Markedsundersøkelse av bistand til låneadministrasjon i Oslo
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Oslo
Avsluttet
Markedsundersøkelse av bistand til låneadministrasjon
Spk tilbyr boliglån til medlemmene av vår pensjonskasse. Etterspørselen etter dette produktet varierer over tid basert på parametere som rentenivå etc. For å bedre håndtere variasjon i vår oppgavemengde vurderer vi å etablere samarbeid med en ekstern leverandør for bistand til låneadministrasjon. Leverandøren vil bistå spk med håndtering av lånesøknader ved endringer i volum for å sikre tilstrekkelig kapasitet slik at søknadene blir behandlet innenfor våre målkrav. Grovt volumanslag er ca 1 000 til 5 000 saker pr år.
spk ønsker med denne undersøkelsen å kartlegge mulige leverandører som kan tilby en slik tjeneste. Vi vil benytte informasjonen i besvarelsen til mulig fremtidig anskaffelse av en slik tjeneste, samt å få grunnlag for budsjettering i forbindelse med en mulig anskaffelse.
Beskrivelse av oppdraget:
- Leverandøren har en supplerende behandling av lånesøknader i tillegg til SPKs egen låneavdeling.
- Leverandørens personell sitter i leverandørens egne lokaler og benytter SPKs eksisterende systemløsninger gjennom virtuell klient.
- Leverandøren behandler lånesøknader etter SPKs retningslinjer og rutiner og i et omfang som løpende avtales med spk.
- spk vil sørge for nødvendig opplæring av leverandørens saksbehandlere på oppdraget.
- Hovedoppgavene vil være vurdering av lånesøknader i henhold til SPKs retningslinjer, innvilge eller avslå søknad om boliglån, etablere lån med pantesikkerhet i bolig og klargjøre lån til utbetaling.
- Leverandøren har også kundekontakt med lånesøker i forbindelse med behandlingen.
- Leverandøren styrer sin egen oppgaveløsning og rapporterer resultater til spk.
- Leverandørens innsats og resultater baseres på avtalt tjenestenivå.
Besvarelse
Vi ønsker at leverandører som kan levere en slik tjeneste gir respons på denne markedsundersøkelsen. Vi ønsker gjerne at leverandøren beskriver sine tjenester/løsninger relatert til de beskrevne behov og angir relevant erfaring og faglig kompetanse. Videre ønsker vi at leverandøren opplyser om standard prismodell og beskrivelse av tjenestenivå.
spk kjenner kun til én leverandør i dette markedet. Dersom vi ikke mottar tilbakemelding fra andre leverandører planlegger vi å gå videre med direkte avtale uten konkurranse.
Det er ingen mal for besvarelse, leverandøren står fritt til å utforme sitt svar. Svarfrist for undersøkelsen er 26. 4. 2019.
spk ønsker med denne undersøkelsen å kartlegge mulige leverandører som kan tilby en slik tjeneste. Vi vil benytte informasjonen i besvarelsen til mulig fremtidig anskaffelse av en slik tjeneste, samt å få grunnlag for budsjettering i forbindelse med en mulig anskaffelse.
Beskrivelse av oppdraget:
- Leverandøren har en supplerende behandling av lånesøknader i tillegg til SPKs egen låneavdeling.
- Leverandørens personell sitter i leverandørens egne lokaler og benytter SPKs eksisterende systemløsninger gjennom virtuell klient.
- Leverandøren behandler lånesøknader etter SPKs retningslinjer og rutiner og i et omfang som løpende avtales med spk.
- spk vil sørge for nødvendig opplæring av leverandørens saksbehandlere på oppdraget.
- Hovedoppgavene vil være vurdering av lånesøknader i henhold til SPKs retningslinjer, innvilge eller avslå søknad om boliglån, etablere lån med pantesikkerhet i bolig og klargjøre lån til utbetaling.
- Leverandøren har også kundekontakt med lånesøker i forbindelse med behandlingen.
- Leverandøren styrer sin egen oppgaveløsning og rapporterer resultater til spk.
- Leverandørens innsats og resultater baseres på avtalt tjenestenivå.
Besvarelse
Vi ønsker at leverandører som kan levere en slik tjeneste gir respons på denne markedsundersøkelsen. Vi ønsker gjerne at leverandøren beskriver sine tjenester/løsninger relatert til de beskrevne behov og angir relevant erfaring og faglig kompetanse. Videre ønsker vi at leverandøren opplyser om standard prismodell og beskrivelse av tjenestenivå.
spk kjenner kun til én leverandør i dette markedet. Dersom vi ikke mottar tilbakemelding fra andre leverandører planlegger vi å gå videre med direkte avtale uten konkurranse.
Det er ingen mal for besvarelse, leverandøren står fritt til å utforme sitt svar. Svarfrist for undersøkelsen er 26. 4. 2019.
Anbud id:
578191
-
Sted:Oslo
-
Registrert:Thursday 11. April 2019
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i Oslo
6 anbud
-
Mitsubishi Colt 2007 modSkifte fjærer begge sider foran + skifte foringer stabilisator begge sider foran + eu etterkontroll. Hvis mulig; bruk gjerne uorginale deler.
-
Oslo
-
Monday 3. February 2025
-
-
Diverse i leilighet- Slipe gulv, 100 kvm gulv yte totalt. Og legge på gulvbelegg. - Male hele leiligheten. - Dekke for 2 dører og åpne frem en tidligere dørr. - Kaste gammelt kjøkken og installere nytt kjøkken inkl. Ny...
-
Oslo
-
Monday 3. February 2025
-
-
Fikse dørkarm/list og feste sluttstykket.Dørkarm er ødelagt, og som konsekvens løsnet sluttstykket til låsen da det ikke er noe feste for øyebllikket. dør og sluttstykke er inntakt, ingen skjevheter heller. Trengs nye lister.
-
Oslo
-
Monday 3. February 2025
-
-
Brannmaling ordinært trepanel tak i bygård fra 1898 26 m2Vi har fått påbud fra Brann og redningsetaten Oslo kommune om å oppgradere brannsikkerheten der det finnes ordinært trepanel i takene til E60. Derfor må vi brannmale ca 26 m2 innerst i leiligheten der...
-
Oslo
-
Monday 3. February 2025
-
-
Sette inn lufteventil på soverom.Sette inn lufteventil på soverom. Det er trevegg
-
Oslo
-
Monday 3. February 2025
-