Kontaktsenterløsning
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Avsluttet
Kontaktsenterløsning
Kompetanse Norge og Utdanningsdirektoratet har fått i oppdrag fra Kunnskapsdepartementet å utvikle offentlige, kvalitetssikrede og gratis digitale karriereveiledningstjenester. Prosjektets formål er å utvikle en nasjonal digital karriereveiledningstjeneste som gjør karriereveiledning og informasjon tilgjengelig for hele befolkningen. målet med veiledningstjenesten er å bidra til omstilling, å unngå feilvalg og frafall og en bedre utnyttelse av ressursene i samfunnet.
Prosjektet er delt opp i fire delprosjekter, og delprosjekt b skal etablere teknisk løsning for e-veiledningen. Delprosjekt b ledes av avdeling for karriereveiledning i Utdanningsdirektoratet og har ansvaret for denne anskaffelsen.
Karriereveiledningstjenesten skal ha e-veiledning, som skal tilbys via chat, telefon og e-post. Ved denne anskaffelsen skal vi få på plass en slik kontaktsenterløsning (chat, telefon og e-post) og en kunnskapsdelingsarena for karriereveilederne som skal jobbe i løsningen. Det er et krav at kontaktsenterløsningen leveres helhetlig fra én leverandør, men leverandøren kan benytte seg av en underleverandør på den delen av leveransen på teknisk løsning som gjelder kunnskapsdelingsarena.
Den foreløpige tidsplanen for prosjektet innebærer at arbeid med teknisk løsning (tilpasninger, integrasjoner, brukertesting, opplæring, feilretting, testlansering og lignende) skal foregå fra cirka desember 2019 og til juni 2020. Det er planlagt en soft launch juni 2020, og en større, offentlig lansering av e-veiledningstjenesten 1. September 2020. Anskaffelsen inkluderer oppstartsarbeid, lansering og drift i det første driftsåret fra lansering. Vi ønsker å ha opsjon på 2 + 2 år med drift av løsningen og i tillegg opsjon på eventuell oppskalering og/eller videreutvikling av tjenesten innen avtaleperioden.
Prosjektet er delt opp i fire delprosjekter, og delprosjekt b skal etablere teknisk løsning for e-veiledningen. Delprosjekt b ledes av avdeling for karriereveiledning i Utdanningsdirektoratet og har ansvaret for denne anskaffelsen.
Karriereveiledningstjenesten skal ha e-veiledning, som skal tilbys via chat, telefon og e-post. Ved denne anskaffelsen skal vi få på plass en slik kontaktsenterløsning (chat, telefon og e-post) og en kunnskapsdelingsarena for karriereveilederne som skal jobbe i løsningen. Det er et krav at kontaktsenterløsningen leveres helhetlig fra én leverandør, men leverandøren kan benytte seg av en underleverandør på den delen av leveransen på teknisk løsning som gjelder kunnskapsdelingsarena.
Den foreløpige tidsplanen for prosjektet innebærer at arbeid med teknisk løsning (tilpasninger, integrasjoner, brukertesting, opplæring, feilretting, testlansering og lignende) skal foregå fra cirka desember 2019 og til juni 2020. Det er planlagt en soft launch juni 2020, og en større, offentlig lansering av e-veiledningstjenesten 1. September 2020. Anskaffelsen inkluderer oppstartsarbeid, lansering og drift i det første driftsåret fra lansering. Vi ønsker å ha opsjon på 2 + 2 år med drift av løsningen og i tillegg opsjon på eventuell oppskalering og/eller videreutvikling av tjenesten innen avtaleperioden.
Anbud id:
593856
-
Sted:
-
Registrert:Monday 1. July 2019
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i
6 anbud
-
Servitører til bryllupHei igjen! Vi på utkikk etter servitører og bartender(e) til bryllupet. Det blir ca. 100 gjester, 10 bord og en variant av grillbuffet til hovedrett, så der er det drikkeserving som gjelder. Det gje...
-
Bjørnafjorden
-
Tuesday 4. February 2025
-
-
Monterer dusj kabinettMonterer dusj kabinett, ønsker kjøper og få montert ett dusjkabinett med mål 1 x 1 meter i hjørne. Det er armatur / dusj på rommet.
-
Sola
-
Tuesday 4. February 2025
-
-
Brosjyreproduksjon i fargerBrosjyre 52 sider, farget, stift i rygg.
-
Grimstad
-
Tuesday 4. February 2025
-
-
-
Skifte krane på kjøkkenKjøkkenkranen drypper. Jeg ønsker hjelp til å skifte den
-
Molde
-
Tuesday 4. February 2025
-