Markedsundersøkelse - anskaffelse av tjenester til skanning av fagpost
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Avsluttet
Markedsundersøkelse - anskaffelse av tjenester til skanning av fagpost
Formålet med denne anskaffelsen er å sikre at nav har en driftssikker og effektiv skanningsløsning for fagarkivet, som kommuniserer med de underforliggende systemene i nav. Skanningsløsningen skal sørge for at mottatt dokumentasjon kan arkiveres og tilgjengeliggjøres for saksbehandling snarest mulig. Skanning av fagpost anses som virksomhetskritisk fordi feil og forsinkelser vil påvirke saksbehandling og utbetalinger til brukere. Det stilles derfor høye krav til produksjonskapasitet, daglige leveranser, effektivitet, sikkerhet og kvalitet i løsningen.
Tjenestene som inngår i anskaffelsen er
Mottak, åpning og sortering av post
Kvalitetssikring og preparering for skanning
Skanning av mottatte dokumenter
Maskinell tolkning av deler av dokumentinnholdet, enten i form av strekkoder eller maskinskrift
Manuell inntasting av informasjon der strekkode eller maskinskrift er uleselig
Produksjon av overleveringsfiler, bestående av skannede dokumenter og tilhørende metadata
Diverse tjenester knyttet til avvikshåndtering ved feilskanning og liknende
Oppbevaring av papiroriginaler i sikkerhetsarkiv
Makulering
Volumet på tjenesten er per i dag omlag fem millioner dokumenter. Volumet på skannet post er nedadgående, men vi antar at det vil ta tid før behovet for skanning opphører. Personbrukere kan velge å ikke være digitale, og nav plikter å gi disse brukerne en mulighet for å sende inn dokumenter.
Tjenestene som inngår i anskaffelsen er
Mottak, åpning og sortering av post
Kvalitetssikring og preparering for skanning
Skanning av mottatte dokumenter
Maskinell tolkning av deler av dokumentinnholdet, enten i form av strekkoder eller maskinskrift
Manuell inntasting av informasjon der strekkode eller maskinskrift er uleselig
Produksjon av overleveringsfiler, bestående av skannede dokumenter og tilhørende metadata
Diverse tjenester knyttet til avvikshåndtering ved feilskanning og liknende
Oppbevaring av papiroriginaler i sikkerhetsarkiv
Makulering
Volumet på tjenesten er per i dag omlag fem millioner dokumenter. Volumet på skannet post er nedadgående, men vi antar at det vil ta tid før behovet for skanning opphører. Personbrukere kan velge å ikke være digitale, og nav plikter å gi disse brukerne en mulighet for å sende inn dokumenter.
Anbud id:
580329
-
Sted:
-
Registrert:Thursday 25. April 2019
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i
6 anbud
-
Male kontrastvegg i stuaMale kontrastvegg i ny farge. Veggen er ca 4 m lang og 2, 5 m høy. Et lite skruehull trenger litt sparkel, men ellers er veggen i god stand. Det er tre stikkontakter og en lysbryter, men ikke dør e...
-
Gjøvik
-
Monday 3. February 2025
-
-
Innrammet bilde 160x110, ca 10 kgØnske pris på transport av et bilde verdi 60,000, - fra Moss til Stord.
-
Stord
-
Monday 3. February 2025
-
-
Mitsubishi Colt 2007 modSkifte fjærer begge sider foran + skifte foringer stabilisator begge sider foran + eu etterkontroll. Hvis mulig; bruk gjerne uorginale deler.
-
Oslo
-
Monday 3. February 2025
-
-
Kjøre flyttelass fra Froland til KongsbergHar et lite flyttelass som jeg trenger å få kjørt fra Froland til Kongsberg. Det består av 4 sommerdekk til personbil, 2 stk sekskantede småbord, 1 vaskemaskin og 1 høytrykkspyler. Det blir ikke mer...
-
Froland
-
Sunday 12. January 2025
-
-
Flytte lenestol og fotskammel fra Stavanger til BærumFlytte en lenestol og en fotskammel fra Eiganes i Stavanger til Stabekk i bærum. Stolen og skammelen må pakkes litt inn og fraktes skånsomt. Inkluder når dere har mulighet til å hente stolen i svaret.
-
Bergen
-
Monday 3. February 2025
-