IT/Web og Support i Trøndelag
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Invitasjon til dialog om etablering av et system/ program for lagerstyring
Trondheim bydrift trenger en bedre løsning for uttak av gjenstander og oversikt over antall gjenstander på lager. Per i dag foretas hvert uttak manuelt ved en håndskrevet bestilling og etterfølgende registrering i et Microsoft-Access-system. Dette er en manuell og tidkrevende arbeidsmetode som bydrift ønsker å automatisere og (info fjernet) ser for oss følgende løsning: Hver vare har en qr-kode som scannes, helst i en app. Hvert uttak registreres via tilgangskort. (Alle våre ansatte har nøkkelkort med rfid. Dette samles i en programvare hvor det er mulig å se hvilke gjenstander hver enkelt ansatt har tatt ut, samt totalt gjenstående beholdning for hver enkelt (info fjernet) ønskes også mulighet for å kunne betjene seg selv, ved å scanne qr-kode i en app hvor du er logget inn som ansatt, som samkjøres med en sentral (info fjernet) ønsker innspill til vårt forslag til løsning og vi ønsker informasjon om andre og kanskje bedre forslag til løsninger for et bedre (info fjernet) ønsker også å høre med markedet om hva som er mulig i et lagersystem: - Er det mulighet for samkjøring med Unit 4 erp (lift), vårt system for rekvisisjoner og registrering av varemottak?- Mulighet for uttak av rapporter?- Kan det bli muligheter for å sette regler for uttak (f. Eks. Max 5 t-skjorter i året per ansatt).- Kan det bli mulig å få oversikt over hyllenummer med kart som viser hvor varen ligger? Det er ikke en forutsetning at løsningen må være App basert, og vi kan også se på propriætere maskinvarebaserte lø(info fjernet) ber nå om innspill fra markedet for å se om det finnes forslag til løsninger for et bedre lagersystem. Ta gjerne kontakt via Mercell portalen eller ta direkte kontakt med miljørådgiver Markus Karijord på e-post (info fjernet) eller pr. Telefon (info fjernet). Frist for tilbakemelding settes til 15. 02. 2022.
-
Sted:Trondheim
-
Registrert:Wednesday 26. January 2022