Arkitekt i Trøndelag
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Trøndelag
Avsluttet
Fv 714 Melvatnet-Mjønes, Regulerings- og byggeplanlegging
Strekningen som skal reguleres starter i østenden av Melvatnet. Der kobles planen sammen med den ferdig regulerte og bygde delstrekningen «Bergkrysset? Melvatnet» (se vedlegg).
Derfra fører strekningen langs dagens veg forbi Melvatnet og Slørdalsvatnet. Storvasshammertunnelen skal ligge fast og skal ikke berøres av reguleringen.
i henhold til kommunedelplanen skal ny fv 714 svinges ut fra eksisterende fv 714 ved innsjøen Tjørna og inn i en tunnel som har en lengde på ca. 2600 meter (Slørdalstunnelen). Deretter går vegen over i en bru over Åstfjorden, med en kort vegstrekning i dagen mellom tunnelen og brua. Brua over Åstfjorden vil ha en lengde på ca. 700 meter.
Etter brua på nordsida av Åstfjorden går vegen i tunnel inn under fjelltoppen Mjøneshatten (Mjønestunnelen). Etter denne tunnelen tilpasses vegen mot den neste reguleringsplanen «fv 714 Mjønes-Vasslag» (se vedlegg).
Hele strekningen har en lengde på rundt 8 km.
Dette oppdraget går først og fremst på reguleringsplanlegging.
Som en opsjon ber vi også om tilbud på byggeplanlegging (uten Åstfjordbrua).
Det bes om opsjon på byggeplanlegging fordi oppdragsgiver vurderer å utlyse byggeplanlegging og bygging som totalentreprise.
Statens vegvesen har fått utført grunnundersøkelser for kommunedelplan Statens vegvesen vil selv være ansvarlig for geoteknikk i veglinjen. Tilbyder har ansvar for geotekniske undersøkelser og prosjektering på deponi- og riggområder.
Alle andre relevante fagområder inngår i oppdraget.
Reguleringsplan Fv 714 Melvatnet-Mjønes
Byggeplan Fv 714 Melvatnet-Mjønes (opsjon)
Derfra fører strekningen langs dagens veg forbi Melvatnet og Slørdalsvatnet. Storvasshammertunnelen skal ligge fast og skal ikke berøres av reguleringen.
i henhold til kommunedelplanen skal ny fv 714 svinges ut fra eksisterende fv 714 ved innsjøen Tjørna og inn i en tunnel som har en lengde på ca. 2600 meter (Slørdalstunnelen). Deretter går vegen over i en bru over Åstfjorden, med en kort vegstrekning i dagen mellom tunnelen og brua. Brua over Åstfjorden vil ha en lengde på ca. 700 meter.
Etter brua på nordsida av Åstfjorden går vegen i tunnel inn under fjelltoppen Mjøneshatten (Mjønestunnelen). Etter denne tunnelen tilpasses vegen mot den neste reguleringsplanen «fv 714 Mjønes-Vasslag» (se vedlegg).
Hele strekningen har en lengde på rundt 8 km.
Dette oppdraget går først og fremst på reguleringsplanlegging.
Som en opsjon ber vi også om tilbud på byggeplanlegging (uten Åstfjordbrua).
Det bes om opsjon på byggeplanlegging fordi oppdragsgiver vurderer å utlyse byggeplanlegging og bygging som totalentreprise.
Statens vegvesen har fått utført grunnundersøkelser for kommunedelplan Statens vegvesen vil selv være ansvarlig for geoteknikk i veglinjen. Tilbyder har ansvar for geotekniske undersøkelser og prosjektering på deponi- og riggområder.
Alle andre relevante fagområder inngår i oppdraget.
Reguleringsplan Fv 714 Melvatnet-Mjønes
Byggeplan Fv 714 Melvatnet-Mjønes (opsjon)
Anbud id:
257695
-
Sted:Trondheim
-
Registrert:Friday 28. June 2013
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i Trøndelag
1 anbud
-
Lyd og brann skiller_bruksendring fra lager til bolig på 77 m2 _opprettelse av ny boenhet fasadeendring _flytting/etablering av brann- og lydskiller _fravik fra tekniske krav
-
Trondheim
-
Wednesday 27. November 2024
-