Levering av kontormøbler til Fiskeridirektoratet - Med delkontrakter
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Avsluttet
Levering av kontormøbler til Fiskeridirektoratet - Med delkontrakter
Avtale om levering av kontormøbler til Fiskeridirektoratet, dvs. Hovedkontoret i Bergen og alle regioner med under liggende kontorer.
Avtalen omfatter kjøp og levering av kontormøbler til Fiskeridirektoratet.
følgende produkter skal omfattes av avtalen:
• Kontormøbler
o Arbeidsbord - elektrisk hev/senk
o Reoler
o Kontorstoler
o Skuffeseksjon
o Besøkstoler
• møteroms møbler
o møtebord
o Stoler
Ovenfornevnte liste over møbler er ikke nødvendigvis uttømmende og oppdragsgiver skal kunne bestille fra hele sortementet til leverandøren.
Mer detaljerte krav til ytelsen finnes i Bilag 1 – Kundens kravspesifikasjon og i Bilag 2.
Bilag 2 spesifiserer produkter som forventes å bli bestilt på avtalen. Omfanget av bestillinger vil kunne påvirkes av økonomiske rammevilkår, politiske vedtak, samt sentrale og regionale prioriteringer.
Rammeavtalens verdi over 4 år estimeres til kr 2 400 000, -. Eatimert kontraktsverdi er ikke bindende for oppdragsgiver. Av dette følger at det ikke foreligger noen forpliktelser for oppdragsgiver eller rettigheter for leverandøren. Bestillinger vil utføres ved behov.
Rammeavtalens varighet er 2 år. Oppdragsgiver har opsjon på å forlenge avtalen i ytterlige 2 år.
Avtalen omfatter kjøp og levering av kontormøbler til Fiskeridirektoratet.
følgende produkter skal omfattes av avtalen:
• Kontormøbler
o Arbeidsbord - elektrisk hev/senk
o Reoler
o Kontorstoler
o Skuffeseksjon
o Besøkstoler
• møteroms møbler
o møtebord
o Stoler
Ovenfornevnte liste over møbler er ikke nødvendigvis uttømmende og oppdragsgiver skal kunne bestille fra hele sortementet til leverandøren.
Mer detaljerte krav til ytelsen finnes i Bilag 1 – Kundens kravspesifikasjon og i Bilag 2.
Bilag 2 spesifiserer produkter som forventes å bli bestilt på avtalen. Omfanget av bestillinger vil kunne påvirkes av økonomiske rammevilkår, politiske vedtak, samt sentrale og regionale prioriteringer.
Rammeavtalens verdi over 4 år estimeres til kr 2 400 000, -. Eatimert kontraktsverdi er ikke bindende for oppdragsgiver. Av dette følger at det ikke foreligger noen forpliktelser for oppdragsgiver eller rettigheter for leverandøren. Bestillinger vil utføres ved behov.
Rammeavtalens varighet er 2 år. Oppdragsgiver har opsjon på å forlenge avtalen i ytterlige 2 år.
Anbud id:
632603
-
Sted:
-
Registrert:Thursday 5. March 2020
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i
6 anbud
-
Montere Elkjøp vaskeromsløsningVi har mottatt vår bestilte vaskeromsløsning fra Elkjøp og har ikke tid til å montere selv. løsningen består av forskjellige skapløsninger i forskjellige størrelser i tillegg til benkeplate. Ønsker de...
-
Bjørnafjorden
-
Tuesday 11. February 2025
-
-
Hente sofagruppeJeg skulle ha hentet en treseter og to stoler på Lillogata 0477 Oslo i 6 etg med heis, og levert til Rathkes gate 0558 Oslo, 4 etg uten heis den 12. Februar dag/kveld
-
Oslo
-
Tuesday 11. February 2025
-
-
Vask av sanitærbygg på campingplass. Alle overflater. Vask av servanter, toiletter og vegger. Samt skuring av flisbelakte gulv i dusjer og toalettrom.Er svært avhengig av at alt blir grundig utført. Vi har 2 sanitærrom med 3 toilletter, 3 dusjer på hvert rom. Og sisterne på herreavdelingen. Spesiellt behov for at toilettene vaskes grundig, også d...
-
Frosta
-
Tuesday 11. February 2025
-
-
Nye vinduer og dørerOvertar ny hytte i slutten av mars. Har bestillt noen nye vinduer, som jeg søker folk til å sette inn. Det er snakk om 5 stk i hovedetasjen og to små i kjeller. Noen av de nye vinduene er større enn...
-
Hole
-
Tuesday 11. February 2025
-