Markedsundersøkelse - anskaffelse av tjenester til skanning av fagpost
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Avsluttet
Markedsundersøkelse - anskaffelse av tjenester til skanning av fagpost
Formålet med denne anskaffelsen er å sikre at nav har en driftssikker og effektiv skanningsløsning for fagarkivet, som kommuniserer med de underforliggende systemene i nav. Skanningsløsningen skal sørge for at mottatt dokumentasjon kan arkiveres og tilgjengeliggjøres for saksbehandling snarest mulig. Skanning av fagpost anses som virksomhetskritisk fordi feil og forsinkelser vil påvirke saksbehandling og utbetalinger til brukere. Det stilles derfor høye krav til produksjonskapasitet, daglige leveranser, effektivitet, sikkerhet og kvalitet i løsningen.
Tjenestene som inngår i anskaffelsen er
Mottak, åpning og sortering av post
Kvalitetssikring og preparering for skanning
Skanning av mottatte dokumenter
Maskinell tolkning av deler av dokumentinnholdet, enten i form av strekkoder eller maskinskrift
Manuell inntasting av informasjon der strekkode eller maskinskrift er uleselig
Produksjon av overleveringsfiler, bestående av skannede dokumenter og tilhørende metadata
Diverse tjenester knyttet til avvikshåndtering ved feilskanning og liknende
Oppbevaring av papiroriginaler i sikkerhetsarkiv
Makulering
Volumet på tjenesten er per i dag omlag fem millioner dokumenter. Volumet på skannet post er nedadgående, men vi antar at det vil ta tid før behovet for skanning opphører. Personbrukere kan velge å ikke være digitale, og nav plikter å gi disse brukerne en mulighet for å sende inn dokumenter.
Tjenestene som inngår i anskaffelsen er
Mottak, åpning og sortering av post
Kvalitetssikring og preparering for skanning
Skanning av mottatte dokumenter
Maskinell tolkning av deler av dokumentinnholdet, enten i form av strekkoder eller maskinskrift
Manuell inntasting av informasjon der strekkode eller maskinskrift er uleselig
Produksjon av overleveringsfiler, bestående av skannede dokumenter og tilhørende metadata
Diverse tjenester knyttet til avvikshåndtering ved feilskanning og liknende
Oppbevaring av papiroriginaler i sikkerhetsarkiv
Makulering
Volumet på tjenesten er per i dag omlag fem millioner dokumenter. Volumet på skannet post er nedadgående, men vi antar at det vil ta tid før behovet for skanning opphører. Personbrukere kan velge å ikke være digitale, og nav plikter å gi disse brukerne en mulighet for å sende inn dokumenter.
Anbud id:
580329
-
Sted:
-
Registrert:Thursday 25. April 2019
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i
6 anbud
-
Reparere ventil til kaldtvann under vaskJeg får ikke til å stenge ventilen til kaldtvann under vasken. Mulig det bare er plast rattet som ikke har skikkelig tak i metallet ettersom vannet i huset kan stå på uten at det lekker fra vasken.
-
Bergen
-
Thursday 26. December 2024
-
-
Haster - Renholder til Airnbnb leiligheter i TønsbergEr du fleksibel, ansvarsbevisst og ønsker en ekstra inntekt? (info fjernet) søker en dyktig renholder til en ekstravaktstilling på ca. 10 timer i uken. Dine arbeidsoppgaver vil inkludere: - Klargjøring a...
-
Tønsberg
-
Thursday 26. December 2024
-
-
Heve hele taket 9x8mNåværende 2. Etasje er bare halv etasje. Jeg ønsker å heve hele taket slik at 2. Etasje blir full etasje. Med vennlig hilsen Thomas (info fjernet)
-
Kristiansand
-
Thursday 26. December 2024
-
-
Smekklås til ytterdør med nøkkelsystemØnsker tilbud på å få byttet til smekklås med vanlig nøkkelsystem på en ytterdør i tomannsbolig. Ønsker kun skriftlige henvendelser. på forhånd takk.
-
Oslo
-
Thursday 26. December 2024
-