Arkitekt, Bedriftsrådgivning, IT/Web og Support i Troms
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Troms
Avsluttet
Identitetsutvikling som første del av en helhetlig profil- og stedsbrandingprosess for Tromsø
Oppdraget innebærer å utvikle og forankre Tromsøs identitet, kvaliteter og fortrinn for å bygge opp om ambisjonen i kommuneplanens samfunnsdel om at "Tromsø skal bli et kraftsenter for bærekraftig samfunns- og næringsutvikling og nordområdepolitikk med vekt på Tromsøs mulighetsrom og fremtidspotensial".
Tromsø kommune ved seksjon for plan og utvikling har igangsatt en prosess for utvikling av en identitet for Tromsø som første del av en helhetlig profil- og stedsbrandingprosess. Prosessen skal avdekke om begrepet arktisk hovedstad representerer et samlende begrep for Tromsø.
Prosessen skjer i to faser der første fase innebærer å utføre en bred innsiktsprosess der det skal utvikles et felles sett av identitetsfaktorer som systematiseres og danner kunnskapsgrunnlaget som fase to vil bygge på. Fase to innebærer en visualisering av identitetsfaktorene - utvikling av en helhetlig profil og implementering av en stedsbranding for Tromsø.
Denne utlysningen skal svare på den første fasen i denne prosessen.
Tilbyder skal beskrive, lede og gjennomføre nødvendige prosesser som skal resultere i et sett felles identitetsfaktorer, og som peker videre mot å ta en posisjon i utviklingen av Arktis gjennom en relevant fortelling om Tromsø.
Det opplyses at den totale prisrammen for prosjektet ikke må overstige kr 400. 000.- eks. Mva.
Tromsø kommune ved seksjon for plan og utvikling har igangsatt en prosess for utvikling av en identitet for Tromsø som første del av en helhetlig profil- og stedsbrandingprosess. Prosessen skal avdekke om begrepet arktisk hovedstad representerer et samlende begrep for Tromsø.
Prosessen skjer i to faser der første fase innebærer å utføre en bred innsiktsprosess der det skal utvikles et felles sett av identitetsfaktorer som systematiseres og danner kunnskapsgrunnlaget som fase to vil bygge på. Fase to innebærer en visualisering av identitetsfaktorene - utvikling av en helhetlig profil og implementering av en stedsbranding for Tromsø.
Denne utlysningen skal svare på den første fasen i denne prosessen.
Tilbyder skal beskrive, lede og gjennomføre nødvendige prosesser som skal resultere i et sett felles identitetsfaktorer, og som peker videre mot å ta en posisjon i utviklingen av Arktis gjennom en relevant fortelling om Tromsø.
Det opplyses at den totale prisrammen for prosjektet ikke må overstige kr 400. 000.- eks. Mva.
Anbud id:
680018
-
Sted:Tromsø
-
Registrert:Wednesday 4. November 2020
Er du interessert i dette oppdraget?