Institusjons- og omsorgsplasser i Vestfold
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Vestfold
Avsluttet
Institusjons- og omsorgsplasser
Personer med spesielle behov vil i denne sammenheng omfatte mennesker som har behov for omfattende og tilpassede tjenester. Dette kan være personer med psykisk utviklingshemming, demens eller med sammensatte diagnoser, ofte i kombinasjon med utfordrende atferd.
Omfanget av anskaffelsen er vanskelig å anslå fordi Holmestrand kommune ønsker å bruke denne ordningen som en sikkerhetsventil i tilfellene der kommunen ikke selv klarer å etablere et tilfredsstillende tilbud med tanke på omsorgsnivå og tid. Behovet for kommunen vil således variere, uten at kommunen forplikter seg til volum.
Tjenestebehovet er individuelt for den enkelte person og derfor må det også tas høyde for dette når kontrakten inngås og når bestilling av tjenester blir gjennomført. Hvert oppdrag vil måtte skreddersys i forhold til den enkeltes behov og kommunens vedtak om tjenester.
Anskaffelsen gjelder ikke brukerstyrt personlig assistent (bpa-Tjenester) som anskaffes gjennom en egen prosess.
Anskaffelsens verdi anslås til over eØs-terskelverdi for hele avtaleperioden. Volumet er et estimat og er ikke bindende.
Oppdragsgiver vil inngå kontrakt med flere enn 1 - en - leverandør dersom det er tilstrekkelig antall kvalifiserte tilbydere.
For nærmere informasjon viser vi til del 2, kravspesifikasjon.
Anskaffelsesprosedyre og kunngjøring
Konkurransen gjennomføres i henhold til lov om offentlige anskaffelser av 17. Juni 2016 nr. 73 (loa) med tilhørende forskrift av 12. August 2016 nr. 974 (foa) samt de bestemmelser som fremgår av dette konkurransegrunnlaget.
Konkurransen gjennomføres som åpen tilbudskonkurranse etter forskriftens Del iv.
Ved denne prosedyreformen kan alle interesserte leverandører levere tilbud. Oppdragsgiver planlegger å tildele kontrakt uten å ha dialog med leverandørene utover å foreta eventuelle avklaringer/korrigeringer.
Dialog gjennom forhandlinger kan likevel bli gjennomført dersom oppdragsgiver, etter at tilbudene er mottatt, vurderer det som hensiktsmessig. Dersom oppdragsgiver velger å forhandle vil det skje en første utvelgelse etter en vurdering av tildelingskriteriene som er oppgitt i punkt 3, med den vektingen som er oppgitt der. Det presiseres imidlertid at ingen leverandører kan forvente dialog om sitt tilbud og derfor må levere sitt beste tilbud innenfor tilbudsfristen. Anskaffelsen er kunngjort i doffin- og ted- databasen.
Deltilbud og alternative tilbud
Det er ikke adgang til å gi tilbud på deler av oppdraget, og ei heller alternative tilbud.
Omfanget av anskaffelsen er vanskelig å anslå fordi Holmestrand kommune ønsker å bruke denne ordningen som en sikkerhetsventil i tilfellene der kommunen ikke selv klarer å etablere et tilfredsstillende tilbud med tanke på omsorgsnivå og tid. Behovet for kommunen vil således variere, uten at kommunen forplikter seg til volum.
Tjenestebehovet er individuelt for den enkelte person og derfor må det også tas høyde for dette når kontrakten inngås og når bestilling av tjenester blir gjennomført. Hvert oppdrag vil måtte skreddersys i forhold til den enkeltes behov og kommunens vedtak om tjenester.
Anskaffelsen gjelder ikke brukerstyrt personlig assistent (bpa-Tjenester) som anskaffes gjennom en egen prosess.
Anskaffelsens verdi anslås til over eØs-terskelverdi for hele avtaleperioden. Volumet er et estimat og er ikke bindende.
Oppdragsgiver vil inngå kontrakt med flere enn 1 - en - leverandør dersom det er tilstrekkelig antall kvalifiserte tilbydere.
For nærmere informasjon viser vi til del 2, kravspesifikasjon.
Anskaffelsesprosedyre og kunngjøring
Konkurransen gjennomføres i henhold til lov om offentlige anskaffelser av 17. Juni 2016 nr. 73 (loa) med tilhørende forskrift av 12. August 2016 nr. 974 (foa) samt de bestemmelser som fremgår av dette konkurransegrunnlaget.
Konkurransen gjennomføres som åpen tilbudskonkurranse etter forskriftens Del iv.
Ved denne prosedyreformen kan alle interesserte leverandører levere tilbud. Oppdragsgiver planlegger å tildele kontrakt uten å ha dialog med leverandørene utover å foreta eventuelle avklaringer/korrigeringer.
Dialog gjennom forhandlinger kan likevel bli gjennomført dersom oppdragsgiver, etter at tilbudene er mottatt, vurderer det som hensiktsmessig. Dersom oppdragsgiver velger å forhandle vil det skje en første utvelgelse etter en vurdering av tildelingskriteriene som er oppgitt i punkt 3, med den vektingen som er oppgitt der. Det presiseres imidlertid at ingen leverandører kan forvente dialog om sitt tilbud og derfor må levere sitt beste tilbud innenfor tilbudsfristen. Anskaffelsen er kunngjort i doffin- og ted- databasen.
Deltilbud og alternative tilbud
Det er ikke adgang til å gi tilbud på deler av oppdraget, og ei heller alternative tilbud.
Anbud id:
577494
-
Sted:Holmestrand
-
Registrert:Monday 8. April 2019
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i Vestfold
6 anbud
-
Frakte Badstu dør i glass!Badstudø som befinner seg midt mellom Rena og Trysil ønskes transport til Sande i Vestfold. 10x70x190cm ca 40 kg.
-
Holmestrand
-
Friday 31. January 2025
-
-
-
Frakt av spisesofa fra Søgne til Sande i Vestfold innen fredag 31.1Spisesofaen er 180 cm lang, 75 cm dyp og 94 cm høy.
-
Holmestrand
-
Wednesday 29. January 2025
-
-
Måkehjelp ønskes i nedre liavei grunnet fall på isen.Måke innkjørsel Nedre Liavei mannen huset har falt på isen og jeg kan ikke måke.
-
Holmestrand
-
Friday 24. January 2025
-
-
To stoler til omtrekk og renoveringHar to stoler som trenger litt finpuss og nye trekk!
-
Holmestrand
-
Thursday 23. January 2025
-
-
Frakt av 230 europaller fra Loesmoen i Hokksund til Mjøndalen.Trenger flytte 230 paller fra Loesmoen Hokksund til Mjøndalen. Noen som kan dette mellom 08-15 en dag
-
Øvre Eiker
-
Wednesday 22. January 2025
-