EØS 045-2018 Drikkeautomater kaffe/varmdrikk/vann (Ny kunngjøring) - Med delkontrakter
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Avsluttet
EØS 045-2018 Drikkeautomater kaffe/varmdrikk/vann (Ny kunngjøring) - Med delkontrakter
Leverandøren skal kunne tilby ulike typer maskiner/automater, både gulv -og bordmodeller inklusive service og vedlikehold. De helautomatiske maskinene skal ha ulike produktvalg og skal også ha mulighet til å lage melkebaserte drikker (basert på tørrmelk), kakao og tevann. i tillegg skal anskaffelsen inneholde leveranser av vannkjølere og forbruksvarer som kaffe, sjokoladedrikk og melketopping. Det etterspørres ikke etter løsninger med engangskapsler eller instante suppeprodukter.
Oppdragsgiverne representerer en rekke ulike virksomheter. Bergen kommune har ikke hatt tidligere rammeavtale på dette området, men noen av de ulike virksomhetene og samarbeidspartnerne har egne avtaler med ulikt utløpstidspunkt. De vil avrope på avtalen når disse utgår. Det er vanskelig å anslå omsetningen i avtaleperioden, men den forventes å ligge i intervallet 10 - 20 mnok i avtaleperioden (4 år). Det oppgitte volum medfører ingen kjøpsplikt for oppdragsgiver. Endringer i organisering, budsjett og rutiner kan påvirke totalvolumet. Per i dag har mange virksomheter i kommunen inngått serviceavtaler med dagens leverandører med en varighet på 3-5 år, hvilket vil si at mange av de nåværende serviceavtalene vil overlappe med ny leverandørs rammeavtale. på grunn av dette forventes økende omsetning ut over i avtaleperioden.
Oppdragsgiverne representerer en rekke ulike virksomheter. Bergen kommune har ikke hatt tidligere rammeavtale på dette området, men noen av de ulike virksomhetene og samarbeidspartnerne har egne avtaler med ulikt utløpstidspunkt. De vil avrope på avtalen når disse utgår. Det er vanskelig å anslå omsetningen i avtaleperioden, men den forventes å ligge i intervallet 10 - 20 mnok i avtaleperioden (4 år). Det oppgitte volum medfører ingen kjøpsplikt for oppdragsgiver. Endringer i organisering, budsjett og rutiner kan påvirke totalvolumet. Per i dag har mange virksomheter i kommunen inngått serviceavtaler med dagens leverandører med en varighet på 3-5 år, hvilket vil si at mange av de nåværende serviceavtalene vil overlappe med ny leverandørs rammeavtale. på grunn av dette forventes økende omsetning ut over i avtaleperioden.
Anbud id:
612855
-
Sted:
-
Registrert:Friday 11. October 2019
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i
6 anbud
-
Omtrekk av to stolerHva koster det å trekke om to slike stoler?
-
Kristiansand
-
Saturday 11. January 2025
-
-
Få en liten brygge for å komme ut i båten i SurnadalFå ordnet en tilgang til båten fra svaberget i bøfjorden
-
Lillehammer
-
Saturday 11. January 2025
-
-
Opplegg til vaskemaskin fra kjøkkenSkulle gjerne ha satt opp opplegg for vaskemaskin fra rør på kjøkken. Vaskemaskin skal kunne brukes fra kjøkken. Trengs å gjøres kjapt.
-
Oslo
-
Saturday 11. January 2025
-
-
Bygge 2 hytter ÅmliHar støpt såle til begge hyttene Jeg har fått snekkret ferdig prefabrikert vegger og har kjøpt in vinduer og ytterdør. Jeg ønsker hjelp med resten. Ring hvis du lurer på noe.
-
Åmli
-
Friday 10. January 2025
-
-
EtterisoleringØnsker råd ang. Etterisolering av rekkehus fra år 1970. Krypkjeller, flatt tak. Ta kontakt for mer info
-
Ålesund
-
Saturday 11. January 2025
-