Combined Shape Group 13 Combined Shape anbudstorget_logo Group 2 Group 6 Path 2 shutterstock_584449174 Shape

Kantinetjeneste og renhold i NAV Økonomi pensjon

Formidlede anbud
  • 0
    Siste år
  • 0
    Siste 3 mnd
  • 0
    Aktive nå
Avsluttet

Kantinetjeneste og renhold i NAV Økonomi pensjon

Kantinetjeneste og renhold ved nav Økonomi pensjon
nav Økonomi pensjon er en spesialenhet i nav som er lokalisert i Harstad. Vi har i dag 91 faste og 7 midlertidig ansatte.
Kantinetjeneste:
Vi har i dag en kantinetjeneste som er basert på driftstilskudd fra nav Økonomi pensjon der leverandøren har det økonomiske og driftsmessige ansvaret for kantinedriften. Driftstilskuddet dekker personalkostnader inklusive alle utgifter i forbindelse med lønn, feriepenger, sosiale kostnader, vikarer, opplæring, kontrollstyring og administrasjon. Som driftsoperatør ved en managementløsning forvalter leverandøren varelageret for egen regning og risiko.
Åpningstid: 11. 00-12. 30 mandag-fredag
Lunsjservering til ansatte og eksterne møtedeltakere.
Varm lunsj minimum to ganger pr. Uke.
Variert kald mat daglig.
Renhold:
nav Økonomi pensjon er etablert i 3 bygg som knyttet sammen ved gjennomganger mellom byggene. 5 etasjer i Hans Egedes gate 3, 4 etasjer i Storgata 4 og 1 etasje i Storgata 2.
Daglig renhold av kontorlokaler, fellesrom, møterom, toalett/dusj og kantine.
Utskifting dørmatter hver 14. Dag :
6 stk 80x150, 1 stk 120x180, 2 stk 85x300
Ekstraordinære renholdsoppgaver etter behov.
Vedlegger arealbeskrivelse, gulvtype, renholdsekvens og andre merknader(se tilleggsdokument "Arealbeskrivelse anbud renhold nav Økonomi pensjon").
Plantegninger for byggene tilsendes ved henvendelse til nav Økonomi pensjon. Se kontaktpunkt for utlevering/tilgang til tilleggsdokumenter.
Anbud id:
245998
  • Sted:
  • Registrert:
    Friday 19. April 2013

Lignende oppdrag i

6 anbud