Anleggsgartner, Elektriker, Entreprenør, Maskinentreprenør i Trøndelag
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Trøndelag
Avsluttet
Konkurransegrunnlag - Mindre vegtiltak
De anleggstiltak som omfattes av dette anbudet antas å ha en verdi på ca 8-10 mill. Kr. Pr. år. Beløpet er et estimat, og er ikke på noe vis forpliktende for Trondheim kommune i forhold til samlet tildeling av deloppdrag eller i forhold til den enkelte entreprenør.
De aktuelle anleggstiltakene kan være overalt i Trondheim kommune. Rammeavtalen vil bli benyttet av oppdrag som ut ifra omfang eller art ikke er hensiktsmessig å lyse ut på egne anbud. Trondheim kommune vil gjennomføre egne konkurranser der dette er formålstjenlig. Rammeavtalen omfatter primært deloppdrag hvor de anslåtte kostnader ikke overstiger kr. 3. 500. 000, - eks. Mva. i unntakstilfeller hvor det er vanskelig å definere omfanget av arbeidene i forkant, eller hvor oppdraget ikke er egnet for å lyses ut på eget anbud - kan deloppdrag som anslås å overstige kr. 3. 500. 000, - eks mva bli tildelt innenfor rammeavtalen.
Trondheim bydrifts arbeid i egen regi vil gå foran ekstern leverandør.
Trondheim kommune vil forbeholde seg retten til å kunne benytte egne avtaler for levering og legging av asfalt, vegoppmerking og veg/gate belysning der dette vil være formålstjenlig for Trondheim kommune.
Kontrakten vil være en rammeavtale med enhetspriser. Trondheim kommune forbeholder seg retten til å inngå rammeavtale med inntil 3 leverandører i prioritert rekkefølge. Ved tiltak som medfører behov for raskere levering enn første leverandør på listen kan tilby, skal en følge den prioriterte listen til neste leverandør som kan levere innenfor tidsrammen.
Trondheim kommune vil for større oppdrag utarbeide egne arbeidstegninger og mengdebeskrivelser.
For mindre oppdrag vil oppdraget bli angitt med en arealangivelse, kort redegjørelse om hva som skal gjøres og et bilde av stedet. Arbeidet skal utføres iht. Trondheim kommune normtegninger og standarder.
Trondheim bydrift vil være den som primært vil benytte seg av avtalen.
Avtalen vil gjelde i 2 år med opsjon for Trondheim kommune om forlengelse med ett pluss ett år.
Dersom en entreprenør gjentatte ganger (3 ganger) ikke kan påta seg enkeltoppdrag pga kapasitetsproblemer eller annet, vil Trondheim kommune ilegge entreprenøren en mulkt på 50 000 kr eks. Mva. i tillegg skal Trondheim kommune ha rett til - etter skriftlig varsel - og kan velge og ikke tilby de 2 neste enkeltoppdragene som skal utføres. Dette som sanksjon mot firmaet.
De aktuelle anleggstiltakene kan være overalt i Trondheim kommune. Rammeavtalen vil bli benyttet av oppdrag som ut ifra omfang eller art ikke er hensiktsmessig å lyse ut på egne anbud. Trondheim kommune vil gjennomføre egne konkurranser der dette er formålstjenlig. Rammeavtalen omfatter primært deloppdrag hvor de anslåtte kostnader ikke overstiger kr. 3. 500. 000, - eks. Mva. i unntakstilfeller hvor det er vanskelig å definere omfanget av arbeidene i forkant, eller hvor oppdraget ikke er egnet for å lyses ut på eget anbud - kan deloppdrag som anslås å overstige kr. 3. 500. 000, - eks mva bli tildelt innenfor rammeavtalen.
Trondheim bydrifts arbeid i egen regi vil gå foran ekstern leverandør.
Trondheim kommune vil forbeholde seg retten til å kunne benytte egne avtaler for levering og legging av asfalt, vegoppmerking og veg/gate belysning der dette vil være formålstjenlig for Trondheim kommune.
Kontrakten vil være en rammeavtale med enhetspriser. Trondheim kommune forbeholder seg retten til å inngå rammeavtale med inntil 3 leverandører i prioritert rekkefølge. Ved tiltak som medfører behov for raskere levering enn første leverandør på listen kan tilby, skal en følge den prioriterte listen til neste leverandør som kan levere innenfor tidsrammen.
Trondheim kommune vil for større oppdrag utarbeide egne arbeidstegninger og mengdebeskrivelser.
For mindre oppdrag vil oppdraget bli angitt med en arealangivelse, kort redegjørelse om hva som skal gjøres og et bilde av stedet. Arbeidet skal utføres iht. Trondheim kommune normtegninger og standarder.
Trondheim bydrift vil være den som primært vil benytte seg av avtalen.
Avtalen vil gjelde i 2 år med opsjon for Trondheim kommune om forlengelse med ett pluss ett år.
Dersom en entreprenør gjentatte ganger (3 ganger) ikke kan påta seg enkeltoppdrag pga kapasitetsproblemer eller annet, vil Trondheim kommune ilegge entreprenøren en mulkt på 50 000 kr eks. Mva. i tillegg skal Trondheim kommune ha rett til - etter skriftlig varsel - og kan velge og ikke tilby de 2 neste enkeltoppdragene som skal utføres. Dette som sanksjon mot firmaet.
Anbud id:
596317
-
Sted:Trondheim
-
Registrert:Saturday 13. July 2019
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i Trøndelag
6 anbud
-
Oppbygging av altanØnsker pris og gratis befaring på følgende oppdrag. 1. Taket på altanen ved inngangspartiet må gjøres vanntett. i dag lekker taket og vannet renner ned langs veggen. må settes opp drenering av takrenn...
-
Trondheim
-
Thursday 23. January 2025
-
-
Strøm i ny utleiedelMontere nytt sikringsskap, legge opp strøm til kjøkken og flere soverom i utleiedel. Noen andre småting i resten av huset
-
Trondheim
-
Wednesday 22. January 2025
-
-
Drenere 1,5 hus.Jeg skal drenere deler av en enebolig på Stubban
-
Trondheim
-
Tuesday 21. January 2025
-
-
KursfortegnelseJeg trenger en elektriker for å rette opp kursfortegnelse for min leilighet. Number 6 viser som res. Men den er i brukt ( koblet til den eneste stikkontakten på badet ). Derfor trenger jeg en elektrik...
-
Trondheim
-
Monday 20. January 2025
-
-
Legge 53m2 varmekabler og parkett i leilighet 1. etgØnsker å få lagt varmekabler og parkett i vår nye leilighet
-
Trondheim
-
Wednesday 15. January 2025
-
-
Platting 40-45 m2 og pergolaHei! Vi ønsker å få bygget en platting på 45 m2 og en pergola 12m2 over der sittegruppen skal være. Ønsker jobboppstart på våren 2025. Ved første mulighet i vår altså. Vi har totalrenovert et hus og f...
-
Trondheim
-
Saturday 11. January 2025
-