IKT-løsning for kvalitetsstyring og internkontroll - Med delkontrakter i Oslo
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Oslo
Avsluttet
IKT-løsning for kvalitetsstyring og internkontroll - Med delkontrakter
Oslo kommune har behov for å anskaffe et felles ikt-verktøy for å understøtte arbeidet med Kvalitetsstyring og internkontroll. i første omgang er det byrådsavdeling eldre, helse og sosiale tjenester (ehs) som skal ta i bruk løsningen. Øvrige byrådsavdelinger vil håndteres via ikke eksklusive opsjoner i avtalen, som kan utløses på et senere tidspunkt.
Kvalitetsstyring og internkontrollverktøyet som anskaffes skal bidra til å understøtte nødvendige prosesser på ulike nivåer, og må være robust nok til å takle hele Oslo kommune sin organisasjon med ca. 55. 000 ansatte. Oslo kommune har forventinger om at:
• Anskaffet løsning skal være en felles løsning for Oslo Kommune, der sektoren ehs i første omgang skal implementere og ta i bruk anskaffet løsning. Virksomheter i andre sektorer kan innlemmes og implementeres via opsjoner i kontrakten
• Myndighetenes kvalitetskrav for dokumenthåndtering og forvaltning av prosedyrer skal oppfylles for alle nivåer i alle virksomheter som tar i bruk systemet
• Alle ansatte skal bruke løsningen som sin foretrukne kilde til informasjon om rutiner, prosedyrer, aktuelle lover og forskrifter.
• Virksomhetene skal ha en enhetlig og korrekt håndtering av avvik, uønskede hendelser og forbedringsforslag.
• Oslo kommune skal med nyanskaffet løsning til enhver tid ha mulighet til å fremskaffe totaloversikt over innmeldte avvik, uønskede hendelser og forbedringsforslag
• Alle ansatte behersker bruken av anskaffet løsning
Kvalitetsstyring og internkontrollverktøyet som anskaffes skal bidra til å understøtte nødvendige prosesser på ulike nivåer, og må være robust nok til å takle hele Oslo kommune sin organisasjon med ca. 55. 000 ansatte. Oslo kommune har forventinger om at:
• Anskaffet løsning skal være en felles løsning for Oslo Kommune, der sektoren ehs i første omgang skal implementere og ta i bruk anskaffet løsning. Virksomheter i andre sektorer kan innlemmes og implementeres via opsjoner i kontrakten
• Myndighetenes kvalitetskrav for dokumenthåndtering og forvaltning av prosedyrer skal oppfylles for alle nivåer i alle virksomheter som tar i bruk systemet
• Alle ansatte skal bruke løsningen som sin foretrukne kilde til informasjon om rutiner, prosedyrer, aktuelle lover og forskrifter.
• Virksomhetene skal ha en enhetlig og korrekt håndtering av avvik, uønskede hendelser og forbedringsforslag.
• Oslo kommune skal med nyanskaffet løsning til enhver tid ha mulighet til å fremskaffe totaloversikt over innmeldte avvik, uønskede hendelser og forbedringsforslag
• Alle ansatte behersker bruken av anskaffet løsning
Anbud id:
545339
-
Sted:Oslo
-
Registrert:Sunday 9. September 2018
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i Oslo
6 anbud
-
Trenger å få bært en vaskemaskin fra 1.etg. til 3.etgHar en vaskemaskin i vaskerømmet i 1. Etg. Denne skal flyttes til min leilighet i 3. Etg
-
Oslo
-
Tuesday 26. November 2024
-
-
Sette opp vask på do. Alle rørene er derVasken lekker kommer ikke til med bildet
-
Oslo
-
Tuesday 26. November 2024
-
-
Frakte kombiskapHei! Jeg trenger hjelp til å få fraktet et stort kombiskap ( ca 2m ), skånsomt så det ikke får noen skader.
-
Oslo
-
Tuesday 26. November 2024
-
-
Skifte dørhåndtak + montere dør i karmenDet er snakk om to ulike dører med forskjellig behov. 1. håndtaket til badet er i dårlig stand, og vi tror det beste er å bytte den. Vi ønsker gjerne prisforslag både på jobben med å bytte håndtak,...
-
Oslo
-
Tuesday 26. November 2024
-
-
Tom sykkelkoffertSkal ha fraktet en tom sykkelkoffert fra Bodø til Oslo. mål : 147x37x85. Vekt ca 9 kg
-
Oslo
-
Tuesday 26. November 2024
-
-
Male tak og soverom i leilighetMale tak i en leilighet + 1 soverom + vinduslister på 1 vindu.
-
Oslo
-
Tuesday 26. November 2024
-