Alarm og sikkerhet i Vestland
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Vestland
Avsluttet
Helleren hovedanlegg for svøm og stup - Bilettsystem
1. Bakgrunn for anskaffelsen
Hovedanlegg for svømming og stup skal være klar til åpning og full drift medio august 2014. Anlegget som åpnes er stort og komplisert. Alt må fungere ved åpning, derfor vil det bli lagt til rette for en
systematisk prøvedrift i anlegget våren 2014. Byggearbeidene vil etter planen være fullført ved årsskiftet 2013/2014. Prosjektet billettsystem vil ventelig være ferdigstilt våren 2014.
2. Formål med anskaffelsen
? håndtere billettinntekter for badeanlegget.
? håndtere tilgang til garderobeskap for besøkende
? Sikre at uvedkommende ikke kommer inn til badeanlegget
? Sikre at godkjent kapasitet til anlegget overholdes
? Overføre om setning og balansekonti til regnskapssystemet Agresso
? Mulighet for kjøp av varer og tjenester tilknyttet elektroniske løsninger.
? Det er ønskelig å ha en meget høy grad av automatisering av løsningen
3. Behovsdefinisjon
Det er tatt utgangspunkt i brukerbehov og bevegelsesmønster i utforming av veiledende kunngjøring
(kravspesifikasjon for anskaffelses dokumentasjon). Det er ønskelig å ha en meget høy grad av
autom atisering, dog m ed kjent teknologi og integrasjon for å unngå driftsproblemer med systemet som er driftskritisk for Helleren.
4. Billetteringssystemet skal håndtere følgende behov:
? Betaling og utlevering av trådløs teknologi (som rfid eller Chip) armbånd for besøkende (betalingsautom at). Fototagning av noen brukergrupper (f. Eks brukere som har abonnenment) som linkes mot armbåndet.
? Rundell/vendekors som besøkende skal igjennom for å komme inn til og ut av anlegget.
? Integrasjon av «ledig kapasitet status» mot infoskjermer. Dette vil si at antall ledige garderobeskap fordelt på kjønn og eller type garderobe skal vises ved billetteringsområde.
? Kontantfritt kjøp i kiosk som belastes innbetalt beløp eller kreditt på arm båndet.
? Funksjonalitet for utbetaling av restbeløp på arm båndet ved innbetalt depositum.
? Ca. 700 garderobeskap. Leveransen skal inneholde låsmekanisme hvor tilgang er knyttet opp mot arm båndet.
? Det er ventelig at behov vil kunne endres over tid. Spesielt vil dette være innenfor betalingskanaler som via internett og via mobiltelefon
Hovedanlegg for svømming og stup skal være klar til åpning og full drift medio august 2014. Anlegget som åpnes er stort og komplisert. Alt må fungere ved åpning, derfor vil det bli lagt til rette for en
systematisk prøvedrift i anlegget våren 2014. Byggearbeidene vil etter planen være fullført ved årsskiftet 2013/2014. Prosjektet billettsystem vil ventelig være ferdigstilt våren 2014.
2. Formål med anskaffelsen
? håndtere billettinntekter for badeanlegget.
? håndtere tilgang til garderobeskap for besøkende
? Sikre at uvedkommende ikke kommer inn til badeanlegget
? Sikre at godkjent kapasitet til anlegget overholdes
? Overføre om setning og balansekonti til regnskapssystemet Agresso
? Mulighet for kjøp av varer og tjenester tilknyttet elektroniske løsninger.
? Det er ønskelig å ha en meget høy grad av automatisering av løsningen
3. Behovsdefinisjon
Det er tatt utgangspunkt i brukerbehov og bevegelsesmønster i utforming av veiledende kunngjøring
(kravspesifikasjon for anskaffelses dokumentasjon). Det er ønskelig å ha en meget høy grad av
autom atisering, dog m ed kjent teknologi og integrasjon for å unngå driftsproblemer med systemet som er driftskritisk for Helleren.
4. Billetteringssystemet skal håndtere følgende behov:
? Betaling og utlevering av trådløs teknologi (som rfid eller Chip) armbånd for besøkende (betalingsautom at). Fototagning av noen brukergrupper (f. Eks brukere som har abonnenment) som linkes mot armbåndet.
? Rundell/vendekors som besøkende skal igjennom for å komme inn til og ut av anlegget.
? Integrasjon av «ledig kapasitet status» mot infoskjermer. Dette vil si at antall ledige garderobeskap fordelt på kjønn og eller type garderobe skal vises ved billetteringsområde.
? Kontantfritt kjøp i kiosk som belastes innbetalt beløp eller kreditt på arm båndet.
? Funksjonalitet for utbetaling av restbeløp på arm båndet ved innbetalt depositum.
? Ca. 700 garderobeskap. Leveransen skal inneholde låsmekanisme hvor tilgang er knyttet opp mot arm båndet.
? Det er ventelig at behov vil kunne endres over tid. Spesielt vil dette være innenfor betalingskanaler som via internett og via mobiltelefon
Anbud id:
276128
-
Registrert:Tuesday 5. November 2013
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i Vestland
4 anbud
-
Bytte over til smekklås på ytterdørBytte til smeklås på ytterdør i Bergen. Ønsker pristilbud og hvpr fort dette kan gjennomføres.
-
Bergen
-
Saturday 26. October 2024
-
-
Låse opp dør til gjesterom i vranglåsLåse opp dør i vranglås til gjesterom.
-
Bergen
-
Thursday 10. October 2024
-