EØS 045-2018 Drikkeautomater kaffe/varmdrikk/vann (Ny kunngjøring) - Med delkontrakter
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Avsluttet
EØS 045-2018 Drikkeautomater kaffe/varmdrikk/vann (Ny kunngjøring) - Med delkontrakter
Leverandøren skal kunne tilby ulike typer maskiner/automater, både gulv -og bordmodeller inklusive service og vedlikehold. De helautomatiske maskinene skal ha ulike produktvalg og skal også ha mulighet til å lage melkebaserte drikker (basert på tørrmelk), kakao og tevann. i tillegg skal anskaffelsen inneholde leveranser av vannkjølere og forbruksvarer som kaffe, sjokoladedrikk og melketopping. Det etterspørres ikke etter løsninger med engangskapsler eller instante suppeprodukter.
Oppdragsgiverne representerer en rekke ulike virksomheter. Bergen kommune har ikke hatt tidligere rammeavtale på dette området, men noen av de ulike virksomhetene og samarbeidspartnerne har egne avtaler med ulikt utløpstidspunkt. De vil avrope på avtalen når disse utgår. Det er vanskelig å anslå omsetningen i avtaleperioden, men den forventes å ligge i intervallet 10 - 20 mnok i avtaleperioden (4 år). Det oppgitte volum medfører ingen kjøpsplikt for oppdragsgiver. Endringer i organisering, budsjett og rutiner kan påvirke totalvolumet. Per i dag har mange virksomheter i kommunen inngått serviceavtaler med dagens leverandører med en varighet på 3-5 år, hvilket vil si at mange av de nåværende serviceavtalene vil overlappe med ny leverandørs rammeavtale. på grunn av dette forventes økende omsetning ut over i avtaleperioden.
Oppdragsgiverne representerer en rekke ulike virksomheter. Bergen kommune har ikke hatt tidligere rammeavtale på dette området, men noen av de ulike virksomhetene og samarbeidspartnerne har egne avtaler med ulikt utløpstidspunkt. De vil avrope på avtalen når disse utgår. Det er vanskelig å anslå omsetningen i avtaleperioden, men den forventes å ligge i intervallet 10 - 20 mnok i avtaleperioden (4 år). Det oppgitte volum medfører ingen kjøpsplikt for oppdragsgiver. Endringer i organisering, budsjett og rutiner kan påvirke totalvolumet. Per i dag har mange virksomheter i kommunen inngått serviceavtaler med dagens leverandører med en varighet på 3-5 år, hvilket vil si at mange av de nåværende serviceavtalene vil overlappe med ny leverandørs rammeavtale. på grunn av dette forventes økende omsetning ut over i avtaleperioden.
Anbud id:
612855
-
Sted:
-
Registrert:Friday 11. October 2019
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i
6 anbud
-
-
Frakt av kjøpte møblerHar kjøpt et spisebord, 6 utestoler samt et framskap på Home & Cottage på Stradtorget i Lillehammer som må fraktes til Skjæløy (Østfold) innen lørdag 21 februar.
-
Oslo
-
Friday 14. February 2025
-
-
Passasjer sete til Mercedes vitoTrenger frakt fra Rolvsøy til Karmøy
-
Karmøy
-
Friday 14. February 2025
-
-
Transport av 4 stk SUV sommerdekk fra Oslo til BergenHente 4 stk sommerdekk til suv 265/45 i Oslo og kjøre dem til Bergen. Hentes i butikk og leveres i butikk.
-
Bergen
-
Friday 14. February 2025
-
-
Ca 120 kvmRenhold/vask av leilighet hver 14. Dag Omstendig rengjøring 1. Gang. De påfølgende gangene gjelder det vask av gulv, tørke støv, vaske to bad m
-
Oslo
-
Friday 14. February 2025
-
-
Betong på veranda gulvØnsker å ha betonggulv på verandagulv
-
Evje Og Hornnes
-
Friday 14. February 2025
-