EØS 053-2018 Rammeavtale verktøy - konkurranse i Vestland
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Vestland
Avsluttet
EØS 053-2018 Rammeavtale verktøy - konkurranse
)Bergen kommune med samarbeidsparter, heretter kalt oppdragsgiver, skal inngå rammeavtale med én totalleverandør.
Kort om oppdragsgiver:
Bergen kommune har pr. i dag ca. 277 400 innbyggere og kommunen er organisert med ca. 840 enheter, herunder bla. Skoler, barnehager, sykehjem, kulturinstitusjoner og administrasjon. i tillegg omfattes også kommunale og interkommunale foretak som er deleide eller heleide virksomheter og anses inkludert i konsernet Bergen kommune. Tilsvarende informasjon om tilsluttede kommuner er tilgjengelig på deres respektive nettsider. Det samme gjelder Stiftelsen Betanien i Bergen ((info fjernet)).
Kort beskrivelse av anskaffelsen:
Oppdragsgiver har et løpende behov for å kjøpe inn diverse typer verktøy som benyttes av blant annet tømrere, mekanikere, rørleggere, sveisere, anleggsarbeidere, elektrikere, mm. Alle produkter skal være i samsvar med standarder og kvalitetskrav som stilles til verktøy for profesjonelt bruk av overnevnte yrkesgrupper.
følgende produkttyper skal tilbys:
- håndverktøy
- Elektroverktøy
- Batteriverktøy
- Trykkluftsverktøy
- Skjærende verktøy
- Forbruksmateriell
- Kapp- og slipemateriell
- løfte- og sikkerhetsutstyr
- Stiger
- Verkstedsinnredning
- Lastsikringsutstyr
- Oppbevaring for verktøy
- Lim, fugemasse, tape
- Brannslukkingsapparater
- Kjetting, wire, låser
Oppdragsgiver vil ha behov for alle typer verktøy. i vedlegg 4 fremkommer det et estimat på forventet forbruk av verktøy. Det presiseres at dette kun er et estimat og at prisskjemaet ikke er uttømmende.
Oppdragsgiver har inngått egne rammeavtaler for byggematerialer inkludert tilhørende festemateriell, maling og malingsprodukter, arbeids- og vernebekledning, kontormateriell inkludert sanitærprodukter og medisinsk forbruksmateriell inkludert førstehjelpsutstyr. Det må påregnes at produkt innenfor disse kategoriene vil bli kjøpt på andre avtaler enn den som skal inngås her.
Oppdragsgiver har som formål gjennom denne konkurransen å inngå avtale om levering av verktøy gjennom rammeavtale. Avtaleperioden vil være 2 år fra avtaledato med ensidig opsjon for ytterligere 1 + 1 år. Forventet oppstart er mai 2019.
Bestillinger/avrop på avtalen skal kun mottas gjennom e-handelsløsningen. Bergen kommunes avtaleforvalter (Innkjøp konsern) kan i enkelte tilfeller gi dispensasjon fra e-handelsplikten.
Kort om oppdragsgiver:
Bergen kommune har pr. i dag ca. 277 400 innbyggere og kommunen er organisert med ca. 840 enheter, herunder bla. Skoler, barnehager, sykehjem, kulturinstitusjoner og administrasjon. i tillegg omfattes også kommunale og interkommunale foretak som er deleide eller heleide virksomheter og anses inkludert i konsernet Bergen kommune. Tilsvarende informasjon om tilsluttede kommuner er tilgjengelig på deres respektive nettsider. Det samme gjelder Stiftelsen Betanien i Bergen ((info fjernet)).
Kort beskrivelse av anskaffelsen:
Oppdragsgiver har et løpende behov for å kjøpe inn diverse typer verktøy som benyttes av blant annet tømrere, mekanikere, rørleggere, sveisere, anleggsarbeidere, elektrikere, mm. Alle produkter skal være i samsvar med standarder og kvalitetskrav som stilles til verktøy for profesjonelt bruk av overnevnte yrkesgrupper.
følgende produkttyper skal tilbys:
- håndverktøy
- Elektroverktøy
- Batteriverktøy
- Trykkluftsverktøy
- Skjærende verktøy
- Forbruksmateriell
- Kapp- og slipemateriell
- løfte- og sikkerhetsutstyr
- Stiger
- Verkstedsinnredning
- Lastsikringsutstyr
- Oppbevaring for verktøy
- Lim, fugemasse, tape
- Brannslukkingsapparater
- Kjetting, wire, låser
Oppdragsgiver vil ha behov for alle typer verktøy. i vedlegg 4 fremkommer det et estimat på forventet forbruk av verktøy. Det presiseres at dette kun er et estimat og at prisskjemaet ikke er uttømmende.
Oppdragsgiver har inngått egne rammeavtaler for byggematerialer inkludert tilhørende festemateriell, maling og malingsprodukter, arbeids- og vernebekledning, kontormateriell inkludert sanitærprodukter og medisinsk forbruksmateriell inkludert førstehjelpsutstyr. Det må påregnes at produkt innenfor disse kategoriene vil bli kjøpt på andre avtaler enn den som skal inngås her.
Oppdragsgiver har som formål gjennom denne konkurransen å inngå avtale om levering av verktøy gjennom rammeavtale. Avtaleperioden vil være 2 år fra avtaledato med ensidig opsjon for ytterligere 1 + 1 år. Forventet oppstart er mai 2019.
Bestillinger/avrop på avtalen skal kun mottas gjennom e-handelsløsningen. Bergen kommunes avtaleforvalter (Innkjøp konsern) kan i enkelte tilfeller gi dispensasjon fra e-handelsplikten.
Anbud id:
557233
-
Sted:Bergen
-
Registrert:Monday 19. November 2018
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i Vestland
6 anbud
-
Frakt av ElsparkesykkelFrakt av elsparkesykkel fra Porsgrunn til Bergen. 36kg 120cm lang og 26cm bred 50cm høy
-
Porsgrunn
-
Friday 24. January 2025
-
-
Kjøre kjøleskap og vaskemaskin fra Bergen sentrum til glasskarvegenTrenger å få kjørt kjøleskap og vaskemaskin fra Power sentrum til glasskarveien snarest.
-
Bergen
-
Friday 24. January 2025
-
-
Frakte 4 tesladekk fra Bergen til OsloFrakte 4 tesladekk fra Bergen til Oslo
-
Bergen
-
Friday 24. January 2025
-
-
Frakt av felger bergen til SunnmøreFrakt av fir bilfelger i stål fra Os ved Bergen til Tjørvåg på Sunnmøre (eller i nærheten feks Ulsteinvik)
-
Oslo
-
Friday 24. January 2025
-
-
Flytte møbler fra Bergen til OsloFlytte et bord, seks spisestoler, et skap, en lenestol, en seng, noen kasser med bøker og kjøkkenutstyr samt tre hyller og to par ski. Fra en leiligheten i Bergen i fjerde etasje med heis til en...
-
Bergen
-
Thursday 23. January 2025
-
-
Bord ca 207 langt 102 bredt 77 cm høyt, ca 100 kgSkal fraktes fra Seim v Bergen postnr 5912 til sætre i Asker, ikke hast. løftehjelp begge steder
-
Asker
-
Thursday 23. January 2025
-