Combined Shape Group 13 Combined Shape anbudstorget_logo Group 2 Group 6 Path 2 shutterstock_584449174 Shape

Intensjonskunngjøring Rigid Bouyancy Boat - RBB i Østfold

Formidlede anbud
  • 0
    Siste år
  • 0
    Siste 3 mnd
  • 0
    Aktive nå
Østfold
Avsluttet

Intensjonskunngjøring Rigid Bouyancy Boat - RBB

Ffi har intensjon om å gå til anskaffelse av 1 stk Rigid Bouyancy Boat (rbb) som er ca 10, 5m lang og 3, 5 m bred. båten skal benyttes ifm. FFIs forsknings- og utviklingsvirksomhet. Forutsetningene for anskaffelsen er at båten skal være designet i henhold til FFIs spesifikke krav og detaljerte ønsker med utgangspunkt i behovet for størst mulig fleksibilitet i forhold til rekonfigurering av instrumentering, sensorer og applikasjonsrettet utstyr om bord. Detaljert design av båtens konstruksjon og innredning skal gjøres i nært samarbeid med ffi som en integrert del av anskaffelsen (dvs. Innenfor kontraktsbeløpet). båten skal produseres i hdpe 100 (high density polyethylene), eventuelt i høyere kvalitet. Den skal ha en skrogtykkelse på minimum 12 mm og skal ha doble pontonger i samme materiale. båten skal ha en nyttelastkapasitet på 3000 kg eller mer. båten skal ha forsterkede monteringspunkter fundamentert i konstruksjonen og skal kunne løftes i 4 stk løftepunkter. båten skal ha fremdrift basert på to vannjetsystemer, hver med motoreffekt på 225 hp (eller mer). Vannjet/motor skal ha et felles elektronisk styresystem som muliggjør elektronisk kontroll av turtall og vannjet vinkler. Systemet skal ha veldefinert og dokumentert eksternt elektronisk grensesnitt. båten skal være utstyrt med styrekonsoll i fremre del og en solid “targa-bøyle”. Det skal være et vanntett instrumentrom for montering av instrumentering i tilknytning til styrekonsollen. Det skal installeres et antall kabelgjennomføringer fra styrekonsollområdet til motorrom og “targa-bøyle”. Skroget skal ha 8 stk gjennomføringer (“moonpools”) i forskjellige størrelser plassering av (info fjernet) stilles krav til stor ledig dekksplass for plassering av FFIs (info fjernet) til produsentenBåten skal være ce sertifisert, klasse c. (tilsvarende eller bedre). Leverandøren må ha referanse fra å ha levert rbb båt i hdpe og med vannjet. Styresystemet for vannjet og motor og det eksterne grensesnittet, skal være kommersielt tilgjengelig og godkjent av vannjet leverandøren. Leverandøren skal kunne oppgi referanser på brukere av systemet. Leverandøren skal ha tidligere erfaring med bruk av vannjet og motor fra valgt leverandører. Leverandøren skal være totalentreprenør med “in-house“ konstruksjonskapasitet for båtskroget og montering av motor og elektronikk. Alle tekniske løsninger må kunne designes i nært samarbeid med kunde. Leverandøren skal være ISO9001 og ISO14001 sertifisert (eller tilsvarende) og må dokumentere sertifiserte plastsveisere for sveising av rør og rørdeler ihht. ns 416 (tilsvarende eller bedre). Det skal leveres med digital 3D konstruksjonstegninger. Leverandøren skal gi opplæringskurs for tre personer i bruk og vedlikehold av båtenLeverandøren skal levere bruker- og vedlikeholdsmanualer av fartøy, motor, vannjetsystem og annet utstyr som er assosiert til båten. båten skal leveres ddp, Horten, Norge (Incoterms 2012). båten må kunne leveres i løpet av April 2016
Anbud id:
377635
  • Sted:
    Lillestrøm
  • Registrert:
    Thursday 24. September 2015

Lignende oppdrag i Østfold

6 anbud