Combined Shape Group 13 Combined Shape anbudstorget_logo Group 2 Group 6 Path 2 shutterstock_584449174 Shape

Arkitekt, IT/Web og Support i Oslo

Formidlede anbud
  • 0
    Siste år
  • 0
    Siste 3 mnd
  • 0
    Aktive nå
Oslo
Avsluttet

Kontaktsenterløsning for kundesenteret

Kontaktsenterløsningen må kunne levere et samkjørt system for håndtering av telefoni og skriftlige henvendelser i form av epost, chat, chatbot (ai-teknologi) og sosialemedier/kanaler på et nivå som kundene forventer av et kontaktsenter i dag.
- løsningen må kunne gi oss mulighet til å bygge på skills i alle kanaler.
- En godt fungerende og fleksibel løsning for eventuell overflow av arbeidsoppgaver til eksternpartner eller andre avdelinger er også nødvendig.
- Det er også nødvendig med callbacktjeneste og sms-tjenester.
- Det er også et behov for en godt utviklet admin-modul.
- Det må være mulighet for å selv kunne administrere brukere, køer, køstyring og meldinger i ivr. Admin-modulen må inneholde mulighet for å ta ut alle typer statistikk og rapporter gjeldende trafikken generelt og på individuelt nivå, rapportdata må enkelt kunne eksporteres. Det er viktig at man raskt kan gjøre enkle endringer i kø prioriteringen på alle type henvendelser og også kunne gå inn og prioritere oppen «henvendelse» som haster.
- Opptak av samtaler og enkel mulighet for digital medlytt
- Mulighet forå håndtere 2. Linje henvendelser, integrere med kundesenteretMulighet forå sende ut kundeundersøkelser og måling av kti i alle kanaler
- må kunne integreres mot ressursstyringssystem og rapportsystemer.
- Hvilke muligheter finnes for chat på lukkede sider, med innlogging, kombinert med chat på åpne sider?
- Hvilke muligheter finnes for å kunne identifisere seg på telefonen?
Anbud id:
669551
  • Sted:
    Oslo
  • Registrert:
    Monday 14. September 2020

Lignende oppdrag i Oslo

5 anbud