Kontroll og service på medisinsk utstyr
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Avsluttet
Kontroll og service på medisinsk utstyr
Rammeavtalen omfatter kontroll og service på medisinsk utstyr. Med medisinsk utstyr menes her:
- Diagnostisk/behandlingsutstyr med tilbehør
- Steriliseringsskap, dekontaminator mv. Med tilbehør, kjøleutstyr
- Fysioterapiutstyr med tilbehør
- Senger, bårer og undersøkelsesbenker mv. Med tilbehør
- Baderomsutstyr med tilbehør
- løfteinnretninger med tilbehør
- Vekter med tilbehør
Oppdragsgiver gjør oppmerksom på at det medisinske utstyret nevnt i dette konkurransegrunnlaget med tilhørende dokumenter kun gir eksempler på særlig aktuelt medisinsk utstyr kommunene har pr. i dag.
følgende er unntatt fra denne avtalen:
- Kontroll som i dag utføres av noklus.
- Utstyr som er under garantiordninger hvor periodisk sikkerhetskontroll og preventivt vedlikehold og service/reparasjon er inkludert i innkjøpsprisen og/eller garantivilkårene fra utstyrsleverandør. Utstyr som er under slike ordninger skal inkluderes i avtalen så snart ordningen utgår.
i Bilag 2 Prisskjema er det gitt et estimat over nåværende utstyr i kommunenes eie. Oversiktene er ikke uttømmende eller komplette.
Verdi
Rammeavtalen har en årlig estimert verdi totalt for alle kommunene på ca 1. 750. 000, - totalt på 4 år ca kr 7. 000. 000, -
Oppdragsgiver gjør oppmerksom på at estimatene er basert på tidligere forbruk og historisk data, tallene er innhentet fra de respektive kommunene, estimatene er ikke forpliktende for kommunene.
- Diagnostisk/behandlingsutstyr med tilbehør
- Steriliseringsskap, dekontaminator mv. Med tilbehør, kjøleutstyr
- Fysioterapiutstyr med tilbehør
- Senger, bårer og undersøkelsesbenker mv. Med tilbehør
- Baderomsutstyr med tilbehør
- løfteinnretninger med tilbehør
- Vekter med tilbehør
Oppdragsgiver gjør oppmerksom på at det medisinske utstyret nevnt i dette konkurransegrunnlaget med tilhørende dokumenter kun gir eksempler på særlig aktuelt medisinsk utstyr kommunene har pr. i dag.
følgende er unntatt fra denne avtalen:
- Kontroll som i dag utføres av noklus.
- Utstyr som er under garantiordninger hvor periodisk sikkerhetskontroll og preventivt vedlikehold og service/reparasjon er inkludert i innkjøpsprisen og/eller garantivilkårene fra utstyrsleverandør. Utstyr som er under slike ordninger skal inkluderes i avtalen så snart ordningen utgår.
i Bilag 2 Prisskjema er det gitt et estimat over nåværende utstyr i kommunenes eie. Oversiktene er ikke uttømmende eller komplette.
Verdi
Rammeavtalen har en årlig estimert verdi totalt for alle kommunene på ca 1. 750. 000, - totalt på 4 år ca kr 7. 000. 000, -
Oppdragsgiver gjør oppmerksom på at estimatene er basert på tidligere forbruk og historisk data, tallene er innhentet fra de respektive kommunene, estimatene er ikke forpliktende for kommunene.
Anbud id:
715868
-
Sted:
-
Registrert:Saturday 24. April 2021
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i
6 anbud
-
Stifte AS og videre samarbeidVi trenger hjelp for å stifte as, to eiere. Ansatte blir vi 2, så er planen å få flere etterhvert, Vi trenger hjelp a-å for regnskapet, evt budsjett, rådgivning osv.
-
Oslo
-
Tuesday 28. January 2025
-
-
Male rundt vinduer og dører utvendigVinduer og dører + takkasser og vindskier.
-
Sortland
-
Tuesday 28. January 2025
-
-
Nibe F750 service og anslå pris for å legge vann i 2. etg.Service er enkelt og greit. Jeg har kjøpt hus og tenker det passer seg med en service, samt noen tips fra fagpersoner rundt slike varmepumper. Prisanslaget oppe kan bli til en betydelig større jobb....
-
Haugesund
-
Tuesday 28. January 2025
-
-
Bindingsverk og lekte ned tak på baderomHei, Ønsker hjelp med bindingsverk til bad med 2x2, lekte ned taket 5 cm. Det er betongvegger og noen steder med gamle fliser. Også klargjøre for litt større dør til badet. Badet er 9, 3kvm og tak...
-
Bergen
-
Tuesday 28. January 2025
-