Kontroll og service på medisinsk utstyr - Med delkontrakter
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Avsluttet
Kontroll og service på medisinsk utstyr - Med delkontrakter
Rammeavtalen omfatter kontroll og service på medisinsk utstyr. Med medisinsk utstyr menes her:
- Diagnostisk/behandlingsutstyr med tilbehør
- Steriliseringsskap, dekontaminator mv. Med tilbehør, kjøleutstyr
- Fysioterapiutstyr med tilbehør
- Senger, bårer og undersøkelsesbenker mv. Med tilbehør
- Baderomsutstyr med tilbehør
- løfteinnretninger med tilbehør
- Vekter med tilbehør
Oppdragsgiver gjør oppmerksom på at det medisinske utstyret nevnt i dette konkurransegrunnlaget med tilhørende dokumenter kun gir eksempler på særlig aktuelt medisinsk utstyr kommunene har pr. i dag.
følgende er unntatt fra denne avtalen:
- Kontroll som i dag utføres av noklus.
- Utstyr som er under garantiordninger hvor periodisk sikkerhetskontroll og preventivt vedlikehold og service/reparasjon er inkludert i innkjøpsprisen og/eller garantivilkårene fra utstyrsleverandør. Utstyr som er under slike ordninger skal inkluderes i avtalen så snart ordningen utgår.
i Bilag 2 Prisskjema er det gitt et estimat over nåværende utstyr i kommunenes eie. Oversiktene er ikke uttømmende eller komplette.
Verdi
Rammeavtalen har en årlig estimert verdi totalt for alle kommunene på ca 1. 750. 000, - totalt på 4 år ca kr 7. 000. 000, -
Oppdragsgiver gjør oppmerksom på at estimatene er basert på tidligere forbruk og historisk data, tallene er innhentet fra de respektive kommunene, estimatene er ikke forpliktende for kommunene.
- Diagnostisk/behandlingsutstyr med tilbehør
- Steriliseringsskap, dekontaminator mv. Med tilbehør, kjøleutstyr
- Fysioterapiutstyr med tilbehør
- Senger, bårer og undersøkelsesbenker mv. Med tilbehør
- Baderomsutstyr med tilbehør
- løfteinnretninger med tilbehør
- Vekter med tilbehør
Oppdragsgiver gjør oppmerksom på at det medisinske utstyret nevnt i dette konkurransegrunnlaget med tilhørende dokumenter kun gir eksempler på særlig aktuelt medisinsk utstyr kommunene har pr. i dag.
følgende er unntatt fra denne avtalen:
- Kontroll som i dag utføres av noklus.
- Utstyr som er under garantiordninger hvor periodisk sikkerhetskontroll og preventivt vedlikehold og service/reparasjon er inkludert i innkjøpsprisen og/eller garantivilkårene fra utstyrsleverandør. Utstyr som er under slike ordninger skal inkluderes i avtalen så snart ordningen utgår.
i Bilag 2 Prisskjema er det gitt et estimat over nåværende utstyr i kommunenes eie. Oversiktene er ikke uttømmende eller komplette.
Verdi
Rammeavtalen har en årlig estimert verdi totalt for alle kommunene på ca 1. 750. 000, - totalt på 4 år ca kr 7. 000. 000, -
Oppdragsgiver gjør oppmerksom på at estimatene er basert på tidligere forbruk og historisk data, tallene er innhentet fra de respektive kommunene, estimatene er ikke forpliktende for kommunene.
Anbud id:
732851
-
Sted:
-
Registrert:Monday 21. June 2021
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i
6 anbud
-
Omtrekk av to stolerHva koster det å trekke om to slike stoler?
-
Kristiansand
-
Saturday 11. January 2025
-
-
Få en liten brygge for å komme ut i båten i SurnadalFå ordnet en tilgang til båten fra svaberget i bøfjorden
-
Lillehammer
-
Saturday 11. January 2025
-
-
Opplegg til vaskemaskin fra kjøkkenSkulle gjerne ha satt opp opplegg for vaskemaskin fra rør på kjøkken. Vaskemaskin skal kunne brukes fra kjøkken. Trengs å gjøres kjapt.
-
Oslo
-
Saturday 11. January 2025
-
-
Bygge 2 hytter ÅmliHar støpt såle til begge hyttene Jeg har fått snekkret ferdig prefabrikert vegger og har kjøpt in vinduer og ytterdør. Jeg ønsker hjelp med resten. Ring hvis du lurer på noe.
-
Åmli
-
Friday 10. January 2025
-
-
EtterisoleringØnsker råd ang. Etterisolering av rekkehus fra år 1970. Krypkjeller, flatt tak. Ta kontakt for mer info
-
Ålesund
-
Saturday 11. January 2025
-