KK - Rammeavtale for anskaffelse av printere, tilbehør og vedlikehold. i Møre og Romsdal
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Møre og Romsdal
Avsluttet
KK - Rammeavtale for anskaffelse av printere, tilbehør og vedlikehold.
Kristiansund-, Aure-, Rindal-, Sunndal og Averøy kommune skal etablere rammeavtale for leie av printere inkludert vedlikeholdstjenester og tilbehør. Surnadal kommune er også potensiell deltaker i denne avtalen og har opsjon på deltagelse.
Avtalen vil bli lagt opp som "print as a service". Dette betyr at avtalen skal omfatte leveranse av printere, tilbehør med installering og driftsetting i oppdragsgivers nettverk.
Avtalen vil bli lagt opp som en rammeavtale over 3 år med mulighet for prolongering 1 + 1 år.
i dag har overnevnte kommuner til sammen ca 440 printere (mfp´ere) i systemet. Estimert årlig verdi på avtalen kan bli ca kr 4 500 000, -. Tallet er imidlertid kun basert på tidligere statistikk og er ikke forpliktende på noen måte overfor oppdragsgiver.
Det vil bli gitt adgang til å gi tilbud på deler av oppdraget, dette med bakgrunn i de krav satt om responstid til de forskjellige kommunene. i konkurransegrunnlaget ligger beskrivelse på hvordan leveransen skal deles opp.
Deltilbud:
Del 1, leveranse til Averøy- og Kristiansund kommune.
Del 2, leveranse til Aure-, Rindal- og Sunndal kommune. Surnadal har opsjon på deltagelse.
De forskjellige delene vil bli evaluert hver for seg.
Avtalen vil bli lagt opp som "print as a service". Dette betyr at avtalen skal omfatte leveranse av printere, tilbehør med installering og driftsetting i oppdragsgivers nettverk.
Avtalen vil bli lagt opp som en rammeavtale over 3 år med mulighet for prolongering 1 + 1 år.
i dag har overnevnte kommuner til sammen ca 440 printere (mfp´ere) i systemet. Estimert årlig verdi på avtalen kan bli ca kr 4 500 000, -. Tallet er imidlertid kun basert på tidligere statistikk og er ikke forpliktende på noen måte overfor oppdragsgiver.
Det vil bli gitt adgang til å gi tilbud på deler av oppdraget, dette med bakgrunn i de krav satt om responstid til de forskjellige kommunene. i konkurransegrunnlaget ligger beskrivelse på hvordan leveransen skal deles opp.
Deltilbud:
Del 1, leveranse til Averøy- og Kristiansund kommune.
Del 2, leveranse til Aure-, Rindal- og Sunndal kommune. Surnadal har opsjon på deltagelse.
De forskjellige delene vil bli evaluert hver for seg.
Anbud id:
558046
-
Sted:Kristiansund
-
Registrert:Saturday 24. November 2018
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i Møre og Romsdal
6 anbud
-
Frakt av mopedVurderer å kjøpe en moped, men da må jeg få den fraktet fra kristiansund til Fredrikstad. Hvor mye koster det?
-
Fredrikstad
-
Sunday 12. January 2025
-
-
Reprasjon av Peugeot 107. 2011 mod.Skifte av gasspjeld, startmotoren og abs sensor på venstre side forhjul
-
Kristiansund
-
Friday 10. January 2025
-
-
Bytte ytterdørVi har behov for bytte av ytterdør med karmer. Det siger inn vann under dørterskelen ig flis i gangen har løsnet. Trenger hjelp til å bytte dør med karm. Dette er allerede innkjøpt og står i garasjen....
-
Kristiansund
-
Thursday 9. January 2025
-
-
Frakt av flyttelass fra Kristiansund til Leknes, LofotenFlyttelass fra Kristiansund til Leknes Lofoten i Mars måned. Div møbler, kjøkkenutstyr, klær osv.
-
Kristiansund
-
Thursday 2. January 2025
-