbler
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Avsluttet
Etablering av dynamisk innkjøpsordning for kjøp av kontor- og skolemøbler
Rogaland fylkeskommune, heretter kalt oppdragsgiver, innbyr til åpen anbudskonkurranse for etablering av en dynamisk innkjøpsordning for levering av kontor- og skolemøbler til virksomheter i Rogaland fylkeskommune. i tillegg skal det etableres en rammeavtale for mindre kjøp/suppleringskjøp. En dynamisk innkjøpsordning er en fullelektronisk innkjøpsprosess som skal være åpen for alle leverandører som oppfyller kvalifikasjonskravene og som har levert tilbud etter dette konkurransegrunnlaget. Tilbudene som skal leveres, skiller seg fra ordinære tilbud ved at de bare er veiledende, og blir benyttet til å kontrollere om leverandøren oppfyller alle kvalifikasjonskrav og har mulighet til å tilby relevante produkter. Det er også mulig for leverandører å bli kvalifisert etter at innkjøpsordningen har trådt i kraft. Dette gjelder i hele varighetsperioden til innkjøpsordningen, men samtlige leverandører må oppfylle kvalifikasjonskrav og levere et veiledende tilbud. Det er også mulig for eksisterende leverandører å endre/ forbedre sitt veiledende tilbud gjennom perioden. Oppdragsgiver vil ved behov kunngjøre konkurranser på spesifikke leveranser gjennom konkurransegjennomføringsverktøyet Mercell. Alle kvalifiserte leverandører har da mulighet til å gi tilbud. Hver enkelt konkurranse vil i første omgang bli lyst ut som en veiledende kunngjøring. Leverandører som ikke er en del av innkjøpsordningen, har da en frist på 15 dager på å komme med et veiledende tilbud, og dermed bli tatt inn i ordningen, før den endelige kunngjøringen lyses ut. De endelige kunngjøringene skal ha en frist som fastsettes av oppdragsgiver i hvert enkelt tilfelle. Kontrakten legges ved som vedlegg for at tilbyderne skal bli kjent med Rogaland fylkeskommunes standardkontrakt. Denne er bare til orientering og det vil ikke bli inngått kontrakt med hver enkelt leverandør som blir kvalifisert. Selv om en leverandør er kvalifisert og tatt inn i den dynamiske innkjøpsordningen, inngås det ingen kontrakt, og det foreligger ingen forpliktelser for oppdragsgiver til å benytte leverandøren. Konkurransen skal gi som resultat at behovet for kontor- og skolemøbler i fylkeskommunen dekkes på en fullgod måte. Oppdragsgiver benytter Mercell Sourcing Service. For å melde din interesse, samt få tilgang til eventuelle dokumenter, skal du klikke på lenken nedenfor eller kopiere og lime inn lenken i din nettleser. [[(info fjernet)]]. følg deretter instruksjoner på nettsiden.
Anbud id:
437555
-
Sted:
-
Registrert:Saturday 22. October 2016
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i
6 anbud
-
Skifte sprukket servantServanten på badet har sprukket, og vi må derfor skifte den ut. Vi ønsker bistand med å kjøpe inn og skifte ut servanten og ønsker pristilbud med alt arbeid og kostnader inkludert. Vasken har følgend...
-
Bærum
-
Saturday 11. January 2025
-
-
Senke tak, gips, male og bytte gulvHei Vi skal senke tak på kjøkkenet og stuen som også er ca 50 kvm. Bytte gulv i hele leiligheten ca 90 kvm. Sparkle og male hele leiligheten.
-
Oslo
-
Saturday 11. January 2025
-
-
AnleggsgartnerSette opp støttemur ca 17meter lang og ca 1, 6m høy. Mur settes opp langs tomtegrense mot kommunal vei. Ønsker i tillegg utførelse av søknadsprosessen.
-
Bamble
-
Saturday 11. January 2025
-
-
Transport av Baugpulpit til Båt fra 3030 Drammen til 6729 KalvågEn del av rekkverk på en båt skal fraktes. Ikkje tung, ikkje veldig stor men vanskelig å få sendt i posten. Stykkgods rett og slett. Sjå bilde.
-
Bremanger
-
Sunday 12. January 2025
-