EØS 040-2018 Kontorrekvisita og skolemateriell mv.
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Avsluttet
EØS 040-2018 Kontorrekvisita og skolemateriell mv.
Bergen kommune med samarbeidsparter, heretter kalt oppdragsgiver, inviterer med dette til åpen anbudskonkurranse. Oppdragsgiver skal inngå rammeavtale med én leverandør for kjøp av kontorrekvisita, skolemateriell, kontorkjøkkenprodukter og data/ergonomiprodukter.
Denne rammeavtalen skal omfatte levering til alle oppdragsgivers avdelinger og enheter - for fullstendig oversikt se hjemmesider tilhørende Bergen kommune og hver samarbeidspart. Vi gjør oppmerksom på at enheter kan ha flere leveringsadresser.
Bergen kommune har pr. i dag ca. 277 400 innbyggere og kommunen er organisert med ca. 840 enheter ca. 2. 000 leveringsadresser), herunder bla. Skoler, barnehager, sykehjem, kulturinstitusjoner og administrasjon. i tillegg omfattes også kommunale og interkommunale foretak som er deleide eller heleide virksomheter og anses inkludert i konsernet Bergen kommune.
Et innkjøpssamarbeid med flere kommuner samt interkommunale selskap, med bk som vertskommune, er etablert og denne anbudskonkurransen vil derfor gjelde for flere virksomheter utover bk.
Kort beskrivelse av anskaffelsen:
Oppdragsgiver har som formål gjennom denne konkurransen å inngå den økonomisk mest fordelaktige avtale om levering av kontorrekvisita og skolemateriell m. v. Gjennom rammeavtale.
Avtaleperioden vil være 2 år fra avtaledato med ensidig opsjon for ytterligere 1 + 1 år. Forventet oppstart er januar 2019.
Oppdragsgiver ønsker gjennom sine anskaffelser å være med på å ivareta miljøhensyn og sikre sosiale og etiske standarder. Det er derfor stilt en rekke miljøkrav og kriterier i denne konkurransen.
Denne rammeavtalen skal omfatte levering til alle oppdragsgivers avdelinger og enheter - for fullstendig oversikt se hjemmesider tilhørende Bergen kommune og hver samarbeidspart. Vi gjør oppmerksom på at enheter kan ha flere leveringsadresser.
Bergen kommune har pr. i dag ca. 277 400 innbyggere og kommunen er organisert med ca. 840 enheter ca. 2. 000 leveringsadresser), herunder bla. Skoler, barnehager, sykehjem, kulturinstitusjoner og administrasjon. i tillegg omfattes også kommunale og interkommunale foretak som er deleide eller heleide virksomheter og anses inkludert i konsernet Bergen kommune.
Et innkjøpssamarbeid med flere kommuner samt interkommunale selskap, med bk som vertskommune, er etablert og denne anbudskonkurransen vil derfor gjelde for flere virksomheter utover bk.
Kort beskrivelse av anskaffelsen:
Oppdragsgiver har som formål gjennom denne konkurransen å inngå den økonomisk mest fordelaktige avtale om levering av kontorrekvisita og skolemateriell m. v. Gjennom rammeavtale.
Avtaleperioden vil være 2 år fra avtaledato med ensidig opsjon for ytterligere 1 + 1 år. Forventet oppstart er januar 2019.
Oppdragsgiver ønsker gjennom sine anskaffelser å være med på å ivareta miljøhensyn og sikre sosiale og etiske standarder. Det er derfor stilt en rekke miljøkrav og kriterier i denne konkurransen.
Anbud id:
548511
-
Sted:
-
Registrert:Wednesday 26. September 2018
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i
6 anbud
-
Husvask 100 kvadrat leilighet på ett planØnsker å komme i kontakt med en som kan gjennomføre vask hos oss. Dette inkluderer -vask av bad og toalett -tørking av støv mm. Anslått tid: ca 2 timer
-
Trondheim
-
Sunday 12. January 2025
-
-
Surnadal. Bygge inn kompressor til vakumdo på utsiden av huset.Bygge kompressor på utsiden av der vakumdoen er i bøfjorden i Surnadal. Legge takpapp på 2 utspring
-
Lillehammer
-
Sunday 12. January 2025
-
-
Montere Futurehome puck til VVBElektriker koble vvb smart puck til vvb. Trenger å koble opp en Futurehome puck til vvb, se bilder. Vvb skal kobles fra vannlekksjepanelet og direkte til vvb pucken. Det er en oso med 2 varmeelemente...
-
Asker
-
Sunday 12. January 2025
-