Hvitevarer, småelektronikk og lyd & bilde
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Avsluttet
Hvitevarer, småelektronikk og lyd & bilde
Rammeavtalen skal dekke kommunenes behov innen kategoriene hvitevarer, småelektronikk og lyd & bilde samt tilleggsutstyr. Oppdragsgiver skal derfor gis tilgang til hele leverandørens sortiment i overnevnte kategorier i avtaleperioden.
Produkter som inngår i følgende varekategorier er ikke omfattet av rammeavtalen, da kommunene har egne avtaler for slike produkter:
- storkjøkkenmaskiner
- projektorer, monitorer, pc, infoskjerm, møteromsskjerm
- kommunikasjonsutsyr som feks. Brukes i digitale møter
- telefoni og nettbrett m. Tilbehør (herunder ladere, deksel, headset)
Det gjøres oppmerksom på at kaffemaskiner og tilbehør til tv som feks. Veggfester, hdmi-kabler og høyttalere også vil kunne bli kjøpt fra andre avtaler.
Leveransen omfatter også utkjøring, innbæring, utpakking og montering av varen på et anvist sted. Brukte varer/produkter og emballasje av ny vare skal tas i retur og kasseres i henhold til regler for avfallshåndtering av elektrisk- elektronisk avfall og emballasje.
Kontrakten vil gjelde for alle virksomheter i kommunene og vil i stor grad bestå av levering til kommunale sykehjem, bo- og aktivitetssenter, skoler, barnehager, boliger til flyktninger, administrasjonsbygg og lignende.
For større kjøp med samlet verdi over 100 000 kr eks mva. Forbeholder oppdragsgiver seg retten til å gå ut i markedet med særskilt konkurranse.
Produkter som inngår i følgende varekategorier er ikke omfattet av rammeavtalen, da kommunene har egne avtaler for slike produkter:
- storkjøkkenmaskiner
- projektorer, monitorer, pc, infoskjerm, møteromsskjerm
- kommunikasjonsutsyr som feks. Brukes i digitale møter
- telefoni og nettbrett m. Tilbehør (herunder ladere, deksel, headset)
Det gjøres oppmerksom på at kaffemaskiner og tilbehør til tv som feks. Veggfester, hdmi-kabler og høyttalere også vil kunne bli kjøpt fra andre avtaler.
Leveransen omfatter også utkjøring, innbæring, utpakking og montering av varen på et anvist sted. Brukte varer/produkter og emballasje av ny vare skal tas i retur og kasseres i henhold til regler for avfallshåndtering av elektrisk- elektronisk avfall og emballasje.
Kontrakten vil gjelde for alle virksomheter i kommunene og vil i stor grad bestå av levering til kommunale sykehjem, bo- og aktivitetssenter, skoler, barnehager, boliger til flyktninger, administrasjonsbygg og lignende.
For større kjøp med samlet verdi over 100 000 kr eks mva. Forbeholder oppdragsgiver seg retten til å gå ut i markedet med særskilt konkurranse.
Anbud id:
758174
-
Sted:
-
Registrert:Sunday 3. October 2021
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i
6 anbud
-
Stifte AS og videre samarbeidVi trenger hjelp for å stifte as, to eiere. Ansatte blir vi 2, så er planen å få flere etterhvert, Vi trenger hjelp a-å for regnskapet, evt budsjett, rådgivning osv.
-
Oslo
-
Tuesday 28. January 2025
-
-
Male rundt vinduer og dører utvendigVinduer og dører + takkasser og vindskier.
-
Sortland
-
Tuesday 28. January 2025
-
-
Nibe F750 service og anslå pris for å legge vann i 2. etg.Service er enkelt og greit. Jeg har kjøpt hus og tenker det passer seg med en service, samt noen tips fra fagpersoner rundt slike varmepumper. Prisanslaget oppe kan bli til en betydelig større jobb....
-
Haugesund
-
Tuesday 28. January 2025
-
-
Bindingsverk og lekte ned tak på baderomHei, Ønsker hjelp med bindingsverk til bad med 2x2, lekte ned taket 5 cm. Det er betongvegger og noen steder med gamle fliser. Også klargjøre for litt større dør til badet. Badet er 9, 3kvm og tak...
-
Bergen
-
Tuesday 28. January 2025
-