Markedsundersøkelse (RFI) Korleis fordele ansvaret for energikonseptet for elektrisk båt?
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Avsluttet
Markedsundersøkelse (RFI) Korleis fordele ansvaret for energikonseptet for elektrisk båt?
Vi har utforma nokre scenario for ansvarsfordeling basert på våre erfaringar, kjennskap til rammevilkår og tidlegare innspel:
- Generelt veit vi at bruk av batterielektriske løysingar forskyver kontantstraumen i transportkontraktar frå energikostnadar til kapitalinvesteringar knytt til energioverføring og -lagring. Elektrifisering gjev nye rammevilkår og krev anna tilrettelegging frå oppdragsgjevar enn konvensjonelle energiberarar. Skyss har god erfaring frå elektrifisering av ferje, buss og båt i andre kontraktar.
- i tidlegare utlysingar har Enova lagt føringar på at fylkeskommunen som oppdragsgjevar må eige landinfrastruktur. Støtteordninga til Enova vert avvikla og denne føringa er ikkje lenger relevant.
- Tidlegare marknadsdialogar har vist at mange operatørar ikkje ønskjer for mykje ansvar/risiko for infrastruktur på landside. Samstundes har nye aktørar ytra interesse for å tilby effekt eller energi som ei teneste.
Skyss ønskjer innspel frå aktuelle operatørar, tenestetilbydarar og utstyrsleverandørar på følgjande overordna spørsmål:
- Kva forretningsmodellar kan vere aktuelle for ein leveranse av effekt, energi og/eller infrastruktur i ein transportkontrakt kor rutetilbodet krev endringsfleksibilitet?
- Kva ansvarsfordeling og grensesnitt bør Skyss leggje opp til for å best mogeleg sikre at energikonseptet i ein båtkontrakt kan tilpassast eit behov for utvida rutetilbod gjennom kontraktsperioden?
- Generelt veit vi at bruk av batterielektriske løysingar forskyver kontantstraumen i transportkontraktar frå energikostnadar til kapitalinvesteringar knytt til energioverføring og -lagring. Elektrifisering gjev nye rammevilkår og krev anna tilrettelegging frå oppdragsgjevar enn konvensjonelle energiberarar. Skyss har god erfaring frå elektrifisering av ferje, buss og båt i andre kontraktar.
- i tidlegare utlysingar har Enova lagt føringar på at fylkeskommunen som oppdragsgjevar må eige landinfrastruktur. Støtteordninga til Enova vert avvikla og denne føringa er ikkje lenger relevant.
- Tidlegare marknadsdialogar har vist at mange operatørar ikkje ønskjer for mykje ansvar/risiko for infrastruktur på landside. Samstundes har nye aktørar ytra interesse for å tilby effekt eller energi som ei teneste.
Skyss ønskjer innspel frå aktuelle operatørar, tenestetilbydarar og utstyrsleverandørar på følgjande overordna spørsmål:
- Kva forretningsmodellar kan vere aktuelle for ein leveranse av effekt, energi og/eller infrastruktur i ein transportkontrakt kor rutetilbodet krev endringsfleksibilitet?
- Kva ansvarsfordeling og grensesnitt bør Skyss leggje opp til for å best mogeleg sikre at energikonseptet i ein båtkontrakt kan tilpassast eit behov for utvida rutetilbod gjennom kontraktsperioden?
Anbud id:
763514
-
Sted:
-
Registrert:Wednesday 27. October 2021
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i
6 anbud
-
Servitører til bryllupHei igjen! Vi på utkikk etter servitører og bartender(e) til bryllupet. Det blir ca. 100 gjester, 10 bord og en variant av grillbuffet til hovedrett, så der er det drikkeserving som gjelder. Det gje...
-
Bjørnafjorden
-
Tuesday 4. February 2025
-
-
Monterer dusj kabinettMonterer dusj kabinett, ønsker kjøper og få montert ett dusjkabinett med mål 1 x 1 meter i hjørne. Det er armatur / dusj på rommet.
-
Sola
-
Tuesday 4. February 2025
-
-
Brosjyreproduksjon i fargerBrosjyre 52 sider, farget, stift i rygg.
-
Grimstad
-
Tuesday 4. February 2025
-
-
Flytte en 140 cm bred sengSengen er på en studenthybel i 3 etasje (med heis) og skal til en annen studenthybel i 3. Etasje uten heis.
-
Oslo
-
Tuesday 4. February 2025
-
-
-
Skifte krane på kjøkkenKjøkkenkranen drypper. Jeg ønsker hjelp til å skifte den
-
Molde
-
Tuesday 4. February 2025
-