Arkitekt, IT/Web og Support i Oslo
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Oslo
Avsluttet
Kontaktsenterløsning for kundesenteret
Kontaktsenterløsningen må kunne levere et samkjørt system for håndtering av telefoni og skriftlige henvendelser i form av epost, chat, chatbot (ai-teknologi) og sosialemedier/kanaler på et nivå som kundene forventer av et kontaktsenter i dag.
- løsningen må kunne gi oss mulighet til å bygge på skills i alle kanaler.
- En godt fungerende og fleksibel løsning for eventuell overflow av arbeidsoppgaver til eksternpartner eller andre avdelinger er også nødvendig.
- Det er også nødvendig med callbacktjeneste og sms-tjenester.
- Det er også et behov for en godt utviklet admin-modul.
- Det må være mulighet for å selv kunne administrere brukere, køer, køstyring og meldinger i ivr. Admin-modulen må inneholde mulighet for å ta ut alle typer statistikk og rapporter gjeldende trafikken generelt og på individuelt nivå, rapportdata må enkelt kunne eksporteres. Det er viktig at man raskt kan gjøre enkle endringer i kø prioriteringen på alle type henvendelser og også kunne gå inn og prioritere oppen «henvendelse» som haster.
- Opptak av samtaler og enkel mulighet for digital medlytt
- Mulighet forå håndtere 2. Linje henvendelser, integrere med kundesenteretMulighet forå sende ut kundeundersøkelser og måling av kti i alle kanaler
- må kunne integreres mot ressursstyringssystem og rapportsystemer.
- Hvilke muligheter finnes for chat på lukkede sider, med innlogging, kombinert med chat på åpne sider?
- Hvilke muligheter finnes for å kunne identifisere seg på telefonen?
- løsningen må kunne gi oss mulighet til å bygge på skills i alle kanaler.
- En godt fungerende og fleksibel løsning for eventuell overflow av arbeidsoppgaver til eksternpartner eller andre avdelinger er også nødvendig.
- Det er også nødvendig med callbacktjeneste og sms-tjenester.
- Det er også et behov for en godt utviklet admin-modul.
- Det må være mulighet for å selv kunne administrere brukere, køer, køstyring og meldinger i ivr. Admin-modulen må inneholde mulighet for å ta ut alle typer statistikk og rapporter gjeldende trafikken generelt og på individuelt nivå, rapportdata må enkelt kunne eksporteres. Det er viktig at man raskt kan gjøre enkle endringer i kø prioriteringen på alle type henvendelser og også kunne gå inn og prioritere oppen «henvendelse» som haster.
- Opptak av samtaler og enkel mulighet for digital medlytt
- Mulighet forå håndtere 2. Linje henvendelser, integrere med kundesenteretMulighet forå sende ut kundeundersøkelser og måling av kti i alle kanaler
- må kunne integreres mot ressursstyringssystem og rapportsystemer.
- Hvilke muligheter finnes for chat på lukkede sider, med innlogging, kombinert med chat på åpne sider?
- Hvilke muligheter finnes for å kunne identifisere seg på telefonen?
Anbud id:
669551
-
Sted:Oslo
-
Registrert:Monday 14. September 2020
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i Oslo
5 anbud
-
Bruksendring av deler av loftSer etter noen som kan montere 3 Velux takvinduer, brannvegg (med branndør), kutte 2 bærebjelker og fjerne 1 stolpe. Ansvarsrett.
-
Oslo
-
Monday 10. February 2025
-
-
Byggesøknad Osen kommuneHei, Jeg ønsker hjelp til å skrive en byggesøknad til en hytte i nfl området i Osen kommune. søknaden skal gå til fylkeskommunen.
-
Oslo
-
Sunday 26. January 2025
-
-
Prosjektering overvann og sikker byggegrunnFor kunde ønskes tilbud på prosjektering av naturbasert håndtering av overvann tiltaksklasse 2 for omsøkt tilbygg til bolig i Prost Hallings vei, Oslo. Det ønskes i tillegg tilbud på redegjørelse for...
-
Oslo
-
Wednesday 22. January 2025
-
-
Hjelp til nettside,Trenger hjelp med å lage rn nettside med Wordpress, da jeg har domene og webhotell, skal ikke ha nettbutikk, bare en enkel å grei nettside om slektsforskning. Noen kan jeg selv
-
Oslo
-
Monday 20. January 2025
-