IT/Web og Support i Innlandet
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Innlandet
Avsluttet
Forespørsel om informasjon (RFI): Personalisering norsk-tipping.no
Norsk Tipping foretar et større oppgraderingsløp av sine nettsider. Herunder er det et mål at et kundebesøk på Norsk Tippings nettsider skal gi en personalisert opplevelse. Dette innebærer at informasjon og innholdet som presenteres på Norsk Tippings nettsider skal være tilpasset for å:
? Gi kunden følelsen av at Norsk Tipping snakker til meg som individ.
? Styrke dimensjonen av relevant innhold for den enkelte kunde på Norsk
Tippings nettsider.
? Bruke kundedata og kundehistorikk fra Norsk Tippings interne systemer.
? Bruke definerte kundesegmenter i hensikt av å differensiere innhold for
bestemte målgrupper.
Derfor ønsker Norsk Tipping å innhente relevant informasjon om tilgjengelige løsninger på området.
? Gi kunden følelsen av at Norsk Tipping snakker til meg som individ.
? Styrke dimensjonen av relevant innhold for den enkelte kunde på Norsk
Tippings nettsider.
? Bruke kundedata og kundehistorikk fra Norsk Tippings interne systemer.
? Bruke definerte kundesegmenter i hensikt av å differensiere innhold for
bestemte målgrupper.
Derfor ønsker Norsk Tipping å innhente relevant informasjon om tilgjengelige løsninger på området.
Anbud id:
250147
-
Sted:Hamar
-
Registrert:Monday 13. May 2013
Er du interessert i dette oppdraget?