Kjøp av transport av tekniske hjelpemidler - Med delkontrakter
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Avsluttet
Kjøp av transport av tekniske hjelpemidler - Med delkontrakter
Transporten skal gjennomføres fra lageret til nav Hjelpemiddelsentral Buskerud til fast mottakssted i kommuner i fylket, samt returtransport av hjelpemidler fra kommunene til nav Hjelpemiddelsentral Buskerud innenfor ordinær arbeidstid. Hvert mottakssted mottar/returnerer hjelpemidler en gang pr uke. i tillegg kan det være behov for transportoppdrag utenfor fast rute og utenfor Buskerud fylkesgrense.
Åpningstid (ordinær arbeidstid) ved lageret hos oppdragsgiver er 08: 00 til 15: 30. Transport skal ikke gjennomføres på helligdager.
Kjørerute for de enkelte mottak og hentesteder følger som eget vedlegg.
nav hms Buskerud skriver ut kvittering til mottaker pr. Hjelpemiddel som skal sendes fra hjelpemiddelsentralen. Transportør plikter å ta med kvitteringene både for utgående og inngående gods. Ved levering skal transportøren få underskrift på kvitteringene, enten av kommunalt ansatt, bruker eller pårørende.
Retur av varer fra kommunene skal alltid følges av underskrevet returskjema. Transportør forplikter seg til å kontrollere returskjema mot hjelpemiddelsentralens krav til utfylling av slike skjemaer. Returkvitteringene avleveres sammen med varene og arkiveres hos oppdragsgiver.
Åpningstid (ordinær arbeidstid) ved lageret hos oppdragsgiver er 08: 00 til 15: 30. Transport skal ikke gjennomføres på helligdager.
Kjørerute for de enkelte mottak og hentesteder følger som eget vedlegg.
nav hms Buskerud skriver ut kvittering til mottaker pr. Hjelpemiddel som skal sendes fra hjelpemiddelsentralen. Transportør plikter å ta med kvitteringene både for utgående og inngående gods. Ved levering skal transportøren få underskrift på kvitteringene, enten av kommunalt ansatt, bruker eller pårørende.
Retur av varer fra kommunene skal alltid følges av underskrevet returskjema. Transportør forplikter seg til å kontrollere returskjema mot hjelpemiddelsentralens krav til utfylling av slike skjemaer. Returkvitteringene avleveres sammen med varene og arkiveres hos oppdragsgiver.
Anbud id:
595029
-
Sted:
-
Registrert:Saturday 6. July 2019
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i
6 anbud
-
Reparere ventil til kaldtvann under vaskJeg får ikke til å stenge ventilen til kaldtvann under vasken. Mulig det bare er plast rattet som ikke har skikkelig tak i metallet ettersom vannet i huset kan stå på uten at det lekker fra vasken.
-
Bergen
-
Thursday 26. December 2024
-
-
Haster - Renholder til Airnbnb leiligheter i TønsbergEr du fleksibel, ansvarsbevisst og ønsker en ekstra inntekt? (info fjernet) søker en dyktig renholder til en ekstravaktstilling på ca. 10 timer i uken. Dine arbeidsoppgaver vil inkludere: - Klargjøring a...
-
Tønsberg
-
Thursday 26. December 2024
-
-
Heve hele taket 9x8mNåværende 2. Etasje er bare halv etasje. Jeg ønsker å heve hele taket slik at 2. Etasje blir full etasje. Med vennlig hilsen Thomas (info fjernet)
-
Kristiansand
-
Thursday 26. December 2024
-
-
Smekklås til ytterdør med nøkkelsystemØnsker tilbud på å få byttet til smekklås med vanlig nøkkelsystem på en ytterdør i tomannsbolig. Ønsker kun skriftlige henvendelser. på forhånd takk.
-
Oslo
-
Thursday 26. December 2024
-