Flytransport ved organdonasjon til Oslo universitetssykehus HF
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Avsluttet
Flytransport ved organdonasjon til Oslo universitetssykehus HF
Formål og omfang
Det beregnes 75-100 turer (tur/retur) per år.
Et donoruttak med fly varer ca. 9 timer hvorav gjennomsnittlig flytid er 45 min hver vei. Det beregnes ca. 75 til 100 donoruttak med fly per år.
Flyvningene vil foregå innen Europa, til alle døgnets tider, ofte kveld og natt.
Jet fly kan per i dag ikke lande på enkelte innenriksflyplasser, så som førde og Namsos. Vi ber om forslag til alternative løsninger for de gangene dette er aktuelt. (ca. 1-3 ganger per år)
i enkelte tilfeller er det behov for 2 fly samtidig (1-5 ganger i året). Det stilles samme krav til kvalitet, komfort og sikkerhet til fly nr. 2 som til fly nr. 1 (se nedenfor), men det behøver ikke være samme jetfly type og behøver heller ikke være eiet av selskapet. Pilotene på fly nr. 2 behøver ikke være fast ansatte hos tilbyder.
Responstiden på fly nr. 2 er 4 timer. Som oftest vil selskapet bli varslet i god tid før bruk av fly nr. 2.
Det er ikke minstekrav til co2 utslippet på fly nr. 2.
Vi ber om forslag til hvordan behovet for 2 fly løses.
Antall turer/flytimer er et anslag. Skulle det flys mer eller mindre vil dette være innenfor avtalen.
Det beregnes 75-100 turer (tur/retur) per år.
Et donoruttak med fly varer ca. 9 timer hvorav gjennomsnittlig flytid er 45 min hver vei. Det beregnes ca. 75 til 100 donoruttak med fly per år.
Flyvningene vil foregå innen Europa, til alle døgnets tider, ofte kveld og natt.
Jet fly kan per i dag ikke lande på enkelte innenriksflyplasser, så som førde og Namsos. Vi ber om forslag til alternative løsninger for de gangene dette er aktuelt. (ca. 1-3 ganger per år)
i enkelte tilfeller er det behov for 2 fly samtidig (1-5 ganger i året). Det stilles samme krav til kvalitet, komfort og sikkerhet til fly nr. 2 som til fly nr. 1 (se nedenfor), men det behøver ikke være samme jetfly type og behøver heller ikke være eiet av selskapet. Pilotene på fly nr. 2 behøver ikke være fast ansatte hos tilbyder.
Responstiden på fly nr. 2 er 4 timer. Som oftest vil selskapet bli varslet i god tid før bruk av fly nr. 2.
Det er ikke minstekrav til co2 utslippet på fly nr. 2.
Vi ber om forslag til hvordan behovet for 2 fly løses.
Antall turer/flytimer er et anslag. Skulle det flys mer eller mindre vil dette være innenfor avtalen.
Anbud id:
507250
-
Sted:
-
Registrert:Monday 5. February 2018
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i
6 anbud
-
Transport av Toyota Prius fra Makrellbekken til Toyota RudBil med låst bakhjul som må fraktes til bilverksted
-
Oslo
-
Wednesday 5. February 2025
-
-
Utbedre feil etter EU kontroll bil1. Bremserør for sterkt korrodert, høyere foran 2. Bremserør for sterkt korrodert, Venstre bak - før bremseslange 3. Mer enn 50 % rust på en sider av bremseskive, høyere, bak 4. Bremsene ligger på...
-
Bærum
-
Wednesday 5. February 2025
-
-
Nytt røropplegg til 5kvm badFullt røropplegg til nytt bad inkl. Toalett, vask, dusj og vaskemaskin. Ønsker også omkobling av eksisterende varmvannsbereder. Eksisterende avløp og vannrør ligger åpent i krypkjeller. Ønsker å beh...
-
Sandnes
-
Wednesday 5. February 2025
-