Hasteanskaffelse smittevernutstyr - Med delkontrakter i Innlandet
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Innlandet
Avsluttet
Hasteanskaffelse smittevernutstyr - Med delkontrakter
1. Formål
Lillehammer kommune gjennomfører hasteanskaffelse av smittevernutstyr ifm den pågående Covid 19 -pandemien. Hjemmel for gjennomføring av hasteanskaffelse er foa §20-2 (3). For nærmere informasjon om artiklene og anskaffelsesvolum, se Vedlegg 1 - Produkt- og prisskjema.
Leveringssted: Varemottak teknisk drift, Industrigata 60, 2619 Lillehammer
2. Deltilbud
Det er adgang til å gi tilbud på deler av omfanget i Vedlegg 1.
3. Volum
Se Vedlegg 1 - Produkt- og prisliste. Alle tilbudte produkter skal leveres iht gjeldende standarder for smittevernutstyr fastsatt av helsemyndigheter i eu/eØs. Se lenke: (info fjernet)
Oppdragsgiver tar forbehold om:
-Endringer i eller bortfall av volum og behov, eksempelvis som følge av endrede økonomiske rammevilkår, organisatoriske endringer og aktivitetsendringer hos oppdragsgiver.
-Endringer i volum som følge av prisendringer.
4. Kvalifikasjonskrav
4. 1 Leverandørens registrering, autorisasjon mv.
Leverandøren skal ha ordnede forhold mht. Skatt- og merverdiavgiftinnbetaling. Dokumentasjonskrav: Skatteattest, ikke eldre enn 6 måneder
Leverandøren skal være registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert. Dokumentasjonskrav: Firmaattest
4. 2 Økonomisk og finansiell kapasitet
Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne oppfylle kontrakten. Rating skal være 4 eller bedre. Dokumentasjonskrav: Oppdragsgiver innhenter selv kredittrating hos (info fjernet).
5. Tildelingskriterier
Tildelingen vil skje på bakgrunn av hvilket tilbud som har det beste forholdet mellom pris og leveringstid, basert på følgende kriterier:
Pris:
Under dette kriteriet vurderes pris pr produkt spesifisert i Vedlegg 1 - Produkt- og prisskjema. Laveste pris får høyest poengscore, de øvrige tilbud gis poeng i forhold beste tilbud.
Vekt: 60 %
Leveringstid:
Under dette kriteriet vurderes leveringstid pr produkt spesifisert i Vedlegg 1 - Produkt- og prisskjema. Korteste leveringstid får høyest poengscore, de øvrige tilbud gis poeng i forhold beste tilbud.
Vekt: 40 %
Evalueringsmetode: Under evalueringen blir det gitt poeng på en skala der beste tilbud innen hvert kriterium får 10 poeng. De øvrige tilbud gis poeng i forhold beste tilbud. Poengene blir multiplisert med den oppgitte vekting og deretter summert. Tilbudet med den høyeste sammenlagte poengsum blir vurdert som det mest fordelaktige tilbudet, og er vinner av konkurransen.
5. Innlevering av tilbud
Alle tilbud skal oppgis i vedlagte Produkt- og prisliste i Mercell portalen, (info fjernet) innen tilbudsfristen. For sent innkomne tilbud vil bli avvist. Hvis leverandør ikke er bruker hos Mercell eller har spørsmål knyttet til funksjonalitet i verktøyet, for eksempel hvordan gi tilbud, ta kontakt med Mercell Support på tlf (info fjernet) eller på e-post til: (info fjernet).
6. Vedlegg
Komplett konkurransegrunnlag består av all informasjon registrert i Mercell samt følgende dokument:
Vedlegg 1 - Produkt- og prisskjema.
Vedlegg 2 - innoff standard avtalevilkår
Lillehammer kommune gjennomfører hasteanskaffelse av smittevernutstyr ifm den pågående Covid 19 -pandemien. Hjemmel for gjennomføring av hasteanskaffelse er foa §20-2 (3). For nærmere informasjon om artiklene og anskaffelsesvolum, se Vedlegg 1 - Produkt- og prisskjema.
Leveringssted: Varemottak teknisk drift, Industrigata 60, 2619 Lillehammer
2. Deltilbud
Det er adgang til å gi tilbud på deler av omfanget i Vedlegg 1.
3. Volum
Se Vedlegg 1 - Produkt- og prisliste. Alle tilbudte produkter skal leveres iht gjeldende standarder for smittevernutstyr fastsatt av helsemyndigheter i eu/eØs. Se lenke: (info fjernet)
Oppdragsgiver tar forbehold om:
-Endringer i eller bortfall av volum og behov, eksempelvis som følge av endrede økonomiske rammevilkår, organisatoriske endringer og aktivitetsendringer hos oppdragsgiver.
-Endringer i volum som følge av prisendringer.
4. Kvalifikasjonskrav
4. 1 Leverandørens registrering, autorisasjon mv.
Leverandøren skal ha ordnede forhold mht. Skatt- og merverdiavgiftinnbetaling. Dokumentasjonskrav: Skatteattest, ikke eldre enn 6 måneder
Leverandøren skal være registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert. Dokumentasjonskrav: Firmaattest
4. 2 Økonomisk og finansiell kapasitet
Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne oppfylle kontrakten. Rating skal være 4 eller bedre. Dokumentasjonskrav: Oppdragsgiver innhenter selv kredittrating hos (info fjernet).
5. Tildelingskriterier
Tildelingen vil skje på bakgrunn av hvilket tilbud som har det beste forholdet mellom pris og leveringstid, basert på følgende kriterier:
Pris:
Under dette kriteriet vurderes pris pr produkt spesifisert i Vedlegg 1 - Produkt- og prisskjema. Laveste pris får høyest poengscore, de øvrige tilbud gis poeng i forhold beste tilbud.
Vekt: 60 %
Leveringstid:
Under dette kriteriet vurderes leveringstid pr produkt spesifisert i Vedlegg 1 - Produkt- og prisskjema. Korteste leveringstid får høyest poengscore, de øvrige tilbud gis poeng i forhold beste tilbud.
Vekt: 40 %
Evalueringsmetode: Under evalueringen blir det gitt poeng på en skala der beste tilbud innen hvert kriterium får 10 poeng. De øvrige tilbud gis poeng i forhold beste tilbud. Poengene blir multiplisert med den oppgitte vekting og deretter summert. Tilbudet med den høyeste sammenlagte poengsum blir vurdert som det mest fordelaktige tilbudet, og er vinner av konkurransen.
5. Innlevering av tilbud
Alle tilbud skal oppgis i vedlagte Produkt- og prisliste i Mercell portalen, (info fjernet) innen tilbudsfristen. For sent innkomne tilbud vil bli avvist. Hvis leverandør ikke er bruker hos Mercell eller har spørsmål knyttet til funksjonalitet i verktøyet, for eksempel hvordan gi tilbud, ta kontakt med Mercell Support på tlf (info fjernet) eller på e-post til: (info fjernet).
6. Vedlegg
Komplett konkurransegrunnlag består av all informasjon registrert i Mercell samt følgende dokument:
Vedlegg 1 - Produkt- og prisskjema.
Vedlegg 2 - innoff standard avtalevilkår
Anbud id:
665825
-
Sted:Lillehammer
-
Registrert:Thursday 27. August 2020
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i Innlandet
6 anbud
-
Frakt av 4 stk 18" felg m/dekkFrakt av 4 stk 18" felg m/dekk fra Lillehammer til Bilgal (Dahl / Finne Auto as) Bjørndalvegen, 3946 Porsgrunn.
-
Lillehammer
-
Monday 10. February 2025
-
-
Pristilbud for gulvsliping av 40 kvm + 12-trinns trappØnsker et pristilbud som omfatter sliping av gulvet i en leilighet på ca. 40 kvadratmeter tregulv og en trapp bestående av 12 trinn. Gulvet er tre, fra 1950-tallet og er i dag malt. Leiligheten er i...
-
Lillehammer
-
Sunday 9. February 2025
-
-
Hente spisebord 230 cm i butikk og levere det hjemØnsker tilbud på kjørehjelp. Hente spisebord 230cm i butikk home & Cottage, cc Strandtorget, Lillehammer og levere til adresse Vestergardsvegen 389, 2880 Nord Torpa
-
Nordre Land
-
Friday 7. February 2025
-
-
Nedvask av enebolig pga flytting.Trenger nedvask av 2 etg minus kjøkkeninnredning. 2 stuer, 2 bad, 4 soverom og ett vaskerom pluss inngangsparti/hall. Primær rom: 155 kvm fordelt på to etasjer.
-
Lillehammer
-
Tuesday 4. February 2025
-
-
Frakt av bladfjærFrakt av 2 stk bladfjær fra lillehammer til bergen?
-
Bømlo
-
Thursday 30. January 2025
-
-
Forlenge rør til ny plassering av armstur badekarHei! Grunnet bytte fra dusjkabinett til badekar på badet, ønsker jeg å få flyttet armatur høyere opp på baderomsveggen, helst til den andre veggen da det vil passe bedre til badekaret. (Har vært bad...
-
Lillehammer
-
Tuesday 28. January 2025
-