Elektriker, Entreprenør, Rørlegger, Snekker, Ventilasjon i Innlandet
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Innlandet
Avsluttet
Kjøkken- og garderobeinnredning
Levering av kjøkken- og garderobeinnredninger til kommunens boliger, skoler, institusjoner og barnehager ifm vedlikehold og oppgradering.
Se eget vedlegg til konkurransen; Kvalitetskrav.
Oppdragsgiver har til intensjon å inngå rammeavtale med en leverandør.
håndverksleverandører som har avtale med Hamar kommune skal kunne benytte denne avtalen under denne anbudskonkurransen for kjøkken- og garderobeinnredninger for å få gjennomført et tildelt oppdrag for Hamar kommune. Leverandørene vil derfor få i oppdrag å samarbeide med håndverksleverandører når det gjelder avtale om levering og montering av oppdragsgivers bestilte innredninger.
Ved prosjekter med antatt kostnad over kr. 100. 000, - forbeholder Hamar kommune seg retten til å forhandle med andre leverandører.
Det vil i hovedsak være oppdragsgiver som bestiller spesifisert innredning under avtaler som inngås etter denne anbudskonkurransen.
Komplett levering skal omfatte levering av den bestilte kjøkkeninnredningen, inkl. Alt nødvendig utstyr og materiell, iht. Spesifisert rombeskrivelse/tegninger og målskisser.
Det vil forekomme behov der kjøkkenleverandøren leverer ferdig montert men i hovedsak vil kommunens egne håndverkere utføre monteringen.
For hver bestilling (avrop) skal leverandør, etter befaring på "stedet" utarbeide tegninger og målskisser og inngi sin pris i henhold til avtale. Leverandør er alltid ansvarlig for egen måltaking.
Kjøkkeninnredningene skal leveres uten hvitevarer hvis ikke annet er avtalt.
rådgivning og konsulentbistand er en viktig del av avtalen.
nødvendige befaringer med måltagning og utarbeidelse av forslag med tegninger i elektronisk format, beskrivelser og pris skal inngå i avtalen og utføres uten ekstra omkostninger av kjøkkenleverandør som får tildelt avtalen. Forslaget skal sendes Hamar kommune ved oppdragsbestiller for godkjennelse med eventuelle justeringer og tilpasninger.
Det forventes at tilbyder prioriter kommunen som kunde og stiller med konsulentbistand på kort varsel (maksimalt 4 virkedager etter henvendelse).
Se eget vedlegg til konkurransen; Kvalitetskrav.
Oppdragsgiver har til intensjon å inngå rammeavtale med en leverandør.
håndverksleverandører som har avtale med Hamar kommune skal kunne benytte denne avtalen under denne anbudskonkurransen for kjøkken- og garderobeinnredninger for å få gjennomført et tildelt oppdrag for Hamar kommune. Leverandørene vil derfor få i oppdrag å samarbeide med håndverksleverandører når det gjelder avtale om levering og montering av oppdragsgivers bestilte innredninger.
Ved prosjekter med antatt kostnad over kr. 100. 000, - forbeholder Hamar kommune seg retten til å forhandle med andre leverandører.
Det vil i hovedsak være oppdragsgiver som bestiller spesifisert innredning under avtaler som inngås etter denne anbudskonkurransen.
Komplett levering skal omfatte levering av den bestilte kjøkkeninnredningen, inkl. Alt nødvendig utstyr og materiell, iht. Spesifisert rombeskrivelse/tegninger og målskisser.
Det vil forekomme behov der kjøkkenleverandøren leverer ferdig montert men i hovedsak vil kommunens egne håndverkere utføre monteringen.
For hver bestilling (avrop) skal leverandør, etter befaring på "stedet" utarbeide tegninger og målskisser og inngi sin pris i henhold til avtale. Leverandør er alltid ansvarlig for egen måltaking.
Kjøkkeninnredningene skal leveres uten hvitevarer hvis ikke annet er avtalt.
rådgivning og konsulentbistand er en viktig del av avtalen.
nødvendige befaringer med måltagning og utarbeidelse av forslag med tegninger i elektronisk format, beskrivelser og pris skal inngå i avtalen og utføres uten ekstra omkostninger av kjøkkenleverandør som får tildelt avtalen. Forslaget skal sendes Hamar kommune ved oppdragsbestiller for godkjennelse med eventuelle justeringer og tilpasninger.
Det forventes at tilbyder prioriter kommunen som kunde og stiller med konsulentbistand på kort varsel (maksimalt 4 virkedager etter henvendelse).
Anbud id:
682187
-
Sted:Hamar
-
Registrert:Monday 16. November 2020
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i Innlandet
5 anbud
-
Ny varmtvannsberederØnsker pris på å skifte varmtvannstank. Den sitter under benken i hjørnet på kjøkkenet så mulig noe må demonteres for å få den ut. Tanken som står her er på 120 liter.
-
Hamar
-
Thursday 9. January 2025
-
-
Skyvedører til garderobeHei, Jeg har en hjørnegarderobe som jeg ønsker meg skyvedører i heltre til. Jeg trenger fire skapdører. To dører i 108x239 og to dører i 138x239. Jeg ønsker meg gjerne «speil» i treverket.
-
Hamar
-
Monday 6. January 2025
-
-
Ombygging badOmbygging av eksisterende lite bad ca 2, 5 kvm. Riving, flislegger, varmekabel (elektriker) rørlegger. Ønsker alt i en pakke. Vi kjøper inn fliser og baderomsinnredning selv.
-
Hamar
-
Saturday 4. January 2025
-
-
Frakte 3 benker + 1 bord fra Sandefjord til Hamar2 av benkene kan stues under bordet. søker pris på oppdrag. Oppdrag ønskes utført mellom 5-25 januar Bord 205 cm Benker 170 cm
-
Sandefjord
-
Tuesday 17. December 2024
-