Kjøp av transport av tekniske hjelpemidler - Med delkontrakter
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Avsluttet
Kjøp av transport av tekniske hjelpemidler - Med delkontrakter
Transporten skal gjennomføres fra lageret til nav Hjelpemiddelsentral Hordaland til fast mottakssted i alle kommuner i fylket, samt returtransport av hjelpemidler fra kommunene til nav Hjelpemiddelsentral Hordaland innenfor ordinær arbeidstid, senest dagen etter. Til Bergen kommune sitt mottakssted er det levering/henting 5 dager i uken. De fleste andre mottakssteder mottar/returnerer hjelpemidler en gang pr uke. De fire minste kommunene (Fedje, Modalen, Jondal og Masfjorden) har ikke alltid leveranse hver uke. i de tilfellene det ikke er hjelpemidler å levere ut til kommunalt mottakssted skal leverandøren uansett sjekke med kommunalt mottakssted om det er behov for returtransport.
For alle mottakssteder utenfor Bergen skal den valgte Leverandør, før kontraktsstart, komme med forslag til leveringstidspunkt, iht. Kjørerute. Denne er ikke bindende for Oppdragsgiver, som kan fastsette et annet leveringstidspunkt. Dersom Oppdragsgiver fastsetter leveringstidspunkt må tidspunktet ikke være urimelig. Leverandøren plikter å levere til fastsatt leveringstidspunkt på mottaksstedet +/- 30 min. Leverandøren plikter å kontakte mottakssted ved avvik på mer enn +/- 30 min.
Erfaringsmessig ser man at transportbehovet vårt blir best dekket med 2 biler på over 7, 5 tonn med plass til 18-21 paller.
Åpningstid (ordinær arbeidstid) ved lageret til nav Hjelpemiddelsentral Hordaland er 08: 00 til 14: 30. Transport skal ikke gjennomføres på helligdager. Varer til transport skal hentes på lageret til nav Hjelpemiddelsentral Hordaland mellom 08: 00 - 09: 00. Det kan være mulig for varer å bli hentet på lageret til nav Hjelpemiddelsentral Hordaland på ettermiddagen dagen før kjøring (etter kl. 13: 30).
Kjørerute for de enkelte mottak/hentesteder følger som eget bilag jf. Bilag 8: Kjørerute og kommunale mottakssteder. Dagens kjørerute er basert på erfaring og innarbeidet over lang tid, men det kan være mulig at oppdragsgiver endrer denne noe.
nav hms Hordaland skriver ut kvittering til mottaker pr. Hjelpemiddel som skal sendes fra hjelpemiddelsentralen. Transportør plikter å ta med kvitteringene både for utgående og inngående gods.
Retur av varer fra kommunene skal alltid følges av underskrevet returskjema. Transportør forplikter seg til å kontrollere returskjema mot leveransen.
For alle mottakssteder utenfor Bergen skal den valgte Leverandør, før kontraktsstart, komme med forslag til leveringstidspunkt, iht. Kjørerute. Denne er ikke bindende for Oppdragsgiver, som kan fastsette et annet leveringstidspunkt. Dersom Oppdragsgiver fastsetter leveringstidspunkt må tidspunktet ikke være urimelig. Leverandøren plikter å levere til fastsatt leveringstidspunkt på mottaksstedet +/- 30 min. Leverandøren plikter å kontakte mottakssted ved avvik på mer enn +/- 30 min.
Erfaringsmessig ser man at transportbehovet vårt blir best dekket med 2 biler på over 7, 5 tonn med plass til 18-21 paller.
Åpningstid (ordinær arbeidstid) ved lageret til nav Hjelpemiddelsentral Hordaland er 08: 00 til 14: 30. Transport skal ikke gjennomføres på helligdager. Varer til transport skal hentes på lageret til nav Hjelpemiddelsentral Hordaland mellom 08: 00 - 09: 00. Det kan være mulig for varer å bli hentet på lageret til nav Hjelpemiddelsentral Hordaland på ettermiddagen dagen før kjøring (etter kl. 13: 30).
Kjørerute for de enkelte mottak/hentesteder følger som eget bilag jf. Bilag 8: Kjørerute og kommunale mottakssteder. Dagens kjørerute er basert på erfaring og innarbeidet over lang tid, men det kan være mulig at oppdragsgiver endrer denne noe.
nav hms Hordaland skriver ut kvittering til mottaker pr. Hjelpemiddel som skal sendes fra hjelpemiddelsentralen. Transportør plikter å ta med kvitteringene både for utgående og inngående gods.
Retur av varer fra kommunene skal alltid følges av underskrevet returskjema. Transportør forplikter seg til å kontrollere returskjema mot leveransen.
Anbud id:
595014
-
Sted:
-
Registrert:Saturday 6. July 2019
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i
6 anbud
-
Reparere ventil til kaldtvann under vaskJeg får ikke til å stenge ventilen til kaldtvann under vasken. Mulig det bare er plast rattet som ikke har skikkelig tak i metallet ettersom vannet i huset kan stå på uten at det lekker fra vasken.
-
Bergen
-
Thursday 26. December 2024
-
-
Haster - Renholder til Airnbnb leiligheter i TønsbergEr du fleksibel, ansvarsbevisst og ønsker en ekstra inntekt? (info fjernet) søker en dyktig renholder til en ekstravaktstilling på ca. 10 timer i uken. Dine arbeidsoppgaver vil inkludere: - Klargjøring a...
-
Tønsberg
-
Thursday 26. December 2024
-
-
Heve hele taket 9x8mNåværende 2. Etasje er bare halv etasje. Jeg ønsker å heve hele taket slik at 2. Etasje blir full etasje. Med vennlig hilsen Thomas (info fjernet)
-
Kristiansand
-
Thursday 26. December 2024
-
-
Smekklås til ytterdør med nøkkelsystemØnsker tilbud på å få byttet til smekklås med vanlig nøkkelsystem på en ytterdør i tomannsbolig. Ønsker kun skriftlige henvendelser. på forhånd takk.
-
Oslo
-
Thursday 26. December 2024
-