Levering av kontormøbler til Fiskeridirektoratet - Med delkontrakter
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Avsluttet
Levering av kontormøbler til Fiskeridirektoratet - Med delkontrakter
Avtale om levering av kontormøbler til Fiskeridirektoratet, dvs. Hovedkontoret i Bergen og alle regioner med under liggende kontorer.
Avtalen omfatter kjøp og levering av kontormøbler til Fiskeridirektoratet.
følgende produkter skal omfattes av avtalen:
• Kontormøbler
o Arbeidsbord - elektrisk hev/senk
o Reoler
o Kontorstoler
o Skuffeseksjon
o Besøkstoler
• møteroms møbler
o møtebord
o Stoler
Ovenfornevnte liste over møbler er ikke nødvendigvis uttømmende og oppdragsgiver skal kunne bestille fra hele sortementet til leverandøren.
Mer detaljerte krav til ytelsen finnes i Bilag 1 – Kundens kravspesifikasjon og i Bilag 2.
Bilag 2 spesifiserer produkter som forventes å bli bestilt på avtalen. Omfanget av bestillinger vil kunne påvirkes av økonomiske rammevilkår, politiske vedtak, samt sentrale og regionale prioriteringer.
Rammeavtalens verdi over 4 år estimeres til kr 2 400 000, -. Eatimert kontraktsverdi er ikke bindende for oppdragsgiver. Av dette følger at det ikke foreligger noen forpliktelser for oppdragsgiver eller rettigheter for leverandøren. Bestillinger vil utføres ved behov.
Rammeavtalens varighet er 2 år. Oppdragsgiver har opsjon på å forlenge avtalen i ytterlige 2 år.
Avtalen omfatter kjøp og levering av kontormøbler til Fiskeridirektoratet.
følgende produkter skal omfattes av avtalen:
• Kontormøbler
o Arbeidsbord - elektrisk hev/senk
o Reoler
o Kontorstoler
o Skuffeseksjon
o Besøkstoler
• møteroms møbler
o møtebord
o Stoler
Ovenfornevnte liste over møbler er ikke nødvendigvis uttømmende og oppdragsgiver skal kunne bestille fra hele sortementet til leverandøren.
Mer detaljerte krav til ytelsen finnes i Bilag 1 – Kundens kravspesifikasjon og i Bilag 2.
Bilag 2 spesifiserer produkter som forventes å bli bestilt på avtalen. Omfanget av bestillinger vil kunne påvirkes av økonomiske rammevilkår, politiske vedtak, samt sentrale og regionale prioriteringer.
Rammeavtalens verdi over 4 år estimeres til kr 2 400 000, -. Eatimert kontraktsverdi er ikke bindende for oppdragsgiver. Av dette følger at det ikke foreligger noen forpliktelser for oppdragsgiver eller rettigheter for leverandøren. Bestillinger vil utføres ved behov.
Rammeavtalens varighet er 2 år. Oppdragsgiver har opsjon på å forlenge avtalen i ytterlige 2 år.
Anbud id:
632603
-
Sted:
-
Registrert:Thursday 5. March 2020
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i
6 anbud
-
Legge lyddempende plater i 20m2 tak av murDet skal legges 20m2 med dobbelt gipsplater i et tak av mur. Det skal monteres Senor Omega dempeklosser (60 stk.) og lektes med 30x48mm justert furulekte. Det skal listes med standard taklist hele vei...
-
Sandefjord
-
Tuesday 11. February 2025
-
-
Bytte kjøkkenkranHei. Har kjøpt en ny kjøkkenkran som jeg ønsker hjelp til å bytte ut. Slangene som fulgte med var for korte, så trenger evt nytt til dette også. Det jeg har sirkla rundt er delen som er for korte på...
-
Oslo
-
Friday 7. February 2025
-
-
Listing av vegg absorbenter BergenHei Har en jobb på ca 900 m2 veggabsorbenter, som skal listes rundt med 25/25 mm vinkelist. må gjæres i hjørner. Ca 220 stk totalt, med ulike mål Skal startes snarest og beregnet ferdig ila 4 - 5 uk...
-
Osterøy
-
Tuesday 11. February 2025
-
-
Husvask innvendigØnsker vask av leilighet innvendig : tak, vegger, inni skap kjøkken, bad og soverom. Ca 85 kvadrat.
-
Horten
-
Tuesday 11. February 2025
-
-
Lekasje på pinjong/bakakselBilen er en 81 Corvette med 350 motor og kasse
-
Bærum
-
Tuesday 11. February 2025
-
-