Kjøp av transport av tekniske hjelpemidler - Med delkontrakter
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Avsluttet
Kjøp av transport av tekniske hjelpemidler - Med delkontrakter
Transporten skal gjennomføres fra lageret til nav Hjelpemiddelsentral Buskerud til fast mottakssted i kommuner i fylket, samt returtransport av hjelpemidler fra kommunene til nav Hjelpemiddelsentral Buskerud innenfor ordinær arbeidstid. Hvert mottakssted mottar/returnerer hjelpemidler en gang pr uke. i tillegg kan det være behov for transportoppdrag utenfor fast rute og utenfor Buskerud fylkesgrense.
Åpningstid (ordinær arbeidstid) ved lageret hos oppdragsgiver er 08: 00 til 15: 30. Transport skal ikke gjennomføres på helligdager.
Kjørerute for de enkelte mottak og hentesteder følger som eget vedlegg.
nav hms Buskerud skriver ut kvittering til mottaker pr. Hjelpemiddel som skal sendes fra hjelpemiddelsentralen. Transportør plikter å ta med kvitteringene både for utgående og inngående gods. Ved levering skal transportøren få underskrift på kvitteringene, enten av kommunalt ansatt, bruker eller pårørende.
Retur av varer fra kommunene skal alltid følges av underskrevet returskjema. Transportør forplikter seg til å kontrollere returskjema mot hjelpemiddelsentralens krav til utfylling av slike skjemaer. Returkvitteringene avleveres sammen med varene og arkiveres hos oppdragsgiver.
Åpningstid (ordinær arbeidstid) ved lageret hos oppdragsgiver er 08: 00 til 15: 30. Transport skal ikke gjennomføres på helligdager.
Kjørerute for de enkelte mottak og hentesteder følger som eget vedlegg.
nav hms Buskerud skriver ut kvittering til mottaker pr. Hjelpemiddel som skal sendes fra hjelpemiddelsentralen. Transportør plikter å ta med kvitteringene både for utgående og inngående gods. Ved levering skal transportøren få underskrift på kvitteringene, enten av kommunalt ansatt, bruker eller pårørende.
Retur av varer fra kommunene skal alltid følges av underskrevet returskjema. Transportør forplikter seg til å kontrollere returskjema mot hjelpemiddelsentralens krav til utfylling av slike skjemaer. Returkvitteringene avleveres sammen med varene og arkiveres hos oppdragsgiver.
Anbud id:
595029
-
Sted:
-
Registrert:Saturday 6. July 2019
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i
6 anbud
-
Bytte fra 10a til 16a sikringer i 2 leiligheter i samme blokkLeilighet 91: Trenger å bytte 2 sikringer fra 10a til 16a (begge går til kjøkkenet). Leilighet 75: Trenger å bytte 2 sikringer fra 10a til 16a (begge går til kjøkkenet). Her trengs det også å få lagt...
-
Drammen
-
Tuesday 31. December 2024
-
-
Ikke godkjent EU-kontroll - trenger å få fikset feil og ny kontrollKontrollseddel er vedlagt. Manglene fremkommer av bildet. Trenger å få utbedret nevnte feil, og ny kontroll.
-
Oslo
-
Wednesday 29. January 2025
-
-
-
Ønsker tilbud på resepsjonHei! Vi ønsker oss en respesjon i lokalene våre, og i den anledning er dette noe jeg lurer på om dere kan bistå med? En nokså enkel respesjon, men med nordisk design i eik farge. Typ lignende denne...
-
Drammen
-
Wednesday 29. January 2025
-
-
Flyttevask 79m2Flyttevask - 79m2 - på 28. 02. 2025 Beskrivelse • Boligtype: Leilighet • Antall etasjer: 1 • Skal hele boligen vaskes? Ja • Areal: 79 m² • Antall rom: • Soverom: 3 • Bad: 1 • Kjøkken: 1 • Stue: 1 Adre...
-
Trondheim
-
Wednesday 29. January 2025
-
-
Bytte svinghjul dsg vw Passat Alltrack 2016Pristilbud på å bytte svinghjul på bilen. ZT50712
-
Tromsø
-
Wednesday 29. January 2025
-