IKT-løsning for kvalitetsstyring og internkontroll - Med delkontrakter i Oslo
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Oslo
Avsluttet
IKT-løsning for kvalitetsstyring og internkontroll - Med delkontrakter
Oslo kommune har behov for å anskaffe et felles ikt-verktøy for å understøtte arbeidet med Kvalitetsstyring og internkontroll. i første omgang er det byrådsavdeling eldre, helse og sosiale tjenester (ehs) som skal ta i bruk løsningen. Øvrige byrådsavdelinger vil håndteres via ikke eksklusive opsjoner i avtalen, som kan utløses på et senere tidspunkt.
Kvalitetsstyring og internkontrollverktøyet som anskaffes skal bidra til å understøtte nødvendige prosesser på ulike nivåer, og må være robust nok til å takle hele Oslo kommune sin organisasjon med ca. 55. 000 ansatte. Oslo kommune har forventinger om at:
• Anskaffet løsning skal være en felles løsning for Oslo Kommune, der sektoren ehs i første omgang skal implementere og ta i bruk anskaffet løsning. Virksomheter i andre sektorer kan innlemmes og implementeres via opsjoner i kontrakten
• Myndighetenes kvalitetskrav for dokumenthåndtering og forvaltning av prosedyrer skal oppfylles for alle nivåer i alle virksomheter som tar i bruk systemet
• Alle ansatte skal bruke løsningen som sin foretrukne kilde til informasjon om rutiner, prosedyrer, aktuelle lover og forskrifter.
• Virksomhetene skal ha en enhetlig og korrekt håndtering av avvik, uønskede hendelser og forbedringsforslag.
• Oslo kommune skal med nyanskaffet løsning til enhver tid ha mulighet til å fremskaffe totaloversikt over innmeldte avvik, uønskede hendelser og forbedringsforslag
• Alle ansatte behersker bruken av anskaffet løsning
Kvalitetsstyring og internkontrollverktøyet som anskaffes skal bidra til å understøtte nødvendige prosesser på ulike nivåer, og må være robust nok til å takle hele Oslo kommune sin organisasjon med ca. 55. 000 ansatte. Oslo kommune har forventinger om at:
• Anskaffet løsning skal være en felles løsning for Oslo Kommune, der sektoren ehs i første omgang skal implementere og ta i bruk anskaffet løsning. Virksomheter i andre sektorer kan innlemmes og implementeres via opsjoner i kontrakten
• Myndighetenes kvalitetskrav for dokumenthåndtering og forvaltning av prosedyrer skal oppfylles for alle nivåer i alle virksomheter som tar i bruk systemet
• Alle ansatte skal bruke løsningen som sin foretrukne kilde til informasjon om rutiner, prosedyrer, aktuelle lover og forskrifter.
• Virksomhetene skal ha en enhetlig og korrekt håndtering av avvik, uønskede hendelser og forbedringsforslag.
• Oslo kommune skal med nyanskaffet løsning til enhver tid ha mulighet til å fremskaffe totaloversikt over innmeldte avvik, uønskede hendelser og forbedringsforslag
• Alle ansatte behersker bruken av anskaffet løsning
Anbud id:
545339
-
Sted:Oslo
-
Registrert:Sunday 9. September 2018
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i Oslo
6 anbud
-
Mitsubishi Colt 2007 modSkifte fjærer begge sider foran + skifte foringer stabilisator begge sider foran + eu etterkontroll. Hvis mulig; bruk gjerne uorginale deler.
-
Oslo
-
Monday 3. February 2025
-
-
Diverse i leilighet- Slipe gulv, 100 kvm gulv yte totalt. Og legge på gulvbelegg. - Male hele leiligheten. - Dekke for 2 dører og åpne frem en tidligere dørr. - Kaste gammelt kjøkken og installere nytt kjøkken inkl. Ny...
-
Oslo
-
Monday 3. February 2025
-
-
Fikse dørkarm/list og feste sluttstykket.Dørkarm er ødelagt, og som konsekvens løsnet sluttstykket til låsen da det ikke er noe feste for øyebllikket. dør og sluttstykke er inntakt, ingen skjevheter heller. Trengs nye lister.
-
Oslo
-
Monday 3. February 2025
-
-
Brannmaling ordinært trepanel tak i bygård fra 1898 26 m2Vi har fått påbud fra Brann og redningsetaten Oslo kommune om å oppgradere brannsikkerheten der det finnes ordinært trepanel i takene til E60. Derfor må vi brannmale ca 26 m2 innerst i leiligheten der...
-
Oslo
-
Monday 3. February 2025
-
-
Sette inn lufteventil på soverom.Sette inn lufteventil på soverom. Det er trevegg
-
Oslo
-
Monday 3. February 2025
-