Kredittvurderingstjenester - Med delkontrakter i Oslo
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Oslo
Avsluttet
Kredittvurderingstjenester - Med delkontrakter
Formålet med anskaffelsen er å få tilgang til kredittvurdering av privatpersoner i forbindelse med behandling av lånesøknader til boliglånsordningen i spk.
En kredittvurdering innebærer både scoring, kredittsjekk og innhenting av informasjon fra Eiendoms- og Borettsregisteret, Folkeregistret og Gjeldsregisteret. Tjenesten må kunne skreddersys for spk ved at spk skal kunne sette opp egne policyregler på scoringen, herunder bruk av informasjon fra SPKs eget fagsystem.
Anslått økonomisk verdi på avtalen
Omfanget utgjør anslagsvis fra 4 000 til 20 000 kredittsjekker og oppslag pr år og varierer med markedets etterspørsel for låneproduktet. Økonomisk omfang av tjenestene kan variere fra under 400 000 kroner pr år til over 1 mill kroner pr år. De siste 3 år har omfanget utgjort 1, 7 mill kroner. Forventet omfang over 6 år er over 3 mill kr. spk er ikke forpliktet til å kjøpe noen bestemt mengde tjenester i avtaleperioden.
Leveringsmåte
All skriftlig og muntlig kommunikasjon i forbindelse med denne konkurransen skal foregå på norsk. Språkkravet gjelder også selve tilbudet. på forespørsel kan dokumentasjon på engelsk eventuelt aksepteres.
Forespørsel om deltakelse (fase 1) og tilbud (fase 2) skal leveres elektronisk via Mercell-portalen, (info fjernet). Forespørsel eller tilbud som leveres på annen måte vil bli avvist.
Er leverandøren ikke bruker hos Mercell eller har spørsmål knyttet til funksjonalitet i verktøyet, eller hvordan tilbud skal innleveres, ta kontakt med Mercell Support: (info fjernet). Tlf.: + (info fjernet) 60.
spk anbefaler at dokumentene leveres inn i god tid før fristens utløp. Skulle det komme tilleggsinformasjon som fører til at leverandøren ønsker å endre tilbudet før fristen utgår, kan leverandøren gå inn og åpne tilbudet, gjøre eventuelle endringer og levere på nytt helt til tilbudsfristen går ut. Det sist leverte tilbudet regnes som det endelige tilbudet.
Ved innlevering vil leverandøren bli bedt om en elektronisk signatur for å autentisere leverandøren som har sendt inn forespørselen/tilbudet. Elektronisk signatur kan bestilles på (info fjernet), (info fjernet) eller (info fjernet). Det kan ta noen dager å få levert elektronisk signatur, start denne prosessen i god tid før tilbudsinnlevering. Ved spørsmål bes leverandøren ta kontakt med Mercell support.
En kredittvurdering innebærer både scoring, kredittsjekk og innhenting av informasjon fra Eiendoms- og Borettsregisteret, Folkeregistret og Gjeldsregisteret. Tjenesten må kunne skreddersys for spk ved at spk skal kunne sette opp egne policyregler på scoringen, herunder bruk av informasjon fra SPKs eget fagsystem.
Anslått økonomisk verdi på avtalen
Omfanget utgjør anslagsvis fra 4 000 til 20 000 kredittsjekker og oppslag pr år og varierer med markedets etterspørsel for låneproduktet. Økonomisk omfang av tjenestene kan variere fra under 400 000 kroner pr år til over 1 mill kroner pr år. De siste 3 år har omfanget utgjort 1, 7 mill kroner. Forventet omfang over 6 år er over 3 mill kr. spk er ikke forpliktet til å kjøpe noen bestemt mengde tjenester i avtaleperioden.
Leveringsmåte
All skriftlig og muntlig kommunikasjon i forbindelse med denne konkurransen skal foregå på norsk. Språkkravet gjelder også selve tilbudet. på forespørsel kan dokumentasjon på engelsk eventuelt aksepteres.
Forespørsel om deltakelse (fase 1) og tilbud (fase 2) skal leveres elektronisk via Mercell-portalen, (info fjernet). Forespørsel eller tilbud som leveres på annen måte vil bli avvist.
Er leverandøren ikke bruker hos Mercell eller har spørsmål knyttet til funksjonalitet i verktøyet, eller hvordan tilbud skal innleveres, ta kontakt med Mercell Support: (info fjernet). Tlf.: + (info fjernet) 60.
spk anbefaler at dokumentene leveres inn i god tid før fristens utløp. Skulle det komme tilleggsinformasjon som fører til at leverandøren ønsker å endre tilbudet før fristen utgår, kan leverandøren gå inn og åpne tilbudet, gjøre eventuelle endringer og levere på nytt helt til tilbudsfristen går ut. Det sist leverte tilbudet regnes som det endelige tilbudet.
Ved innlevering vil leverandøren bli bedt om en elektronisk signatur for å autentisere leverandøren som har sendt inn forespørselen/tilbudet. Elektronisk signatur kan bestilles på (info fjernet), (info fjernet) eller (info fjernet). Det kan ta noen dager å få levert elektronisk signatur, start denne prosessen i god tid før tilbudsinnlevering. Ved spørsmål bes leverandøren ta kontakt med Mercell support.
Anbud id:
681801
-
Sted:Oslo
-
Registrert:Friday 13. November 2020
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i Oslo
6 anbud
-
Gelenderet/rekkverketGelenderet/rekkverket ut mot hovedveien er ødelagt, Vi trenger noen som kan bytte Gelenderet innen 01 mars.
-
Oslo
-
Sunday 26. January 2025
-
-
Transport av sofa innen OsloHar kjøpt sofa som ønskes transportert hjem og bæres ut og inn.
-
Oslo
-
Sunday 26. January 2025
-
-
Frakt av flyttelass Oslo-ÅlesundFrakt fra Oslo til Ålesund Frakt av 5 pappkasser 58x40x35cm + 13 plastkasser i forskjellige størrelser. 1 stk 14l 8 stk 32l 1 stk 40l 1 stk 45l 1 stk 55l flat plastkasse 1 stk 60l 2 oppbevaringsbagger...
-
Oslo
-
Sunday 26. January 2025
-
-
Demontering/remontering varmepumpeØnsker pris på hhv: Demontering varmepumpe (inne/ute) Remontering varmepumpe (inne/ute) Service varmepumpe Pumpen er ca 18 år, enten Toshiba eller Daikin. Mulig dette ikke er regningssvarende, men j...
-
Oslo
-
Sunday 26. January 2025
-
-
Henting og montering av ny peisHente nyinnkjøpt peis i butikk Oslo. Bringe peisen til hus i Lachannsvei, Oslo. Installere peisen. Fjerne gammelt røykerør. Mure igjen hullet i pipa.
-
Oslo
-
Sunday 26. January 2025
-