Kontraktstildeling - Tjenestekjøp - utsetting av avfallsbeholdere
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Avsluttet
Kontraktstildeling - Tjenestekjøp - utsetting av avfallsbeholdere
I forbindelse med innføring av innsamling av glass- og metallemballasje på husstandsnivå, skal det utplasseres avfallsdunker hos den enkelte husstand i kommunene Kristiansand, Songdalen, søgne og Vennesla.
Beholderne vil bli levert for mellomlagring og omlasting på følgende steder:
Kristiansand - Aktuelle steder avklares.
søgne - høllen Vest
Songdalen - Stavlia, Tronstadvegen 21
Vennesla - Lomtjønn
Hovedmengden av beholdere vil være 140 liter plastbeholdere uten lås og innkastlokk, som hovedsakelig skal benyttes til husstander med eget abonnement. For fellesabonnement vil det hovedsakelig bli benyttet 240 liter og/eller 360 liter beholdere. For fellesabonnement med mer enn 30 husstander vurderes det å benytte glassigloer og nedgravde avfallsløsninger.
Alle dunker som skal settes ut inngår i denne avtalen. Igloer og nedgravde løsninger inngår ikke i denne avtalen.
Tidspunkt for levering av beholderne fra produsent er planlagt startet opp måneden før utkjøring påbegynnes, slik at det vil være en bufferbeholdning ved oppstart. Dunkene leveres deretter fortløpende gjennom perioden for utdeling, dersom ikke annet blir avtalt.
Leverandøren skal lage fremdriftsplan og legge denne frem for oppdragsgiver for godkjenning i henhold til fristene i konkurransegrunnlaget.
Opplysningene ovenfor er veiledende, og kan bli endret gjennom eventuelle forhandlinger med leverandøren.
Beholderne vil bli levert for mellomlagring og omlasting på følgende steder:
Kristiansand - Aktuelle steder avklares.
søgne - høllen Vest
Songdalen - Stavlia, Tronstadvegen 21
Vennesla - Lomtjønn
Hovedmengden av beholdere vil være 140 liter plastbeholdere uten lås og innkastlokk, som hovedsakelig skal benyttes til husstander med eget abonnement. For fellesabonnement vil det hovedsakelig bli benyttet 240 liter og/eller 360 liter beholdere. For fellesabonnement med mer enn 30 husstander vurderes det å benytte glassigloer og nedgravde avfallsløsninger.
Alle dunker som skal settes ut inngår i denne avtalen. Igloer og nedgravde løsninger inngår ikke i denne avtalen.
Tidspunkt for levering av beholderne fra produsent er planlagt startet opp måneden før utkjøring påbegynnes, slik at det vil være en bufferbeholdning ved oppstart. Dunkene leveres deretter fortløpende gjennom perioden for utdeling, dersom ikke annet blir avtalt.
Leverandøren skal lage fremdriftsplan og legge denne frem for oppdragsgiver for godkjenning i henhold til fristene i konkurransegrunnlaget.
Opplysningene ovenfor er veiledende, og kan bli endret gjennom eventuelle forhandlinger med leverandøren.
Anbud id:
565998
-
Sted:
-
Registrert:Tuesday 29. January 2019
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i
6 anbud
-
Servitører til bryllupHei igjen! Vi på utkikk etter servitører og bartender(e) til bryllupet. Det blir ca. 100 gjester, 10 bord og en variant av grillbuffet til hovedrett, så der er det drikkeserving som gjelder. Det gje...
-
Bjørnafjorden
-
Tuesday 4. February 2025
-
-
Monterer dusj kabinettMonterer dusj kabinett, ønsker kjøper og få montert ett dusjkabinett med mål 1 x 1 meter i hjørne. Det er armatur / dusj på rommet.
-
Sola
-
Tuesday 4. February 2025
-
-
Brosjyreproduksjon i fargerBrosjyre 52 sider, farget, stift i rygg.
-
Grimstad
-
Tuesday 4. February 2025
-
-
-
Skifte krane på kjøkkenKjøkkenkranen drypper. Jeg ønsker hjelp til å skifte den
-
Molde
-
Tuesday 4. February 2025
-