Hvitevarer, småelektronikk og lyd & bilde
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Avsluttet
Hvitevarer, småelektronikk og lyd & bilde
Rammeavtalen skal dekke kommunenes behov innen kategoriene hvitevarer, småelektronikk og lyd & bilde samt tilleggsutstyr. Oppdragsgiver skal derfor gis tilgang til hele leverandørens sortiment i overnevnte kategorier i avtaleperioden.
Produkter som inngår i følgende varekategorier er ikke omfattet av rammeavtalen, da kommunene har egne avtaler for slike produkter:
- storkjøkkenmaskiner
- projektorer, monitorer, pc, infoskjerm, møteromsskjerm
- kommunikasjonsutsyr som feks. Brukes i digitale møter
- telefoni og nettbrett m. Tilbehør (herunder ladere, deksel, headset)
Det gjøres oppmerksom på at kaffemaskiner og tilbehør til tv som feks. Veggfester, hdmi-kabler og høyttalere også vil kunne bli kjøpt fra andre avtaler.
Leveransen omfatter også utkjøring, innbæring, utpakking og montering av varen på et anvist sted. Brukte varer/produkter og emballasje av ny vare skal tas i retur og kasseres i henhold til regler for avfallshåndtering av elektrisk- elektronisk avfall og emballasje.
Kontrakten vil gjelde for alle virksomheter i kommunene og vil i stor grad bestå av levering til kommunale sykehjem, bo- og aktivitetssenter, skoler, barnehager, boliger til flyktninger, administrasjonsbygg og lignende.
For større kjøp med samlet verdi over 100 000 kr eks mva. Forbeholder oppdragsgiver seg retten til å gå ut i markedet med særskilt konkurranse.
Produkter som inngår i følgende varekategorier er ikke omfattet av rammeavtalen, da kommunene har egne avtaler for slike produkter:
- storkjøkkenmaskiner
- projektorer, monitorer, pc, infoskjerm, møteromsskjerm
- kommunikasjonsutsyr som feks. Brukes i digitale møter
- telefoni og nettbrett m. Tilbehør (herunder ladere, deksel, headset)
Det gjøres oppmerksom på at kaffemaskiner og tilbehør til tv som feks. Veggfester, hdmi-kabler og høyttalere også vil kunne bli kjøpt fra andre avtaler.
Leveransen omfatter også utkjøring, innbæring, utpakking og montering av varen på et anvist sted. Brukte varer/produkter og emballasje av ny vare skal tas i retur og kasseres i henhold til regler for avfallshåndtering av elektrisk- elektronisk avfall og emballasje.
Kontrakten vil gjelde for alle virksomheter i kommunene og vil i stor grad bestå av levering til kommunale sykehjem, bo- og aktivitetssenter, skoler, barnehager, boliger til flyktninger, administrasjonsbygg og lignende.
For større kjøp med samlet verdi over 100 000 kr eks mva. Forbeholder oppdragsgiver seg retten til å gå ut i markedet med særskilt konkurranse.
Anbud id:
758174
-
Sted:
-
Registrert:Sunday 3. October 2021
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i
6 anbud
-
Bytte fra 10a til 16a sikringer i 2 leiligheter i samme blokkLeilighet 91: Trenger å bytte 2 sikringer fra 10a til 16a (begge går til kjøkkenet). Leilighet 75: Trenger å bytte 2 sikringer fra 10a til 16a (begge går til kjøkkenet). Her trengs det også å få lagt...
-
Drammen
-
Tuesday 31. December 2024
-
-
Ikke godkjent EU-kontroll - trenger å få fikset feil og ny kontrollKontrollseddel er vedlagt. Manglene fremkommer av bildet. Trenger å få utbedret nevnte feil, og ny kontroll.
-
Oslo
-
Wednesday 29. January 2025
-
-
-
Ønsker tilbud på resepsjonHei! Vi ønsker oss en respesjon i lokalene våre, og i den anledning er dette noe jeg lurer på om dere kan bistå med? En nokså enkel respesjon, men med nordisk design i eik farge. Typ lignende denne...
-
Drammen
-
Wednesday 29. January 2025
-
-
Flyttevask 79m2Flyttevask - 79m2 - på 28. 02. 2025 Beskrivelse • Boligtype: Leilighet • Antall etasjer: 1 • Skal hele boligen vaskes? Ja • Areal: 79 m² • Antall rom: • Soverom: 3 • Bad: 1 • Kjøkken: 1 • Stue: 1 Adre...
-
Trondheim
-
Wednesday 29. January 2025
-
-
Bytte svinghjul dsg vw Passat Alltrack 2016Pristilbud på å bytte svinghjul på bilen. ZT50712
-
Tromsø
-
Wednesday 29. January 2025
-