Combined Shape Group 13 Combined Shape anbudstorget_logo Group 2 Group 6 Path 2 shutterstock_584449174 Shape

IT/Web og Support i Østfold

Formidlede anbud
  • 0
    Siste år
  • 0
    Siste 3 mnd
  • 0
    Aktive nå
Østfold
Avsluttet

Invitasjon til markedsdialog vedrørende FIT (feedback informerte tjenester)

BehovDet er behov for en brukervennlig applikasjon både for tjenesteutøvere og tjenestemottakere. Tjenestemottakere er typisk enkeltpersoner, par, familier eller andre (info fjernet) skal kunne innhentes vurderinger på de samme skalaene fra komparenter (parallellbedømmere). Forventningskurver for behandlingsforløp skal kunne genereres ut fra et standardisert normgrunnlag. Grafer skal kunne presenteres både enkeltvis og samlet. Det skal kunne tas ut statistikk på ulike nivåer. Aktuell programvare må ha støtte for skalaene ors, srs, gsrs, cors og csrs. løsningen må tilfredsstille krav til informasjonssikkerhet, blant annet innebygget personvern og personvern som standardinnstilling, samt autentisering ved innlogging. mål med markedsdialogenMålet med markedsdialogen er å få innsikt i: - Hvilken funksjonalitet som tilbys i løsningen, både for «enkle» saker, mer komplekse saker, og grupper. Med «enkle» saker menes saker der det er én enkeltperson eller et par som skal skåre. Med komplekse saker menes f. Eks. En familie med flere barn som skal skåre seg selv, voksne som skal skåre barna og seg selv og parallellbedømmere som skal skåre noen i familien.-- hvordan applikasjonen oppleves for tjenesteutøver ved: --- innlegging av nye saker--- direkte arbeid med tjenestemottaker--- alternative muligheter for utsending av skjema for skåring (eks. e-post, sms, etc)--- mulighet for å skåre på nytt--- hvordan grafer og skåringer kan inspiseres og presenteres--- overgang fra ors til srs m. v.-- hvordan applikasjonen oppleves for tjenestemottaker--- ulike måter skjemaene presenteres på for skåring--- mulighet for å se egen graf--- mulighet for å skåre på nytt m. v.- Hvilken statistikk som tilbys-- hvordan den kan grupperes og presenteres-- muligheter for å ta ut statistikk for spesifiserte organisasjonsenheter.- Hvilke autentiseringsmekanismer som tilbys for-- Ansatte (Drammen kommune benytter Azure ad)-- Tjenestemottaker- Hvilke drifts- og leveransemodeller som tilbys- Hvilke nivåer systemet opererer med- Hvilke plattformer løsningen kan brukes på- Hvilke prismodeller som tilbys- Hvordan personvern ivaretas- Hvilke muligheter finnes for integrasjon mot journalsystem.- Hvilke muligheter som finnes for å legge inn andre skjemaer/undersøkelser i applikasjonen.- Generelle innspill til konkurransegrunnlagetPraktisk gjennomføring av markedsdialog: Alle tilbyderne inviteres til et 1 til 1 møte med Drammen kommune. møtene gjennomføres elektronisk i løpet av 26. April. Det må utarbeides en presentasjon som skal danne grunnlag for dialog i møtet, presentasjonen sendes Drammen kommune i etterkant. følgende punkter ønskes belyst (kun veiledende): - Kort presentasjon av leverandøren- Presentasjon som dekker målene for markedsdialogen- Mulighet for å stille spørsmålInteressentene melder seg på ved å sende en melding via kommunikasjonsmodulen i Mercell innen 7. April 2022 med e-postadresse til de som skal delta. Drammen kommune vil i løpet av 8. April sende ut konkret tidspunkt for møtene.

Anbud id:
791876
  • Sted:
    Drammen
  • Registrert:
    Sunday 3. April 2022