Kontroll og service på medisinsk utstyr - Med delkontrakter
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Avsluttet
Kontroll og service på medisinsk utstyr - Med delkontrakter
Rammeavtalen omfatter kontroll og service på medisinsk utstyr. Med medisinsk utstyr menes her:
- Diagnostisk/behandlingsutstyr med tilbehør
- Steriliseringsskap, dekontaminator mv. Med tilbehør, kjøleutstyr
- Fysioterapiutstyr med tilbehør
- Senger, bårer og undersøkelsesbenker mv. Med tilbehør
- Baderomsutstyr med tilbehør
- løfteinnretninger med tilbehør
- Vekter med tilbehør
Oppdragsgiver gjør oppmerksom på at det medisinske utstyret nevnt i dette konkurransegrunnlaget med tilhørende dokumenter kun gir eksempler på særlig aktuelt medisinsk utstyr kommunene har pr. i dag.
følgende er unntatt fra denne avtalen:
- Kontroll som i dag utføres av noklus.
- Utstyr som er under garantiordninger hvor periodisk sikkerhetskontroll og preventivt vedlikehold og service/reparasjon er inkludert i innkjøpsprisen og/eller garantivilkårene fra utstyrsleverandør. Utstyr som er under slike ordninger skal inkluderes i avtalen så snart ordningen utgår.
i Bilag 2 Prisskjema er det gitt et estimat over nåværende utstyr i kommunenes eie. Oversiktene er ikke uttømmende eller komplette.
Verdi
Rammeavtalen har en årlig estimert verdi totalt for alle kommunene på ca 1. 750. 000, - totalt på 4 år ca kr 7. 000. 000, -
Oppdragsgiver gjør oppmerksom på at estimatene er basert på tidligere forbruk og historisk data, tallene er innhentet fra de respektive kommunene, estimatene er ikke forpliktende for kommunene.
- Diagnostisk/behandlingsutstyr med tilbehør
- Steriliseringsskap, dekontaminator mv. Med tilbehør, kjøleutstyr
- Fysioterapiutstyr med tilbehør
- Senger, bårer og undersøkelsesbenker mv. Med tilbehør
- Baderomsutstyr med tilbehør
- løfteinnretninger med tilbehør
- Vekter med tilbehør
Oppdragsgiver gjør oppmerksom på at det medisinske utstyret nevnt i dette konkurransegrunnlaget med tilhørende dokumenter kun gir eksempler på særlig aktuelt medisinsk utstyr kommunene har pr. i dag.
følgende er unntatt fra denne avtalen:
- Kontroll som i dag utføres av noklus.
- Utstyr som er under garantiordninger hvor periodisk sikkerhetskontroll og preventivt vedlikehold og service/reparasjon er inkludert i innkjøpsprisen og/eller garantivilkårene fra utstyrsleverandør. Utstyr som er under slike ordninger skal inkluderes i avtalen så snart ordningen utgår.
i Bilag 2 Prisskjema er det gitt et estimat over nåværende utstyr i kommunenes eie. Oversiktene er ikke uttømmende eller komplette.
Verdi
Rammeavtalen har en årlig estimert verdi totalt for alle kommunene på ca 1. 750. 000, - totalt på 4 år ca kr 7. 000. 000, -
Oppdragsgiver gjør oppmerksom på at estimatene er basert på tidligere forbruk og historisk data, tallene er innhentet fra de respektive kommunene, estimatene er ikke forpliktende for kommunene.
Anbud id:
732851
-
Sted:
-
Registrert:Monday 21. June 2021
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i
6 anbud
-
Dimmer til taklampe i spisestue.Vil skifte en «vanlig bryter» til dimmer. Lampen er i dag koblet til en vanlig bryter via kontakt m/støpsel.
-
Lier
-
Saturday 25. January 2025
-
-
-
Frakte stolerSkal ha fraktet 6 spisestuestoler fra søgne til volda.
-
Volda
-
Saturday 25. January 2025
-
-
Frakt av møblerFrakt av spisebord, ileggsplate og 6 stoler fra Oslo til Mosjøen.
-
Oslo
-
Saturday 25. January 2025
-
-
Frakt av innedør fra Eidsvoll til KvamFrakt av en innedør som er 90cm x 210cm fra Eidsvoll til Kvam
-
Kvam
-
Saturday 25. January 2025
-
-
Delebil Oppegård TrondheimØnsker å få fraktet en delebil uten motor fra Oppegård til Trondheim
-
Nordre Follo
-
Saturday 25. January 2025
-