Hasteanskaffelse smittevernutstyr - Med delkontrakter i Innlandet
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Innlandet
Avsluttet
Hasteanskaffelse smittevernutstyr - Med delkontrakter
1. Formål
Lillehammer kommune gjennomfører hasteanskaffelse av smittevernutstyr ifm den pågående Covid 19 -pandemien. Hjemmel for gjennomføring av hasteanskaffelse er foa §20-2 (3). For nærmere informasjon om artiklene og anskaffelsesvolum, se Vedlegg 1 - Produkt- og prisskjema.
Leveringssted: Varemottak teknisk drift, Industrigata 60, 2619 Lillehammer
2. Deltilbud
Det er adgang til å gi tilbud på deler av omfanget i Vedlegg 1.
3. Volum
Se Vedlegg 1 - Produkt- og prisliste. Alle tilbudte produkter skal leveres iht gjeldende standarder for smittevernutstyr fastsatt av helsemyndigheter i eu/eØs. Se lenke: (info fjernet)
Oppdragsgiver tar forbehold om:
-Endringer i eller bortfall av volum og behov, eksempelvis som følge av endrede økonomiske rammevilkår, organisatoriske endringer og aktivitetsendringer hos oppdragsgiver.
-Endringer i volum som følge av prisendringer.
4. Kvalifikasjonskrav
4. 1 Leverandørens registrering, autorisasjon mv.
Leverandøren skal ha ordnede forhold mht. Skatt- og merverdiavgiftinnbetaling. Dokumentasjonskrav: Skatteattest, ikke eldre enn 6 måneder
Leverandøren skal være registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert. Dokumentasjonskrav: Firmaattest
4. 2 Økonomisk og finansiell kapasitet
Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne oppfylle kontrakten. Rating skal være 4 eller bedre. Dokumentasjonskrav: Oppdragsgiver innhenter selv kredittrating hos (info fjernet).
5. Tildelingskriterier
Tildelingen vil skje på bakgrunn av hvilket tilbud som har det beste forholdet mellom pris og leveringstid, basert på følgende kriterier:
Pris:
Under dette kriteriet vurderes pris pr produkt spesifisert i Vedlegg 1 - Produkt- og prisskjema. Laveste pris får høyest poengscore, de øvrige tilbud gis poeng i forhold beste tilbud.
Vekt: 60 %
Leveringstid:
Under dette kriteriet vurderes leveringstid pr produkt spesifisert i Vedlegg 1 - Produkt- og prisskjema. Korteste leveringstid får høyest poengscore, de øvrige tilbud gis poeng i forhold beste tilbud.
Vekt: 40 %
Evalueringsmetode: Under evalueringen blir det gitt poeng på en skala der beste tilbud innen hvert kriterium får 10 poeng. De øvrige tilbud gis poeng i forhold beste tilbud. Poengene blir multiplisert med den oppgitte vekting og deretter summert. Tilbudet med den høyeste sammenlagte poengsum blir vurdert som det mest fordelaktige tilbudet, og er vinner av konkurransen.
5. Innlevering av tilbud
Alle tilbud skal oppgis i vedlagte Produkt- og prisliste i Mercell portalen, (info fjernet) innen tilbudsfristen. For sent innkomne tilbud vil bli avvist. Hvis leverandør ikke er bruker hos Mercell eller har spørsmål knyttet til funksjonalitet i verktøyet, for eksempel hvordan gi tilbud, ta kontakt med Mercell Support på tlf (info fjernet) eller på e-post til: (info fjernet).
6. Vedlegg
Komplett konkurransegrunnlag består av all informasjon registrert i Mercell samt følgende dokument:
Vedlegg 1 - Produkt- og prisskjema.
Vedlegg 2 - innoff standard avtalevilkår
Lillehammer kommune gjennomfører hasteanskaffelse av smittevernutstyr ifm den pågående Covid 19 -pandemien. Hjemmel for gjennomføring av hasteanskaffelse er foa §20-2 (3). For nærmere informasjon om artiklene og anskaffelsesvolum, se Vedlegg 1 - Produkt- og prisskjema.
Leveringssted: Varemottak teknisk drift, Industrigata 60, 2619 Lillehammer
2. Deltilbud
Det er adgang til å gi tilbud på deler av omfanget i Vedlegg 1.
3. Volum
Se Vedlegg 1 - Produkt- og prisliste. Alle tilbudte produkter skal leveres iht gjeldende standarder for smittevernutstyr fastsatt av helsemyndigheter i eu/eØs. Se lenke: (info fjernet)
Oppdragsgiver tar forbehold om:
-Endringer i eller bortfall av volum og behov, eksempelvis som følge av endrede økonomiske rammevilkår, organisatoriske endringer og aktivitetsendringer hos oppdragsgiver.
-Endringer i volum som følge av prisendringer.
4. Kvalifikasjonskrav
4. 1 Leverandørens registrering, autorisasjon mv.
Leverandøren skal ha ordnede forhold mht. Skatt- og merverdiavgiftinnbetaling. Dokumentasjonskrav: Skatteattest, ikke eldre enn 6 måneder
Leverandøren skal være registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert. Dokumentasjonskrav: Firmaattest
4. 2 Økonomisk og finansiell kapasitet
Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne oppfylle kontrakten. Rating skal være 4 eller bedre. Dokumentasjonskrav: Oppdragsgiver innhenter selv kredittrating hos (info fjernet).
5. Tildelingskriterier
Tildelingen vil skje på bakgrunn av hvilket tilbud som har det beste forholdet mellom pris og leveringstid, basert på følgende kriterier:
Pris:
Under dette kriteriet vurderes pris pr produkt spesifisert i Vedlegg 1 - Produkt- og prisskjema. Laveste pris får høyest poengscore, de øvrige tilbud gis poeng i forhold beste tilbud.
Vekt: 60 %
Leveringstid:
Under dette kriteriet vurderes leveringstid pr produkt spesifisert i Vedlegg 1 - Produkt- og prisskjema. Korteste leveringstid får høyest poengscore, de øvrige tilbud gis poeng i forhold beste tilbud.
Vekt: 40 %
Evalueringsmetode: Under evalueringen blir det gitt poeng på en skala der beste tilbud innen hvert kriterium får 10 poeng. De øvrige tilbud gis poeng i forhold beste tilbud. Poengene blir multiplisert med den oppgitte vekting og deretter summert. Tilbudet med den høyeste sammenlagte poengsum blir vurdert som det mest fordelaktige tilbudet, og er vinner av konkurransen.
5. Innlevering av tilbud
Alle tilbud skal oppgis i vedlagte Produkt- og prisliste i Mercell portalen, (info fjernet) innen tilbudsfristen. For sent innkomne tilbud vil bli avvist. Hvis leverandør ikke er bruker hos Mercell eller har spørsmål knyttet til funksjonalitet i verktøyet, for eksempel hvordan gi tilbud, ta kontakt med Mercell Support på tlf (info fjernet) eller på e-post til: (info fjernet).
6. Vedlegg
Komplett konkurransegrunnlag består av all informasjon registrert i Mercell samt følgende dokument:
Vedlegg 1 - Produkt- og prisskjema.
Vedlegg 2 - innoff standard avtalevilkår
Anbud id:
665825
-
Sted:Lillehammer
-
Registrert:Thursday 27. August 2020
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i Innlandet
6 anbud
-
Få en liten brygge for å komme ut i båten i SurnadalFå ordnet en tilgang til båten fra svaberget i bøfjorden
-
Lillehammer
-
Saturday 11. January 2025
-
-
Snøbrøyting av privat gårdsplass.Er på leit etter noen som kan ta på seg brøyting i ny og ne da det er svingende dagsform pga kronisk sykdom. Dvs at jeg måker gledelig de dagene kroppen min makter det men har ikke sjans på de dårlige...
-
Lillehammer
-
Tuesday 7. January 2025
-
-
Varetransport fra Lillehammer til Vennesla/Kr.sandJeg trenger å frakte en stekeovn som vurderes kjøpt på (info fjernet). Pris er avgjørende. Totalvekten er estimert til ca. 53 kg. Stekeovnen er pakket i en snekret kasse. Utvendige mål på kassen er 67 x 66 x...
-
Kristiansand
-
Thursday 2. January 2025
-
-
Pusse opp vaskerom med vannskade veggSkifte plater vegg. Fikse gulv vaskerom. Trengs samarbeid med rørlegger d varmtvannsbereder og rør må flyttes for å fikse vegg.
-
Lillehammer
-
Thursday 2. January 2025
-
-
Pelletsovn på liten pall, ca 115kg.Hentes 2608 Lillehammer og fraktes til 4325 Sandnes. mål bxdxh ca 50x60x120cm. Vekt ca 115 kg. Ønsker pristilbud og ca tidspunkt.
-
Sandnes
-
Tuesday 31. December 2024
-
-
Montere på igjen utvendig ventilrist som har falt ned under vindværJobben går ut på å montere på igjen en ventilrist som har falt ned. Dette har muligens skjedd pga at skruene er blitt rustet i stykker i kombinasjon med vindvær. Risten skal festes med fire (nye) skru...
-
Lillehammer
-
Monday 16. December 2024
-