Alarm og sikkerhet, Catering, Entreprenør, Maskinentreprenør, Rengjøring, Transport, Vaktmester i Oslo
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Oslo
Avsluttet
Markedsundersøkelse (RFI) - Anskaffelse av fasilitetstjenester
Arbeids- og velferdsforvaltningen (nav) består av Arbeids- og velferdsetaten og de delene av kommunens sosialtjenester som inngår i de felles lokale nav-kontorene. i tillegg til nav- kontorene er det over hundre spesialenheter. Spesialenhetene løser sentraliserte oppgaver som det ikke er tjenelig å utføre i førstelinja på de enkelte nav-kontor.
Eiendomsseksjonen (eie) er en del av Økonomi- og styringsavdelingen i Arbeids- og velferdsdirektoratet (avdir). eie har det overordnet ansvar for anskaffelse og forvaltning av eiendom og eiendomsrelaterte tjenester i nav, inkl. Drift av direktoratets lokaler og felles servicefunksjoner. nav leier alle sine bygg, og eiendomsmassen nav disponerer utgjør samlet ca. 465 000 kvm.
Ytelsene omfatter følgende:
- Kjernetjenester:
-- Renhold
-- Avfall
-- Sikkerhet
-- Post
-- Kantinedrift og relaterte tjenester
-- Relokaliserings- og flyttetjenester
-- Leasing, kjøp og service - innendørs planter
- Opsjon:
-- Timebaserte tjenester
-- Enklere tekniske tjenester (uten krav til teknisk utdannelse)
-- Energi og bygg
-- Digitale verktøy som understøtter leveransene
Hensikten med rfi-en er å innhente:
- Innspill fra aktører i markedet for å beslutte en best mulig drifts- og kontraktsmodell med hensyn til oppgaver, roller, ansvar og fordeling av risiko.
- Informasjon som setter nav i stand til å kunne velge riktig prismodell for ulike leveransemodeller.
- Informasjon om hvilke nye løsninger som allerede er under utvikling eller som allerede eksisterer i markedet som kan dekke NAVs behov innen de aktuelle ytelsene.
Den samlede verdien av årlige fasilitetstjenester i nav levert av eksterne leverandører er anslått til omtrent 120 millioner kroner.
Innhentet informasjon om løsninger som er tilgjengelig i markedet vil danne grunnlag for at beslutningsprosessen kan skje på best mulig grunnlag.
For mer utfyllende informasjon vises til vedlagte rfi dokument.
Spørsmål knyttet til rfi-dokumentet sendes via Mercell-portalen, nav vil respondere på spørsmål så raskt som mulig.
Leverandørkonferanse vil foregå 12. 01. 2022
Frist for leverandørene til å svare på rfi er satt til 20. 01. 2022.
Eiendomsseksjonen (eie) er en del av Økonomi- og styringsavdelingen i Arbeids- og velferdsdirektoratet (avdir). eie har det overordnet ansvar for anskaffelse og forvaltning av eiendom og eiendomsrelaterte tjenester i nav, inkl. Drift av direktoratets lokaler og felles servicefunksjoner. nav leier alle sine bygg, og eiendomsmassen nav disponerer utgjør samlet ca. 465 000 kvm.
Ytelsene omfatter følgende:
- Kjernetjenester:
-- Renhold
-- Avfall
-- Sikkerhet
-- Post
-- Kantinedrift og relaterte tjenester
-- Relokaliserings- og flyttetjenester
-- Leasing, kjøp og service - innendørs planter
- Opsjon:
-- Timebaserte tjenester
-- Enklere tekniske tjenester (uten krav til teknisk utdannelse)
-- Energi og bygg
-- Digitale verktøy som understøtter leveransene
Hensikten med rfi-en er å innhente:
- Innspill fra aktører i markedet for å beslutte en best mulig drifts- og kontraktsmodell med hensyn til oppgaver, roller, ansvar og fordeling av risiko.
- Informasjon som setter nav i stand til å kunne velge riktig prismodell for ulike leveransemodeller.
- Informasjon om hvilke nye løsninger som allerede er under utvikling eller som allerede eksisterer i markedet som kan dekke NAVs behov innen de aktuelle ytelsene.
Den samlede verdien av årlige fasilitetstjenester i nav levert av eksterne leverandører er anslått til omtrent 120 millioner kroner.
Innhentet informasjon om løsninger som er tilgjengelig i markedet vil danne grunnlag for at beslutningsprosessen kan skje på best mulig grunnlag.
For mer utfyllende informasjon vises til vedlagte rfi dokument.
Spørsmål knyttet til rfi-dokumentet sendes via Mercell-portalen, nav vil respondere på spørsmål så raskt som mulig.
Leverandørkonferanse vil foregå 12. 01. 2022
Frist for leverandørene til å svare på rfi er satt til 20. 01. 2022.
Anbud id:
773922
-
Sted:Oslo
-
Registrert:Monday 13. December 2021
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i Oslo
6 anbud
-
Montere Silverglans lys og Rodnet fjernkontroll til faxælven speilskap fra IkeaJeg har fått montert et speilskap fra Ikea, men trenger hjelp til å få tilknyttet lyset som følger med. Det mangler støpsel og jeg vet ærlig talt ikke hvordan man gjør det
-
Oslo
-
Monday 27. January 2025
-
-
Kjøre 5 paller til OsloFrakt av 5 europaller med eplemost fra Fiskum (Øvre Eiker) inn til Gjelleråsen. 495 kg pr palle. høyde 110 cm.
-
Øvre Eiker
-
Monday 27. January 2025
-
-
Transport av sofa innen OsloHar kjøpt sofa som ønskes transportert hjem og bæres ut og inn.
-
Oslo
-
Sunday 26. January 2025
-
-
Frakt av flyttelass Oslo-ÅlesundFrakt fra Oslo til Ålesund Frakt av 5 pappkasser 58x40x35cm + 13 plastkasser i forskjellige størrelser. 1 stk 14l 8 stk 32l 1 stk 40l 1 stk 45l 1 stk 55l flat plastkasse 1 stk 60l 2 oppbevaringsbagger...
-
Oslo
-
Sunday 26. January 2025
-
-
Hente seng på IKEA furusetHenting av en dobbeltseng som er bestilt fra ikea furuset og kjøring av denne til briskeby. i morgen ettermiddag
-
Oslo
-
Sunday 26. January 2025
-