IT/Web og Support i Oslo
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Oslo
Avsluttet
Konkurranse - Leverandør til nettløsninger/publikasjonsplattform (CMS) og tilhørende tjenester
Mattilsynet ønsker en hodeløs cms-plattform, som er godt etablert i markedet og der det er flere leverandører som tilbyr samme produkt. Og en bistandsavtale på å utvikle innhold på tilbudt plattform
Samtlige av Mattilsynets nettløsninger er bygget på og forvaltet gjennom strategier og konsepter som er 5-9 år gamle. Det er på tide å revidere disse ut fra Mattilsynets strategi 2020-2025 og andre føringer som har endret seg eller kommer til å endre seg i tiden fremover. Mattilsynet har også behov for en mer koordinert og effektiv forvaltning av innholdet på nettløsningene enn det vi har i dag.
Tjenestene som dekker de aktuelle målgruppene i dag:
- Intranett (for ansatte)
- (info fjernet) (primært for næringene)
- (info fjernet) (primært for forbrukere)
- (info fjernet)/smilefjes (primært for forbrukere)
- MatSvar (for ansatte i telefontjeneste)
De overordnede målene med Mattilsynets eksterne nettjenester er å hjelpe virksomheter og forbrukere til å ta velbegrunnede valg, følge regelverket og gjøre ting rett. i tillegg har vi mål om å øke målgruppenes kunnskap om relevante tema knyttet til sine behov, og gi dem økt mulighet til dialog med Mattilsynet. Det overordnede målet med de interne nettjenestene er at Mattilsynets ansatte skal kunne dele kunnskap og kultur på best mulig måte, og operere mest mulig som ett lag over hele landet.
Samtlige av Mattilsynets nettløsninger er bygget på og forvaltet gjennom strategier og konsepter som er 5-9 år gamle. Det er på tide å revidere disse ut fra Mattilsynets strategi 2020-2025 og andre føringer som har endret seg eller kommer til å endre seg i tiden fremover. Mattilsynet har også behov for en mer koordinert og effektiv forvaltning av innholdet på nettløsningene enn det vi har i dag.
Tjenestene som dekker de aktuelle målgruppene i dag:
- Intranett (for ansatte)
- (info fjernet) (primært for næringene)
- (info fjernet) (primært for forbrukere)
- (info fjernet)/smilefjes (primært for forbrukere)
- MatSvar (for ansatte i telefontjeneste)
De overordnede målene med Mattilsynets eksterne nettjenester er å hjelpe virksomheter og forbrukere til å ta velbegrunnede valg, følge regelverket og gjøre ting rett. i tillegg har vi mål om å øke målgruppenes kunnskap om relevante tema knyttet til sine behov, og gi dem økt mulighet til dialog med Mattilsynet. Det overordnede målet med de interne nettjenestene er at Mattilsynets ansatte skal kunne dele kunnskap og kultur på best mulig måte, og operere mest mulig som ett lag over hele landet.
Anbud id:
657620
-
Sted:Oslo
-
Registrert:Friday 10. July 2020
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i Oslo
3 anbud
-
Hjelp til nettside,Trenger hjelp med å lage rn nettside med Wordpress, da jeg har domene og webhotell, skal ikke ha nettbutikk, bare en enkel å grei nettside om slektsforskning. Noen kan jeg selv
-
Oslo
-
Monday 20. January 2025
-